Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ikäerosta parisuhteessa?

N20
18.12.2016 |

Meiltä ikäeroa löytyy 17 vuotta. Olen 20 ja hän on 37. Ihana mies ja mahtavaa seksiä. Puolitoista vuotta oltu yhdessä. Ikäero vaan välillä mietityttää. Erityisesti silloin kun ajattelee miten ihmiset suhtautuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämäntilanne teillä on? Oletko jo valmistunut ammattiin ja valmis asettumaan aloilleen? Vai onko sinulla opiskelut vielä edessä ja mietit muuttoa toiseen kaupunkiin?

Siitähän se riippuu, millaista elämää haluat viettää. Jos mies toppuuttelee sinun haaveitasi, mieti vielä kerran suhteen jatkoa. Omista unelmista ei kannata suinpäin toisen vuoksi luopua.

Vierailija
2/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkea nainen olet, itse en uskaltaisi tuollaista parikymppistä häiskää ottaa vaivoikseni, vaikka olisi minkälainen luonnonlahjakkuus.

t. N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Salellakin 28 vuotta nuorempi emäntä ja hyvin näyttää menevän.

Vierailija
4/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen 55 vuotta on vielä ihan passeli.

t. Iso D

Vierailija
5/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia ja ex-vaimo? Onko sinulla ystäviä, ovatko he ikäisiäsi? 

Minä pitäisin typerinä molempia, mutta en näyttäisi sitä ulospäin.

Vierailija
6/14 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon mutta ei mikään ongelma jos Ei tee siitä sellaista.

Rakkaus on voimakas tunne fiilis jostain hyvästä ja että siinä on jotain niin oikeaa .. jos olet aikuinen ei sinun pidä kysellä mitä mieltä toiset ovat sinun elämästäsi, tee niin kuin tuntuu oikealta.

Uskalla rakastaa.

Vierailija
7/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä viesteistä. Opiskelen vielä ja kyllä olen harkinnut myös muuttoa toiseen kaupunkiin jatko-opintoja ajatellen. Pelkäänkin että joudutaan erilleen kun on vähän erilaisia tulevaisuuden haaveita ja elämäntilanne poikkeaa myös toisistaan. Toivon kuitenkin että ne saisi sovitettua yhteen.

Vierailija
8/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ikäero :)

Vierailija
9/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 v. on sopiva. D. Eeerika

Vierailija
10/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkiikö mies kontrolloimaan sinua? Aika usein paljon nuoremman naisen kanssa oleva mies hakee valta-asemaa. Jos olet peluri, ota irti minkä saat. Voit lempata ukon, kun se on 50 ja lähteä hyvistä asemista omille teillesi.

Vierailija
11/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkiikö mies kontrolloimaan sinua? Aika usein paljon nuoremman naisen kanssa oleva mies hakee valta-asemaa. Jos olet peluri, ota irti minkä saat. Voit lempata ukon, kun se on 50 ja lähteä hyvistä asemista omille teillesi.

Taitaa useimmiten valtasuhteet olla toisinpäin, vaikka toisin luullaan.

Vanhempi mies tekee kaikkensa, ainakin niin kauan kuin pystyy.

Vierailija
12/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo voi toimia. Ei mies susta oikeasti välitä tai ole kiinnostunut sun persoonasta ja ajatuksista. Himoitsee vain nuoruttasi ja käyttää helppona panopuuna. Todennäköisesti tyyppi on joku persoonallisuushäiriöinen hullu tai teinin tasolle jämähtänyt luuseri.

Vierailija
13/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N20 kirjoitti:

Meiltä ikäeroa löytyy 17 vuotta. Olen 20 ja hän on 37. Ihana mies ja mahtavaa seksiä. Puolitoista vuotta oltu yhdessä. Ikäero vaan välillä mietityttää. Erityisesti silloin kun ajattelee miten ihmiset suhtautuu.

Onko sillä mitään väliä miten ihmiset suhtautuu? Tärkeintä on että olette itse onnellisia. Tässä elämässä kuule eletään loppupeleissä ihan vain niitä varten joita rakastaa.

Vierailija
14/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just teini-iän taakseenjättänyt ja keski-ikää lähestyvä...no, nythän se vielä varmaan on ihan ok, mutta jos ajattelee loppuelämän liittoa, niin onhan tuo iso ikäero, varsinkin on noin päin. Mies vanhenee ja rapistuu nopeammin ja kuolee paljon nuorempana. Jos haluaa lapsia, ne pitäis tehdä muutaman vuoden sisällä. Seksi varmasti hyvää nyt, mutta entäpä 20 v:n kuluttua, jolloin sä alat olla seksuaalisuutes huipulla ja miehellä se on jo kovasti hiipunut? Muiden mielipiteillä nyt ei ole mitään väliä, mutta kyllähän järkeä saa käyttää. Tietysti jos  molemmat etsii vaan hetken huumaa, niin sitten antakaa palaa vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi