Tekeekö se Nooasta jotenkin erityisen kunnollisen, että hän osaa laittaa laukkunsa naulaan saunaan mennessä?
Vai miten Ukko Nooa-laulun sanat tulisi ymmärtää?
Kommentit (1716)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on saunassa krtonkikeräys.
Lähin kartonkikeräys on risman pihassa.
Lisää kysymyksiä?
Kukas se ol Jalmari?
Vierailija wrote:
oma valinta kirjoitti:
Tuommoisia miehiä tunteville naisilla se rima on matalan alapuolella. Jos valitsee possuja miehiksi elämäänsä niin alkaa pitää miehiä possuina.
Mistä tunnistaa kilttiä teeskentelevän miehen possuksi?
Otsatatuoinnista jossa lukee SIKA. Sulla varmasti onkin sellainen?
Minun vaimo sanoo minua siaksi aina välillä (aika usein) kun suuttuu jostain. Niin ajattelin sitten piruuttani Turkin lomalla pienessä maistissa ottaa otsaani SIKA tatuoinnin. No nyt mun otsassa lukee AKIS.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulla on saunassa krtonkikeräys.
Lisää kysymyksiä?
Kukas se ol Jalmari?
Jalmari taitaa olla Teuvon isä? Mervin ex- mies? Vai miten se nyt on?
Hei nyt kaikki. Siivoustalkoot saunalla, tänne on tulossa pikkujouluetkosaunaan savonrantaaseeseen matkaava av-offical väki.
Pestään lauteet, poimitaan pikkarit, alkkarit, rintsikat ym irtain.
Tuuletus.
Sahtikomeron siivous.
Pihan haravointi.
Vapaaehtoiset. Heti. Töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt kaikki. Siivoustalkoot saunalla, tänne on tulossa pikkujouluetkosaunaan savonrantaaseeseen matkaava av-offical väki.
Pestään lauteet, poimitaan pikkarit, alkkarit, rintsikat ym irtain.
Tuuletus.
Sahtikomeron siivous.
Pihan haravointi.
Vapaaehtoiset. Heti. Töihin.
No arvasinhan😠. Sauna kyl kelpaa. Ja sahti. Siivoustalkoissa piha kumisee tyhjyyttään, häpeäisitte edes!!!.
Yksin tääl onoo thouhunu, kiak sahit jounu... pää hunisee jak huomen o kipiä, lulen. Hik, kivatollu! Kyl sistiä styntyy. Synyy. Stynyy. S y n t y y. Hik
Kyllä tuo nykyään on jo melkoinen saavutus. Yleensä kaikki heitetään mihin sattuu kuten sähköpotkulaudat.
Satu meni saunaan laittoi pimpin naulaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nooan arkissa sauna?
Eipä tainnut olla sama Nooa; Ukkohan on suomalainen etunimi, ei heprealainen.
Ukko Nooa osoittaa kunnollisuuttaan laittaessaan laukun naulaan saunaan mennessään. Saunan eteisessä lukee isoin kirjaimin "EI LAUKUN KANSSA SAUNAAN". Ukko Nooa noudattaa tätä sääntöä ja panee laukun seinässä törröttävään naulaan, koska ei halua laskea sitä likaiselle lattialle.
Noan arkissa oli sähkösauna, joka lämpenee aurinko- ja tuulienergialla, samalla siinä he saivat ladattua laivan akut, kännykät ja tabletit, että pääsivät matkustamaan sinne Ararat-vuorelle.
Savonrantaseesee pikkujouluihin lähtijät vois pikkuhiljaa lähteä lauteilta a l a s 🥴 offical
Kaikki, jotka jättävät tamponinnarukorunsa naulaan:
Se Naula on Laukkuja varten!!! Noutakaa omanne tai vien kierrätyskeskukseen!!!
J.U.
Porvoo eölain tuo kohta matkustajansa saunomaan
Jalmari! Sauna ja sahti tulille
Heihei nyt kaikki! Ettekö Te tiedä mitä varten on Vieraskirja? Se ei ole lasten piirrustuksia varten!!! Eikä muidenkaan...
Siistit nimet ja päiväykset ok
(Saunakohtaukset, juopottelukuvaukset yms siihen toiseen v i h k o o n🤐)
Vierailija kirjoitti:
Porvoo eölain tuo kohta matkustajansa saunomaan
Jalmari! Sauna ja sahti tulille
Jalmari kiittää ja kuittaa!
Apujoukot tarpeen - lunta on 1,5m, liiteriä ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
oma valinta kirjoitti:
Tuommoisia miehiä tunteville naisilla se rima on matalan alapuolella. Jos valitsee possuja miehiksi elämäänsä niin alkaa pitää miehiä possuina.
Mistä tunnistaa kilttiä teeskentelevän miehen possuksi?
Otsatatuoinnista jossa lukee SIKA. Sulla varmasti onkin sellainen?
Minun vaimo sanoo minua siaksi aina välillä (aika usein) kun suuttuu jostain. Niin ajattelin sitten piruuttani Turkin lomalla pienessä maistissa ottaa otsaani SIKA tatuoinnin. No nyt mun otsassa lukee AKIS.
Onko nimesi Aki?
Mervi täs moi. Olen ollut Ukko Nooan -saunalla perjantaista asti. Ja nyt alkaa olla oluet ja sahdit loppu. Voisko joku tuoda mulle muutaman viinipänikän? Ja muutama kirkas puteli kyytipojaksi.
Teuvo ei vastaa mun soittoihin eikä viesteihin. Joutuu kaiken hoitamaan yksin. Lapsen, työt ja ruoanlaitot ja siivoukset.
Vierailija kirjoitti:
Noan arkissa oli sähkösauna, joka lämpenee aurinko- ja tuulienergialla, samalla siinä he saivat ladattua laivan akut, kännykät ja tabletit, että pääsivät matkustamaan sinne Ararat-vuorelle.
Ei muuten ollut koska sähköä ei ollut silloin vielä keksitty.
Lisää kysymyksiä?