ei seksiä/läheisyyttä, mutta ok arki
Eli täyttä bullshittiä elämä avioliitossa! Olen nyt päättänyt, että kerran ei seksiä tai muuta läheisyyttä tule vaimon puolesta niin saa tämä arkikin muuttua paskaksi. Ei jaksa enää yrittää saada vaimon tunteita heräämään. Saa hän alkaa tekemään asioita että minä tekisin arjen ookooksi enkä minä olla se joka hänelle tärkeässä asiassa (arki) olen innoissaan mukana.
Kommentit (17)
Mitäs läksit ja muutenkin olet tuollainen ovimatto. Ei sellaista kukaan halua edes panna.
Se on huomattu! Mutta ok arki kelpaa ja toisen kituminen ei haittaa. Se on niin mukava vuosia olla puutteessa tai ilman ainuttakaan kosketusta tai huomionosoitusta. Ja valittaa ei saa tai muuten. Tu mitä muuten täh??
Ja miksi luulet, että vaimo ottaa arjen vastuulleen sun puolesta, jos se ei pidä susta edes sen vertaa, että viitsisi panna sua?
Mies kiinnostaa arjen stressissä ja kiireessä yhtä paljon kuin lyhtypylväs. No, lyhtypylväs sentään oma-aloitteisesti syttyy ja valaisee, miehelle pitää vastaavan tasoisetkin asiat ja toimintaa vaativat tilanteet osoittaa kädestä pitäen, jotta tajuaisi niille jotain tehdä. Mutta on siedettävämpää jos arjen saa sentään jaettua jonkun kanssa. Heti kun arki pyörii ja mies ei käy koko ajna hermoille, voin sitä seksiä harkita.
Niin ottaa vastuulleen tai on ottamatta. Itse en enää pistä tikkua ristiin. Vuosien arjen pyörittämisen jakaminen saa nyt riittää. Ihme hommaa kun ei toinen voi tajuta miten elämä ilman läheisyyttä voi satuttaa, ja sanottu ja näytetty on. Mutta jos sanon että tarvin jotain niin se on kiukuttelua
Ei miehen kuulu jne. Niin miehen kuuluu saada naisensa, vaan niin.....
Ap haluaa siis erota, mutta senkin hän haluaa vaimon tekevän puolestaan. Marttyyrina osoittaa mieltään seksinpuutteesta, vaikka siihen on varmaan hyvä syy.
Miksi et vain lähde vaan haluat pelata jotain kostopelejä lastesi äidin kanssa? Lapsethan tosta hinnan maksaa.
Minkälainen hiiri olet kun käyt naisten palstalla vikisemässä vaimon selän takana?
Otat ja lähdet sitten. Vai eikö ole munaa tehdä oman elämän eteen mitään? Tilanteiden pitää maagisesti vain ratketa itsekseen? Voi kyllä olla vaikeaa toisella kierroksella.Kuka tuollaista vätystä haluaa?
Ihme vastauksia, jos nainen ei halua seksiä, se on miehen vika. Jos mies ei halua seksiä, sekin on miehen vika.
Kyllä aikuisen ihmisen, avioliitossa olevan, pitäisi pystyä sitten kertomaan että miksei halua sitä seksiä. Pystyisi mies sitten vähän realistisemmin asiaa käsittelemään. Kukaan ei ole ajatusten lukija, ja miehet ja naiset ajattelee täysin eri tavalla. Kyllä se ihan naisen piikkiin menee, jos mies osallistuu arkeen ja yrittää muutenkin kaikinpuolin olla hyvä, ja silti ei haluta. Silloin pitäisi naisen kertoa mikä on vikana. Jos ei kerro, niin on vain idiootti marttyyri joka olettaa että miehen pitäisi itse ratkaista kuin joku hiton arvoitus, että mitä se nainen nyt mahdollisesti haluaa. Jos nainen haluaa kuitenkin olla suhteessa, niin eikö olisi myös hänen etunsa mukaista että suhde voisi hyvin? Tuollainen ihme pihtaaminen ja kiukuttelu on vain lapsellista ja typerää. Ja vielä, on ihan hirveää miten jotkut pihtaa seksiä. Joo ihan ok, oma valinta, mutta aika paskainen temppu sille puolisolle, joka on naimisiin mennessään olettanut että seksi kuuluu suhteeseen. Ja jos kyse on jostain sairaudesta tms. niin asialle voisi edes yrittää tehdä jotain. Jos ongelma on korvien välissä, niin terapiaan.
Kysy siltä naiseltasi suoraan, että miksi. Haluat konkreettisen syyn jotta vois asialle tehdä jotain.
T/N27 ja terveet halut. Joka päivä tekee mieli ja jos ei tee, niin miehelle kyllä annan mikäli haluaa. On ihana mies ja seksi on aina ihanaa vaikka ei itse niin kiihkoissaan olisikaan.
Minkälainen vässykkä tämä vaimo sitten on, kun ei nosta kissaa pöydälle vaan ruikuttaa yksin tyynyliinaansa kun mies ei tee mitä hän haluaa, vaikka eihän hän ole sitä edes ääneen sanonut. Kerroppa mikä on naisen vastuu tässä tilanteessa? Odottaa prinsessan lailla että mies ratkaisee asiat yksin?
Vierailija kirjoitti:
Mies kiinnostaa arjen stressissä ja kiireessä yhtä paljon kuin lyhtypylväs. No, lyhtypylväs sentään oma-aloitteisesti syttyy ja valaisee, miehelle pitää vastaavan tasoisetkin asiat ja toimintaa vaativat tilanteet osoittaa kädestä pitäen, jotta tajuaisi niille jotain tehdä. Mutta on siedettävämpää jos arjen saa sentään jaettua jonkun kanssa. Heti kun arki pyörii ja mies ei käy koko ajna hermoille, voin sitä seksiä harkita.
Miksi olet sellaisen miehen kanssa jota et rakasta vaan hän vain ärsyttää sinua? Kylläpä miehelläsi on varmaan mukavaa. Veikkaan että hän käy hermoillesi koska ilmeisesti olet ikävää seuraa.
Montakohan vuotta ap on käynyt täällä vinkumassa seksinpuutteesta eikä saa edelleen eroa aikaan? Alun eroan, kun lapset ovat isompia-fantasiat ovat muuttuneet, kostan vaimolle kotitöiden tekemättömyydellä fantasioiksi.
Ajattele niitä lapsiasi mies.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vässykkä tämä vaimo sitten on, kun ei nosta kissaa pöydälle vaan ruikuttaa yksin tyynyliinaansa kun mies ei tee mitä hän haluaa, vaikka eihän hän ole sitä edes ääneen sanonut. Kerroppa mikä on naisen vastuu tässä tilanteessa? Odottaa prinsessan lailla että mies ratkaisee asiat yksin?
Jos olen oikein ap:n aiempia kirjoituksia ymmärtänyt, seksittämyys ei ole vaimolle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen oikein ap:n aiempia kirjoituksia ymmärtänyt, seksittämyys ei ole vaimolle ongelma.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin haluaa ja tarvitsee seksiä. Uskoisin että seksiä on ollut tämän kyseisen parisuhteen alussa, ja nyt sitten ei olekkaan. Vaimo on yksipuolisesti päättänyt, että nyt ei enää seksiä harrasteta. Todella törkeää käytöstä jos toinen on kuitenkin ihan eri linjoilla. Ihan samalla tavalla mies voi yksin sitten päättää, että hän ei enää kotitöitä tee. Molemmat asiat hiertävät tahollaan parisuhdetta, joten myös vaimon kuin miehenkin käytös vaikuttaa kodin ilmapiiriin ja sitäkautta lapsiin. Molemmat toimivat väärin, myös vaimo! Miksi miehen pitäisi miellyttää vaimoa, jos vaimokaan ei miellytä miestä? Ja kyllä mielestäni pitäisi rakkaudesta suostua seksiin, vaikka ei itseä niin haluttaisi. Ja kohta kun joku tähän väliin laukaisee jotain että seksi vasten tahtoa rikkoo ihmistä niin lol. Tässä ei kuitenkaan puhuta mistään raiskauksesta, vaan avioliitossa olevien, toisiaan rakastavien henkilöisen välisestä seksistä. Jos taas ei ole rakkautta, niin parempi erota.
Siksi että ihmiset kyllästyvät helposti kuin samat jutut ja tottumukset toistuvat vuodesta toiseen.
Pitäisi olla osa-aika avioliittoja esim nähdään vain vkon loppuisin tai joka toinen vkon loppu .
Silloin jaksaisi paremmin panostaa siihen aikaan.
Ei monikaan jassa 24/7×365 rakastaa ja haluta täysillä .. se on vain liikaa .
Tämmöistä kun on useamman vuoden katsellut niin en ihmettele ero tilastoja. Taitaa meidän tapauksessa olla sattunut yhteen kaksi saamatonta vässykkää. Molemmilla menee liitossa huonosti mutta ei osata pulmaa ratkaista ja kumpikaan ei uskalla erota.
Olen aina ajatellut että tässä se onni on, mutta ehkä tämä ei muutu ja onni on toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia, jos nainen ei halua seksiä, se on miehen vika. Jos mies ei halua seksiä, sekin on miehen vika.
Kyllä aikuisen ihmisen, avioliitossa olevan, pitäisi pystyä sitten kertomaan että miksei halua sitä seksiä. Pystyisi mies sitten vähän realistisemmin asiaa käsittelemään. Kukaan ei ole ajatusten lukija, ja miehet ja naiset ajattelee täysin eri tavalla. Kyllä se ihan naisen piikkiin menee, jos mies osallistuu arkeen ja yrittää muutenkin kaikinpuolin olla hyvä, ja silti ei haluta. Silloin pitäisi naisen kertoa mikä on vikana. Jos ei kerro, niin on vain idiootti marttyyri joka olettaa että miehen pitäisi itse ratkaista kuin joku hiton arvoitus, että mitä se nainen nyt mahdollisesti haluaa. Jos nainen haluaa kuitenkin olla suhteessa, niin eikö olisi myös hänen etunsa mukaista että suhde voisi hyvin? Tuollainen ihme pihtaaminen ja kiukuttelu on vain lapsellista ja typerää. Ja vielä, on ihan hirveää miten jotkut pihtaa seksiä. Joo ihan ok, oma valinta, mutta aika paskainen temppu sille puolisolle, joka on naimisiin mennessään olettanut että seksi kuuluu suhteeseen. Ja jos kyse on jostain sairaudesta tms. niin asialle voisi edes yrittää tehdä jotain. Jos ongelma on korvien välissä, niin terapiaan.
Kysy siltä naiseltasi suoraan, että miksi. Haluat konkreettisen syyn jotta vois asialle tehdä jotain.
T/N27 ja terveet halut. Joka päivä tekee mieli ja jos ei tee, niin miehelle kyllä annan mikäli haluaa. On ihana mies ja seksi on aina ihanaa vaikka ei itse niin kiihkoissaan olisikaan.
Ei se ole ihan noin yksinkertaista. Jotkut miehet eivät tajua, vaikka sanoisi oikein selkeästikin.
Meillä seksiä on harvoin. Ei siksi, ettei mua haluttaisi tai etten olisi seksuaalinen olento siinä missä mieskin. Mies valittaa läheisyyden puutetta ja sitä, etten tee aloitteita. Annan kuitenkin lähes aina, kun mies tekee aloitteen. Tosin tietoisesti välttelen niitä tilanteita parhaani mukaan. Seksiä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa.
Olen miehelle sanonut useaan otteeseen, että hänen osallistumattomuutensa yhteiseen arkeen syö halujani (ja kunnioitustani) häntä kohtaan. Hän puolestaan on sitä mieltä, että jotta hän jaksaisi osallistua arkeen (työt, kotityöt, lasten asiat, itsestään huolta pitäminen), mun pitäisi ensin huomioida häntä. Ja oravanpyörä on valmis. Sängyssä läppäri sylissä röhnöttävä, kaljaa juova ukko, joka ei laita tikkua ristiin oma-aloitteisesti tai edes pyydettäessä, ei ole kovin haluttava olento. Yritä siinä sitten hoitaa kaikki itse ja päivän päätteeksi muuttua vielä seksikissaksi tuolle enemmänkin teini-ikäiseltä lapsikatraan jatkolta tuntuvalle ukonretaleelle.. ei kiitos. Jostain on saatava myös oma aika, ja jos mies ei useista sanomisista huolimatta tajua tilannetta, niin on se nyt saatana että sekin on mun harteilla.
Joo, joskus se on vähän yrittänyt. Sankarillisesti harjannut lasten hampaat muutamana iltana, ja on se ehkä pari kertaa vuodessa jotain ruoan tapaistakin onnistunut tekemään. Nykyään käy jopa töissäkin, puolikasta päivää. Melkoinen arjen sankari tosiaan. Hänen mielestään mun (teen myös puolikasta työpäivää nyt, aiemmin tein enemmän koska mies oli "koti-isänä") pitää nyt tehdä sitten kotityöt kun tulen aiemmin kotiin. Hän puolestaan nukkuu siihen asti kun mä tulen töistä ja kun tulee itse töistä, ottaa läppärin syliin ja siinä retkottaa pitkälle yöhön. Ja tietty mun pitäis siihen mennä herraa paijaamaan kunhan oon ensin hoitanut kotityöt ja laittanut lapset nukkumaan. Voin kertoa, että haluttaa ihan saatanasti.
Ärsyttää kun nuoruus mennyt tämmöistä sietäessä vaikka itse olen läheisyyttä ja seksiä kaipaava ihminen. Tässä ookoota eletty tuhat vuotta.