Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIen 52-vuotias ja luen sarjakuvia. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
18.12.2016 |

Ei se sulje kirjojen lukemista pois. Mitäkö teen vauvapalstalla? Nykyään ei ole oikein muita aktiivisia palstoja suomi24:stä en tykkää. Odottelen, jos saisi lapsenlapsen - joskus. Tai sitten en saa. Mutta se on hyvä tekosyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakuvissakin on eroja. Keskinen lukee Aku Ankkaa.

Vierailija
2/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sarjiksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä, yleisesti tunnettuja. Petri Hiltusen Väinämöinen, B. Virtanen. Asterix, Lucky Luke, mummo, Jaska Jokunen, Mämmilä.. tällaisia helppotajusia rentoja enimmäkseen. Aku Ankkojakin toki joskus. 

Vierailija
4/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 vuotias ja luen myös sarjakuvia. Luen muutakin,itseasiassa lukemisen lisäksi en muuta harrastakaan. Liikunta on välttämätöntä terveyden ylläpitämiseksi,kuten ruokakin-ei harrastus,minulle. Ap:llä on hyvä maku.

Vierailija
5/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla sarjakuvien lukijoiden keski-iässä?

Vierailija
6/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 51 ja pidän erityisesti Sandmanista, oletko tutustunut siihen?

Vierailija
7/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjoitti:

Miltä tuntuu olla sarjakuvien lukijoiden keski-iässä?

Taidan kuitenkin olla vähän yli, kun noilla iäkkääämillä tulee näköongelmat vastaan. Mutta mikäpäs tässä noin muuten. Enhän toki ole ainoa, vaikka tunnen muutaman, joka niin luulee. 

Vierailija
8/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 51 ja pidän erityisesti Sandmanista, oletko tutustunut siihen?

En. Googletin ja mieheni (53) taitaa tuota joskus kirjastosta lainata. Pitäisi joskus lukea näitä, jotka eivät ole visuaalisesti niin houkettelevia. Pidän visuaalisesti yksinkertaisesta tyylistä enemmän, mutta pitäisi laajentaa. 

Vierailija
9/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari vuotta ap:ta nuorempi (50) ja luen myös sarjakuvia muun kirjallisuuden (sekä tieto- että kauno-) lisäksi. Suosikkejani ja keräilykohteitani ovat Fingerpori, Viivi ja Wagner, Jere, Tintti, Asterix, Lucky Luke, Ahmed Ahne, Carl Barksin piirtämät Aku Ankka-sarjakuvat sekä taskukirjat noin 1- 30 ja lehdessä lisäksi Mustanaamio ja B. Virtanen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi