Anoppi sairaalassa lonkka leikattuna, mitä kivaa veisin?
Miehen äiti leikattu juuri kaatumisen tuloksena. Lonkka meni, kuten usein tapahtuu. Mitä hänelle voisi viedä? Emme valitettavasti ole väleissä, kun hän on syytellyt mua vaikka mistä, mutta silti nousen nyt sen yläpuolelle ja toivon toipumista. Kysyn ideoita, kun en tiedä mistä hän tykkää. Tarkoitan siis pientä purtavaa ym. koska on takuulla aika tokkurassa, ruokakaan ei varmaan maistu jne. Kokemusta jollain? Kiittäen.
Kommentit (23)
Tiedätkö yhtään, mistä tykkää, suklaasta, hedelmistä, leivonnaisista? Haluaako lukea lehtiä, kirjoja?
Siinäpä se, kun en tiedä. Ai joo, homejuustosta tykkää, mutta se ei nyt auta asiaa :)
Mutta nainen hänkin on, joten suklaata nyt ainakin! Ja lukeminen tappaa hyvin aikaa.
Mietin jotain mustikkasoppaa, mutta taitaa olla koko sänky sopassa...
Hedelmiä, kyllä! Viedäänkö nykyään sairaalaan kukkasia? En ole vuosin käynyt. Ei nyt ainakaan mitään tuoksuvia hyasintteja tms. ap
Kukkia ei kaikille osastoille kai saa edes viedä, en veisi. Naistenlehtiä pino, kirjaan ei välttämättä jaksa keskittyä.
Pähkinäsekoitus, ristikkolehti ja kynä, juoru lehtiä. ....
Mahtaisiko tehdä ristikkoja? Mun vanhemmat tekevät, joten vien aina ristikkolehden tai jonkin iltalehden. Siitä näkee sitten myös tv-ohjelmat, yleensä huoneissa on telkkarit, on sekin sitten ajankulua, jos ei jaksa lueskella.
Joskus olen vienyt tavallisten pullien lisäksi/sijaan esim. Jaffakeksejä, Fasupaloja tai muita pipareita, joita voi sitten syödä muuten vain helpommin tai ottaa kahvin/teen kanssa. Ne säilyvät useamman päivän hyvinä. Ja niitä hedelmiä.
Mitään keittoa tai kiisseliä en veisi, on aika hankala syödä maaten muutenkin.
Miksi viedä vittumaiselle ihmiselle mitään? Mädätköön siellä nyt rauhassa, anna poikansa hyysätä.
Mä jouduin yllättäin sairaalan miehenkin ollessa 400 km päässä. Ristikkolehti olisi ollut kiva. En saanut itse lähteä edes kanttiinista ostamaan, kun olin osastoltapoistumiskiellossa.
8 jatkaa: Kannattaisi kysäistä mieheltä, mistä äitinsä mahtaisi tykätä syömisten osalta. Tai lukemisten osalta.
Onko hänellä puhelimen laturia siellä tms., niitä ei usein ole mukana, jos onnettomuus tai äkillisesti joutunut sairaalaan.
Kiitos vinkeistänne, löytyi monta hyvää! Sudokuista olen kuullut jotain, että niitä tekisi, ehkä ristikoitakin. Ja tuo telkkariohjelma on tarpeellinen, kun saattavat sairaalan lehdet olla aina jossain varattuina. ap
Vierailija kirjoitti:
8 jatkaa: Kannattaisi kysäistä mieheltä, mistä äitinsä mahtaisi tykätä syömisten osalta. Tai lukemisten osalta.
Onko hänellä puhelimen laturia siellä tms., niitä ei usein ole mukana, jos onnettomuus tai äkillisesti joutunut sairaalaan.
Olen kysellyt mieheltä, mutta ei oikein sano mitään, on aika maassa. Ovat todella läheisiä.
Laturi vietiin kun kyseli sitä, mutta silmälasit unohtuivat :)
Ei mene terveet luut poikki kaatumisesta.
Tabletti, jos sellaista käyttää? Ristikkolehtiä, niitä on sellaisia joissa on sudokuja samassa. Korvatulpat. Suklaata.
Vie uusin ET-lehti. Siinä on joulujuttuja ja ristikoita ja sudokuakin löytyy.
Lukemista? Jos on makean ystävä, jotain kohvehteja tai suklaata?