Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helkkarin ärsyttävää. Teen ruokaa ja pyydät miestä syömään. Suvaitsee saapua vasta kun olet itse jo syönyt

Vierailija
18.12.2016 |

Ja ainä olet perheessä se joka aina sen ruoan tekee. Mies odottelee sohvalla ja on harvinaisen tietoinen että sinä kokkaat keittiössä, huudat ruoka on valmista eikä IKINÄ voi mies tulla samantien.

Mikä siinä on? Jos joku tekis MULLE ruokaa niin todellakin arvostaisin ja kunnioittaisin sitä niin että menisin syömään kun pyydetään

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on huonossa kommunikaatiossa. Puhut asioista mammoille etkä miehellesi.

Vierailija
2/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saanut itse valita miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä harrastaa miehen lisäksi lapset. Se siitä yhteisestä ruokailusta. Ärsyttävää, mutta saapahan syödä ihan omassa rauhassa.

Vierailija
4/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikit marttyyriä? Tee sapuskat vain itsellesi ja katat pöydän itsellesi tai menet muualle syömään ja mies pärjätköön miten haluaa. Tuskin teillä muutenkaan mikään menee kivasti, joten miksi tästäkään aiheesta pitää enempää meteliä pitää?

Vierailija
5/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joutuisi tuossa vaiheessa etsimään ruokaa jääkaapista ja lämmittämään sen. Joko tuleee syömään tai sitten ruuat on jo siirretty pois pöydästä.

Vierailija
6/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä palvelusväkeä kiittelemään ja juoksemaan niitten pillien mukaan. Lord of the House syö kun hälle sopii.

Vierailija
7/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu syömään varttia ennen kuin ruoka on valmista ;)

Vierailija
8/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomauttanut asiasta miehellesi? Oletko kokeillut antaa ennakkovaroituksia, huikkaat aina että "ruoka on sitten vartin päästä?" niin osaisi varautua?

Vierailija
9/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tätä harrastaa miehen lisäksi lapset. Se siitä yhteisestä ruokailusta. Ärsyttävää, mutta saapahan syödä ihan omassa rauhassa.

Miksi passaat perhettäsi? Peset varmasti myös kaikkien vaatteet ja tuot ne viikattuna huoneisiin ja siivoat kakaroidenkin huoneet siinä kun se samalla menee kuin muutkin huoneet? Ja kaikki muut kotityöt luonnollisesti myös teet myös, eikös? Oma vika, me emme vo auttaa.

Vierailija
10/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se ruuan laitto. Syö voileipiä ja smoothieta. Niin monet sinkut tekee.

Lopeta vaikka viikoksi ja mee säkin sohvalle. Ei tartte tiskatakaan.

Vierailija
11/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsuisin kerran ja kukaan ei saisi aloittaa ennenkuin kaikki ovat pöydässä. Nälkäiset lapset saavat miehenkin lopulta pöytään. Jos ruoka on jo kylmää, kaikki tietävät ketä siitä syyttää.....

Vierailija
12/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinäpähän sitten syö kylmänä ruokansa, jos siitä kerrran t ykkää. Älä murehdi tai ainakin keskustele asiasta hänen kanssaan. Älä ainakaan ryhdy lämmittelemään sapuskoja uudelleen, vaan jätä jäähtymmään pöytään. Siinähän oppii.

Tuo ennakkovaroituksen antaminen toimii usein myös. Jos ei toimi, niin oma häpeänsä.

Vierailija
13/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tule, niin syön yksin ja laitan omat astiani pois. Mies lämmittäköön ruoan ja laittakoon jääkaappiin loput. Mäkin ennen odottelin miestä, mutta vauvan saamisen jälkeen päätin, etten voi odottaa, kun on muutakin tekemistä. Mies saa sitten hoitaa muksua, kun syön, kerran ei tule kanssani samaan aikaan pöytään.

Vierailija
14/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi passaat perhettäsi? Peset varmasti myös kaikkien vaatteet ja tuot ne viikattuna huoneisiin ja siivoat kakaroidenkin huoneet siinä kun se samalla menee kuin muutkin huoneet? Ja kaikki muut kotityöt luonnollisesti myös teet myös, eikös? Oma vika, me emme vo auttaa.

Kyllä, juuri näin toimin. Tarkoitatko nyt sitä, että jokainen perheenjäsen käy kaupasta ostamassa itse itselleen ruokatarpeet ja kokkaa itse itselleen aterian? En kyllä näe siinäkään mitään järkeä.

Vierailija
15/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette ruokaa miehillenne, jos eivät yhtään kunnioita ja arvosta?!?

Vierailija
16/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kutsuisin kerran ja kukaan ei saisi aloittaa ennenkuin kaikki ovat pöydässä. Nälkäiset lapset saavat miehenkin lopulta pöytään. Jos ruoka on jo kylmää, kaikki tietävät ketä siitä syyttää.....

Miksi alapeukutettu? Koska en passaa miestäni tarpeeksi?

Vierailija
17/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi te passausta kammoksuvat edes perustatte perheitä, jos haluatte kuitenkin vain huolehtia itsestänne ja kokata vain itseänne varten? Kummallista.

Vierailija
18/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama juttu mutta sanoin miehelle että sopii tulla syömään kun kutsutaan, antaa huonoa esimerkkiä lapsille. Pyysin myös kunnioitusta kun toinen tekee ruokaa että tulee edes pöytään kutsuttaessa. Hän havahtui ja tulee usein kattamaan pöytää ja viikonloppuisin mieskin alkoi tekemään ruokaa.

Herättele sinäkin miestäsi, voi olla että hän on vaan ajattelematon niin kuin täälläkin oltiin. Keskustelkaa, tsemppiä!

Vierailija
19/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota on jatkuasti, alkaisin käyttäytyä kuin sinkkuna ollessani. Eli teen ruokaa vain vähän, syön melkein kaikki ja en kata pöytään kuin oman lautasen ja lasin. Jos leipää syön, voitelen sen yhden ja laitan margariinin heti jääkaappiin yms. Kokatkoon itse sitten jos pitää käyttäytyä lapsellisesti.

Vierailija
20/36 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutettu? Koska en passaa miestäni tarpeeksi?

Ei, vaan koska tuo on naurettavaa pikkusieluista pelleilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän