Kodin1 avannut taas sivunsa törkykalliiden hintojen kanssa :D Tilaisitko enää tuolta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Anno= Pirkka. Mitään pirkkalakanoita ei mun sänkyyni laiteta. Noi keskusliikkeiden omat "brändit" on muutenkin ihan naurettavia. Niinku se Ässän Coincasa mikä on hirveä sekasotku kahta eri kieltä ja vielä päin alvettia äännettynä. Surkuhupaisaa suorastaan.
Veikkaan, että tää samainen kirjoittaja ostaa kuitenkin jotain Balmuiria ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anno= Pirkka. Mitään pirkkalakanoita ei mun sänkyyni laiteta. Noi keskusliikkeiden omat "brändit" on muutenkin ihan naurettavia. Niinku se Ässän Coincasa mikä on hirveä sekasotku kahta eri kieltä ja vielä päin alvettia äännettynä. Surkuhupaisaa suorastaan.
Veikkaan, että tää samainen kirjoittaja ostaa kuitenkin jotain Balmuiria ;)
Väärin meni. Balmuir on ylihintaista, tosin suhteellisen laadukasta, tuotteet vaan eivät ole minun makuuni. Lakanat hankin ihan jostain muualta kuin Anttilasta tai Balmuirilta.
Ihanan kallista. Löytyykö muka joku niin tyhmä, että tuollaisilla hinnoilla, toimituskuluilla ja vielä kiduttavan hitaalla toimitusajalla tuolta jotain tilaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kallista. Löytyykö muka joku niin tyhmä, että tuollaisilla hinnoilla, toimituskuluilla ja vielä kiduttavan hitaalla toimitusajalla tuolta jotain tilaisi?
Usko tai älä mutta aivan taatusti tältäkin palstalta niin tyhmiä löytyy...
Kallista ja aivan eri kalusteita. Sitä muhkeaa nojatuolia kaipailin.
60 ekee kotiinkuljetus kalusteilla.
Etsikää mulle tuolta tuote joka maksaa alle 20€
Anno villamatto ja untuvapeitto on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ei kodin1 ole TAAS avannut. Ihan eri firma ostanut merkin joten "taas" on tässä tapauksessa harhaanjohtavaa käyttää.
Mikä firma ostanut? Kiva sinänsä että meni kaupaksi mutta Annoa kaipailen minäkin. Saako sitä jostain muualta?
Liian kallista.Ei tuolta tilaa muut kuin rikkaat. Luultavasti noilla hinnoilla pulju on puolessa vuodessa konkursissa.
No niin hyvä, voin noutaa kesällä jo maksamani tavarat liikkeestä.
Oho, taitaa olla oikein ökyrikkaille tämä kauppa.
https://www.kodin1.com/uima-porealtaat/porealtaat/ulkoporealtaat/sinine…
Sininen laguuni-ulkoporeallas 27 299,99 € (norm. hinta 37 699,99 €)