Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävyys ihmisen kanssa, joka ei liho vaikka söisi mitä

Vierailija
18.12.2016 |

oleme samanikäisiä (32v) , pituisia & painoisia (161cm/55kg) . ero meillä kuitenkin on, että ystävä pysyy noissa mitoissa vaikka söisi norsun ja minä taas joudun aloittamaan aamun juoksulenkillä, käymään 2krt viikossa salilla ja vahtimaan syömisiä..

tämä vaikuttaa ystävyyteemme siinä mielessä, ettei ystäväni tajua miksen halua kahvin kanssa omarmunkkia tai lähteä parin lonkeron jälkeen kebabille. minun on mietittävä oikeasti, mitä kumoan kurkkuuni ja jos yhtenä päivänä herkuttelen, niin seuraavina päivinä syön terveellisemmin ! tätä ei oikein voi ymmärtää ihminen joka syö viikossa monta munkkipossua, juo kahvia täysmaidolla ja sokerilla, aloittaa aamun suklaamuroilla jne jne ja silti näyttää pirun hyvältä koon s kireässä mekossa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaverisi syö vaikka mitä, hän syö vain epäterveellisesti. Todennäköisesti ei sen kebabin lisäksi sitten syökään mitään. Minäkin luulin nuorena syöväni vaikka mitä, mutta kun se suklaapatukka ja pizza saattoivat olla ainoat, mitä koko päivänä söin. Lisäksi mulla tuli huimat määrät arkiliikuntaa, kun ei ollut autoa ja töihin 5 km, jonka usein kävelin. Nykyään ruokarytmi on järkevämpi. 

Vierailija
2/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aineenvaihdunta ja geenit ovat kohdallaan ystävälläsi.Luultavasti tulee ainakin vaihdevuosi-ikään asti olemaan hoikassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy nallekarkit.

Vierailija
4/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävälläsi voi olla vaarallista rasvaa sisäelinten ympärillä ym ja pahoja terveysongelmia tulevaisuudessa!  yleensä niin on ihmisillä, jotka eivät ulkosesti näytä lihovan.

Vierailija
5/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ystävälläsi voi olla vaarallista rasvaa sisäelinten ympärillä ym ja pahoja terveysongelmia tulevaisuudessa!  yleensä niin on ihmisillä, jotka eivät ulkosesti näytä lihovan.

Just näin. Mulla on korkeahko kolesteroli, vaikka syön terveellisesti. Mutta eiköhän se ole kehittynyt vuosien aikana. 1.

Vierailija
6/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha olet varmaan minun ystäväni. Tiedoksi, oksennan aina kotiin päästyäni ;)

Vierailija
7/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmiset piinasi ennen tuolla tavalla. Monen mielestä mun pitäisi kuulemma lihoakin, vaikka olen lähempänä yli- kuin alipainoa. Sitten ryhdyin vegaaniksi (muista syistä) ja yllättäen se oli tosi helpottavaa, etten enää voi syödä näitä samoja mättöjä kuin muut. Vasta silloin tajusin, miten stressaavaa se oikeasti oli, kun kaikkialta tuputettiin ruokaa ja herkkuja, joiden takia helposti lihoin, jos en vähentänyt muuta syömistä. Kuulemma näännytinkin itseäni. Kummasti "näännytyskuurillani" kuitenkin lihoin.

Ei kai siinä oikeasti auta muu kuin sanoa joka kerta, että aineenvaihdunta on hidas, ei tee mieli, maha on sekaisin tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
8/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuimme nuorempina jonkun aikaa kimppakämpässä. tuolloin ystäväni oli samankokoinen kuin nyt, minä 161cm/8o-90 kg! söimme aika lailla samaa ruokaa : aamulla kahvi ja muroja, päivälliseksi ranskalaisia ja nakkeja tai einespitsoja, alkoholiakin kului paljon....olimme varsinaiset ohukainen ja paksukainen!

Ap

Vierailija
9/9 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan välttämätöntä pysyä juuri tuossa 55 kilossa?

Minä olen 31v, 161cm ja painoa 77 kiloa. Puolessa vuodessa olen saanut pois 13 kiloa ja suunta on alaspäin. Oma tavoite on 65 kiloa.

Jos kuitenkin harrastat liikuntaa niin eikö max. 5 kilon painon nousu olisi sen väärti että voisi välillä syödä hyvillämielin sen munkin tai kebabin. Pizzapaikoista saa myös hyviä salaatteja ja itse otankin kebabin aina salaatilla (ilman perunoita ym.). Myös kastikkeita pyydän laittamaan vain vähän.

En edes tiedä tarkalleen paljonko ystäväni painavat eikä minulla ole tarvetta tietääkään saatika näyttää samalta.

Äitini muuten kuului aikoinaan Painonvartijoihin ja sai lääkäriltä tuonne ihan "todistuksen" siitä että perinteinen BMI ei pidä paikkaansa hänen kohdallaan. Lyhyt ja isoluinen joten "normaali painossakin" oli tuo suunnilleen viiden kilon heitto ylöspäin. Myös ruumiinrakenne siis vaikuttaa ja rakenteeltaan hennommalla voi olla enemmän "läskiä" kuin raskasrakenteisemmalla samanpituisella ja -painoisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi