Eikai jotkut vanhemmat maksa lastensa ajokortteja ym. ? Todella typerää!!!
Kommentit (11)
Ja niin mekin aiomme maksaa ajokortit lapsillemme!
Auton saa hankkia sit kun pääsee töihin.
Meillä muuten isovanhemmat maksoivat ajokortin kaikille lapsenlapsilleen. Pidän sitä edelleen ihan kivana ideana jakaa varallisuuttaan hyötykäyttöön.
useimmat 18 vuotiaat asuu vielä kotona.
tosin olin ollut jo pari vuotta töissäkin ja oli sitä omaa rahaa,millä maksaa.
että on autokoulurahat kasassa! Voi sitä muillakin tavoin opettaa, että raha ei kasva puissa.
En kai minä nyt täysi-ikäisiä lapsiani enää halua kuskailla ympäri maakuntaa, jos on mahdollista, että he ajavat itse omiin harrastuksiinsa.
Ja aivan varmasti kustannan lasten autokoulun 18-vuotis lahjaksi jos näin haluavat.
sain itse 18 v lahjaksi kortin ja vanhan auton kuten sisaruksenikin. Ja ihan oli pienituloiset, mutta rahankäytössä fiksut vanhemmat.
en ennen kun nyt tiennyt että noinkin pihejä ihmisiä on!
meidän suvussa ja tuttavapiirissä kaikki vanhemmat ovat kaikille lapsilleen ajokortit hommanneet.
vai millä ihmeellä muka 17 vuotias voisi kerätä itse niin paljon rahaa? joo, töihin voisi patistaa, mutta se työhän pitäisi tehdä opiskelujen aikana. ja se taas vie aikaa opiskelulta.
ja kesätyöt..no, mielestäni on ihan reilua, ettei lapsi joudu kovalla työllä ansaitsemaansa palkkaa tuhoamaan ajokorttiin. mielummin vaikka ostaisi kalusteita tulevaan omaan asuntoonsa!
ajokortti on vähän niinkun 18v lahja.
säälin ap lapsiasi, kun ovat noin pihin äidin saaneet..
voi vanhemmat sponssata!