Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni saa joululahjaksi puntarin

Vierailija
17.12.2016 |

Olen valmis seurauksiin. Ennen lapsen saantia oli liikunnallinen ja normaalipainoinen, nyt vähintään 20 kg ylipainoa. Ei jaksa yhteisiä harrastuksia, ei lähde esim. retkeilemään, joten käyn lapsen kanssa sitten ilman häntä. Olen yrittänyt hyvällä ja kokannut terveellistä perusruokaa, pyytänyt mukaan lenkille, tarjonnut omaa aikaa olemalla lapsemme kanssa. Makaa sohvalla ja mättää kaikkea paskaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meininki täälläkin. Vaimon into liikuntaan ja terveyteen lopahtanut täysin. Massaa kerännyt kymmenkunta kiloa. Ostin hänelle joululahjaksi salikortin. Sisältyy myös personal trainer ja rasvaprosentin mittaus pakettiin. Jos emäntä vaikka aktivoituisi taas urheilemaan. Itse olen liikkunut normaalisti koko suhteemme ajan, oikeastaan lisännyt liikuntaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Nakertaa, kun toinen istuu vain sohvalla ja syö päivittäin epäterveellistä ruokaa. Minulle myös huudettu, kun en suostunut kaupasta sipsukkaa ja dipsukkaa ostamaan.

Sipsukkaa ja dipsukkaa :D Ai kauhee ku alko tekee mieli...

Musta ihan oikein! Oon itekin vähän lässähtänyt viime aikoina, mut oon ennenki repsahtanut ja saanut tilanteen korjattua. Mulle on tärkeää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille terveellisillä elämäntavoilla ja haluan näyttää hyvältä!

Kuvitteletko että joku katsoisi?

Vierailija
22/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea tuleville sinkuille/etä-isille!

No jos tuosta ero tulee, niin todellakin onnittelun paikka miehillä. Mistä päättelit, et iskät tässä tapauksessa olis automaattisesti etävanhempia? Ainakin vaikuttavat elävän terveellisemmin kuin esimerkkien äidit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meininki täälläkin. Vaimon into liikuntaan ja terveyteen lopahtanut täysin. Massaa kerännyt kymmenkunta kiloa. Ostin hänelle joululahjaksi salikortin. Sisältyy myös personal trainer ja rasvaprosentin mittaus pakettiin. Jos emäntä vaikka aktivoituisi taas urheilemaan. Itse olen liikkunut normaalisti koko suhteemme ajan, oikeastaan lisännyt liikuntaa verrattuna muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Nakertaa, kun toinen istuu vain sohvalla ja syö päivittäin epäterveellistä ruokaa. Minulle myös huudettu, kun en suostunut kaupasta sipsukkaa ja dipsukkaa ostamaan.

Sipsukkaa ja dipsukkaa :D Ai kauhee ku alko tekee mieli...

Musta ihan oikein! Oon itekin vähän lässähtänyt viime aikoina, mut oon ennenki repsahtanut ja saanut tilanteen korjattua. Mulle on tärkeää näyttää hyvää esimerkkiä lapsille terveellisillä elämäntavoilla ja haluan näyttää hyvältä!

Kuvitteletko että joku katsoisi?

katsois mitä?

Vierailija
24/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo tehty. Tykkään syödä ja maata sohvalla.

T. Vaimo

Vierailija
25/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni urheileva isi tajuaa, että se toinen puolisko on sitten siellä kotona rasittumassa. Paras tapa saada vaimo liikkelle, on olla tarpeeksi itse kotona, aktiivisesti ja vastuuta kantaen. Näin vaimo pääsee ulos/salille/jumppaan. 

Vierailija
26/26 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea tuleville sinkuille/etä-isille!

No jos tuosta ero tulee, niin todellakin onnittelun paikka miehillä. Mistä päättelit, et iskät tässä tapauksessa olis automaattisesti etävanhempia? Ainakin vaikuttavat elävän terveellisemmin kuin esimerkkien äidit...

Useampi mies kuin nainen on ylipainoinen, joten puntarin lahjoittajien voi olla vaikea löytää uutta, varsinkin kun on lapsia, ja jo enemmän ikää ja ihmiset lihovat iän myötä ja kun käy ilmi, miksi tuli ero tästä suhteesta... ja veikkaan, että eron jälkeen ne ex-vaimot laihuvat nopeasti entiselleen, jos ei tarvitse lohtusyödä.

Ps. Mulla on laihtumaan painostama mies. Lihoin hänen kanssaan suhteessa, mutta nyt olen onnistunut hieman pudottamaan painoa. En ole kertonut miksi - siksi että olen alkanut katsella muita miehiä sillä silmällä ja jopa ihastunut yhteen kollegaan.