Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan tykätä läskistä?

Vierailija
05.07.2008 |

Siis uskon, että puolisoaan voi rakastaa ylipainosta huolimatta, mutta pitääkö kukaan oikeasti läskistä nahan alla? Viittan aiempaan ketjuun, jossa mies (?) kyseli miksi naiset ei laihduta pelastaakseen avioliittonsa. Ihan järkeviä vastauksia, mutta herättivät tämän kysymyksen. Jos olisi kaikki valta valita, valitsisiko joku jotain muuta kuin sopusuhtaisen ihannepainoisen? Luonteesta ei nyt puhuta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lihottavat kumppaneitaan.

Vierailija
2/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä, jotka lihottivat vaimonsa ihan muodottomiksi. Aika kauheaa katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla iso. Sekä pitkä että leveä. Raamikas, mahakas. Sellainen nallekarhu. Miehekäs mies. Pituutta minimissään 185 ja painoa reilusti yli sata /joku 130-200 hyvä).

Naisissa taas tykkään reitevistä. Selllaisista ylipainoisista, jolla rasva kerääntyy reisiin ja peppuun, selvä vyötärö pitää olla, pienet tissit, ja todella pulleat reidet. Tällaisen naisen pitää myös olla melko lyhyt, alle 160 reilusti.

En ole koskaan tykännyt lihaksista, enkä luusta. Ihmisen pitää olla pehmeän ja turvallisen näköinen.

Vierailija
4/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten niin. Entä naiset - onko kenenkään mielestä ihanaa, että miehellä on jenkkakahavat (yök).

Vierailija
5/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla iso. Sekä pitkä että leveä. Raamikas, mahakas. Sellainen nallekarhu. Miehekäs mies. Pituutta minimissään 185 ja painoa reilusti yli sata /joku 130-200 hyvä).

Naisissa taas tykkään reitevistä. Selllaisista ylipainoisista, jolla rasva kerääntyy reisiin ja peppuun, selvä vyötärö pitää olla, pienet tissit, ja todella pulleat reidet. Tällaisen naisen pitää myös olla melko lyhyt, alle 160 reilusti.

En ole koskaan tykännyt lihaksista, enkä luusta. Ihmisen pitää olla pehmeän ja turvallisen näköinen.

Vierailija
6/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa on pehmeyttä ja turvaa.

5 ja 6 (anteeks kun tuli kahteen kertaan)

Vierailija
7/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakepit inhottaa, mies on sanonut mulle ihan samaa, ei voi sietää laihoja naisia. Tietysti liika on liikaa, mutta mikä sitten on liikaa kenellekkin.

Vierailija
8/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kaikki valta valita, valitsisiko joku jotain muuta kuin sopusuhtaisen ihannepainoisen?

Nimeä yksikin rikas ja kuuluisa mies (joka siis voi valita ns. kenet haluaa) jolla on lihava nainen.

Vierailija
9/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luultavasti heistä iso osa on ollut nuorena hoikka, niinkuin useimmat meistä. Sellaista on ihan normaalin elämän kulku.

Ja tuo pyöreys on suhteellista. Harva pitää oikeasta ylipainosta, mutta toisaalta tutkimusten mukaan miehet eivät pidä myöskään laihoista naisista. Keskimääräinen ihanne on n BMI 23. Eli se alipainoisten naisten ihanne on enemmän homomiesten hallitseman muotimaailman luoma. Keskimääräinen mies pitää siitä, että naisella on rinnat ja peppu.

Vierailija
10/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierce Brosnan

Vierailija
11/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä saisi olla hieman pehmeyttä lihasten päällä. Liian laiha mies, tai mies joka on

pelkkää

läskiä on absoluuttinen nou-nou, jos ihan ulkonäöstä puhutaan. Eli miehen kokoinen mies pitää olla, mielellään pituuttakin 180+cm, kohtuullisesti lihaksia (ei mikään Arska) ja pehmikettä päälle. Niin.

Ja sellainen mulla (melkein) onkin. :) Hieman on ylimääräistä (minun makuuni, ja omaansa ennen kaikkea), ja niin on minullakin. Molemmat yritämme päästä omistamme eroon.

Vierailija
12/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistui kun olin laihtunut ylipainosta normaalipainoon. meillä ei siis ole ollut eikä tule suhdetta, mutta hän silloin aikanaan oli koko ajan toppuuttelemassa mun laihtumista. EIkä siinä ollut edes mitään kateusmotiivia. Hänen mielestään nainen vaan on paremman näköisenä n. 30 BMI:llä,

Vierailija
13/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihoista naisista. Useammalla miehellä on sama mielipide, mutta kun media opettaa että laiha nainen on kaunis ja menestyvällä miehellä on laiha ja kaunis nainen. Jos miehet uskaltaisi kuunnella omaa mielipidettään, useammallakin olisi pyörä vaimo.

Vierailija
14/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse urheilullinen ja varmaan mielessään yhdistää lihavuuden laiskuuteen, mukavuudenhaluun ja vääränlaisiin elintapoihin, eikä tietenkään esteettisesti kauniina pidä.

Vierailija
15/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihoista naisista. Useammalla miehellä on sama mielipide, mutta kun media opettaa että laiha nainen on kaunis ja menestyvällä miehellä on laiha ja kaunis nainen. Jos miehet uskaltaisi kuunnella omaa mielipidettään, useammallakin olisi pyörä vaimo.

Piercen vaimo oli ainakin heidän hääkuvassaan hoikka. Tottahan toki miehen pitää kertoa pitävänsä pulleudesta jos koko maailma näkee että hänen vaimonsa on kerännyt ylikiloja.

"jos miehet uskaltaisi kuunnella omaa mielipidettään" - tuo on jo sen luokan potaskaa että melkein vetää sanattomaksi. Eiköhän ne ökyrikkaat julkkikset nimenomaan kuuntele tasan ja ainostaan omaa mielipidettään ja valitse naisen sen mukaan.

Tietysti jos on itse pullea, haluaa uskotella itselleen että "jokainen mies haluaa oikeasti ylipainoisen naisen, nuo laihat kaunottaret on vaan median luoma ihanne". Joopa joo.

Vierailija
16/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten itse ole sellainen ja hae sopivaa vastakappaletta=) Minua ainakin inhottaisi jos mieheni lihoisi muodottomaksi ja läskit höllyisivät hänen liikkuessaan tai että litistyisin seksissä hänen alleen.

Vierailija
17/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri määrittää mikä on kaunista, ja vain harva poikkeaa valtavirrasta. Elämme tietääkseni ensimmäisiä vuosisatoja, jolloin laihuutta pidetään kauniina. Jos ei nyt aivan lihavuus, niin ainakin mehevä pyöreys on männävuosina ollut sen sijaan kova sana.

Vierailija
18/18 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valittava kumppanikseen mahdollisimman edustava eli julkisuuteen kelpaava ja mielellään myös menestynyt (kuitenkin vähemmän kuin itse) kumppani. Julkkiksille kumppanin valinta on paljon suurempi operaatio kuin meille taviksille, jotka voimme ottaa melkein kenet tahansa ilman, että siitä sitten jauhetaan lehdissä. Kukaan pinnalla oleva tähti ei halua ottaa ylipainoista naista, koska he saisivat siten itselleen negatiivista julkisuutta. Se ei tarkoita etteikö kukaan voisi tykätä pyöreämmistä naisista..

Vai kuvitteletko oikeasti, että jos kaikki miehet saisivat ITSE valita niin he valitsivat reilusti alipainoisen mallivartaloisen naisen kuten useimmat julkimot?? Jo tutkimustulokset kertovat, ettei se ole miesten vaan naisten naisihanne, mutta julkkisten pitää erottua massasta tavalla tai toisella. p.s. Sellaisilla ökyrikkailla, jotka eivät julkisuudesta välitä eivätkä siellä näy, monilla on ihan tavikset vaimot, kun ei tarvitse hankkia vaatenaulakkoa vain punaista mattoa varten.

Ylipainoisista naisista tykkäävät miehet ovat varmastikin vähemmistö, mutta kyllä heitä riittää. Monet ei taida käsittää, että esim. 5-10kg ylipainoiset eivät ole mitään sotanorsuja vaan näyttävät vaan ehkä hieman pyöreämmiltä kuin normaalipainoiset kanssasisaret. Minua ainakaan henkilökohtaisesti ei pieni pyöreys hetkauta mihinkään - toisia se kaunistaa, toisia ei.

En ole itse ylipainoinen. (kun sitä kumminkin epäillään, jos ei niele nykyistä ihannetta)