Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monikohan joulupuukeräyksen kautta lahjan saava lapsi repii paketin auki heti kun sossusta sen saa?

Vierailija
17.12.2016 |

Olis kiva jos lahja säästyisi aattoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
2/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan, mitä vitun väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että saa edes lahjan. Toivottavasti osaa arvostaa sitä.

Vierailija
4/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhemmat ne repii auki ja laittaa myyntiin jotta saa viina ja tupakkarahaa. Lapset jää ilman lahjoja, tai sinne vaihdetaan jotain kierrätyskeskuksen iilmaisosaston romua.

näin se vaan menee.

Vierailija
5/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhemmat ne repii auki ja laittaa myyntiin jotta saa viina ja tupakkarahaa. Lapset jää ilman lahjoja, tai sinne vaihdetaan jotain kierrätyskeskuksen iilmaisosaston romua.

näin se vaan menee.

No, paljonko sait rahaa lastesi joululahjoista?

Vierailija
6/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei avaa tänä vuonna pakettia ollenkaan, niin ei tarvitse ensi vuonna uutta lahjaa. Kierrättää koko nuoruusiän samaa pakettia.

7/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä periaatteella ne jaetaan? Tuolla joulupuu.orgissa luki vain sosiaalityöntekijät. Haluaisin viedä tuonne joitain paketteja, mutta ei vaikuta kovin avoimelta.

Vierailija
8/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ok, lapset saavat olla lapsia

Vierailija
9/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sosiaalityöntekijä vastaa. Olen itse valinnut  paketin saajiksi lastensuojelun asiakasperheistä ne, joissa vanhempi tai vanhemmat ovat taloudellisesti erittäin tiukilla. Vanhempi on työttömänä tai erityisen pienituloinen monen lapsen yksinhuoltaja. Kaikki lastensuojelun asiakkaat eivät ole köyhiä. 

10/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sosiaalityöntekijä vastaa. Olen itse valinnut  paketin saajiksi lastensuojelun asiakasperheistä ne, joissa vanhempi tai vanhemmat ovat taloudellisesti erittäin tiukilla. Vanhempi on työttömänä tai erityisen pienituloinen monen lapsen yksinhuoltaja. Kaikki lastensuojelun asiakkaat eivät ole köyhiä. 

Meneekö esim. huostaanotetuille automaattisesti paketit?

Vierailija
11/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne lastensuojelunasiakkaat, jotka ei ole köyhiä? Lapset tuskin saa lahjoja, jos aikuiset ei välitä ja keskittyvät vain ryypiskelyyn.