Monikohan joulupuukeräyksen kautta lahjan saava lapsi repii paketin auki heti kun sossusta sen saa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva jos lahja säästyisi aattoon.
vanhemmat ne repii auki ja laittaa myyntiin jotta saa viina ja tupakkarahaa. Lapset jää ilman lahjoja, tai sinne vaihdetaan jotain kierrätyskeskuksen iilmaisosaston romua.
näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva jos lahja säästyisi aattoon.
vanhemmat ne repii auki ja laittaa myyntiin jotta saa viina ja tupakkarahaa. Lapset jää ilman lahjoja, tai sinne vaihdetaan jotain kierrätyskeskuksen iilmaisosaston romua.
näin se vaan menee.
No, paljonko sait rahaa lastesi joululahjoista?
Jos ei avaa tänä vuonna pakettia ollenkaan, niin ei tarvitse ensi vuonna uutta lahjaa. Kierrättää koko nuoruusiän samaa pakettia.
Yksi sosiaalityöntekijä vastaa. Olen itse valinnut paketin saajiksi lastensuojelun asiakasperheistä ne, joissa vanhempi tai vanhemmat ovat taloudellisesti erittäin tiukilla. Vanhempi on työttömänä tai erityisen pienituloinen monen lapsen yksinhuoltaja. Kaikki lastensuojelun asiakkaat eivät ole köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sosiaalityöntekijä vastaa. Olen itse valinnut paketin saajiksi lastensuojelun asiakasperheistä ne, joissa vanhempi tai vanhemmat ovat taloudellisesti erittäin tiukilla. Vanhempi on työttömänä tai erityisen pienituloinen monen lapsen yksinhuoltaja. Kaikki lastensuojelun asiakkaat eivät ole köyhiä.
Meneekö esim. huostaanotetuille automaattisesti paketit?
Entä ne lastensuojelunasiakkaat, jotka ei ole köyhiä? Lapset tuskin saa lahjoja, jos aikuiset ei välitä ja keskittyvät vain ryypiskelyyn.
Mitä väliä?