En osta enää ikinä Lidl:n inferno pizzaa
Se oli niin tulista ettei mitään muuta koko ruoasta maistanut. Tuntui vain polte ja se peitti kaikki maut. En arvannut että tuo pizza on noin tulinen, yleensä nuo kaupan tulisena mainostetut tuotteet ovat hieman tulisia, kuten liekkisiivet jne. Tämän tuotteen kohdalla tulisuus tarkoitti oikeasti tulista! Huh huh. En pystynyt syömään kuin kaksi viipaletta ja loput heitin roskiin. Harmittaa.
Kommentit (75)
Tosi hyvää majoneesin ja maidon kera
Just söin ekan infernon. Ei ollut maineensa veroinen. Tulisuus ihan ok, mutta maku muuten ei erikoinen
Häh? Liian tulista?
Minä olen kauhea nössö ja minä söin sen. En tykännyt siitä yhtään, mutta ei se liian tulista ollut. Toisaalta olin kyllä kännissä kun söin sen joten ehkä minulta siksi jäi tulisuus huomaamatta. Mutta kyllä se todellakin oli juurikin "suomalaista tulista" koska jopa minä sain sen kurkusta alas. Jotain "oikeasti tulista" tai "intialaista tulista" en saisi nielaistua palaakaan.
Hirveän tulista. Tulee myös vatsakivut liiasta tulisuudesta, ei pysty syömään.
Mä ole syönyt näitä 2 kappaletta putkella kun minusta nämä ovat oileasti hyviä pakastepizzoja. Chili ei todellakaan peitä ruoasta makua. Kaikki vaan eivät pidä siitä miten chili vaikuttaa, eikä se toki minulta ole pois.
Ihme nössöjä olette, jos tuo on tulista 😂
Mä just tykkään siitä pitsasta 😂 Mutta tykkään tosi tulisesta. En oo ostanut pitkään aikaan, pitäispä ostaa 😍
Söin joskus Tampereen chilifestareilla jonkun "paholaisen burgerin". Oli niin tulinen, että oli pahin burgeri minkä olen koskaan syönyt. En ymmärrä mikä tämä tulisuusjuttu oikein on. Chilipaprika on ihan hyvä mauste kun sitä käyttää varovasti. Mutta en ymmärrä noita supertulisia ruokia. Miten joku voi tykätä niistä kun tulisuus peittää kaiken alleen, vettä valuu silmistä ja suu palaa. Ei vaan ymmärrä. Selittäkää paholaiset.
Vierailija kirjoitti:
Söin joskus Tampereen chilifestareilla jonkun "paholaisen burgerin". Oli niin tulinen, että oli pahin burgeri minkä olen koskaan syönyt. En ymmärrä mikä tämä tulisuusjuttu oikein on. Chilipaprika on ihan hyvä mauste kun sitä käyttää varovasti. Mutta en ymmärrä noita supertulisia ruokia. Miten joku voi tykätä niistä kun tulisuus peittää kaiken alleen, vettä valuu silmistä ja suu palaa. Ei vaan ymmärrä. Selittäkää paholaiset.
Kyseessä on pippelinmittauskisa. Katsotaan ketkä on tissiposkia ja ketkä ei. Ruoan maulla ei ole mitään merkitystä.
En ole muuta Lidin pizzaa maistanut kuin Vege Pizza.Maistuu se minulle. Joskus ostan sitä kuitenkin.
Syy, miksi tuolla välissä jotkut ovat pitäneet sitä mietona, johtunee siitä että yksi inferno-pizzan erä ei ollut ollenkaan niin tulinen kuin pitäisi. Siinä oli tullut joku valmistusvirhe.
Toivotaan, että seuraava erä on taas kunnollinen.
Kyllä näitä aikanaan tuli syötyä (kun vielä sai) aika monta. Ei mielestäni ole mitenkään liian tulinen. Tavallaan jännä ilmiö, että ihmiset haluaa ostaa jotain jo pelkästään tulisuuden vuoksi vaikka mistä tahansa ruoasta saisi helposti yhtä tulisen tai vielä tulisemman kunhan vaan chiliä/chilisoosia siihen lisää.
Itse ostan niitä Lidlin salamipizzoja nykyään. Pistän siihen päälle vähän lisää juustoa, jalapenoja ja poppamiehen fire demonia. Potkua tulee ja voittaa maussa Infernon. Sikäli en Infernoa ole erityisemmin kaipaillut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin vain koville kavereille.
Yleensäkin tulinen ruoka on näyttämisen haluisille, ei siitä kukaan oikeasti pidä. On muotia olle niin kansainvälinen, että infernot ovat peruskauraa. Ennen tulisuudella ja runsailla mausteilla peiteltiin pilaantuneen lihan maku. Olen osallistunut kaverin järjestämään maustekastikkemaisteluun, 600 000 scovillea on ennätystulisin, mitä olen maistanut. Oksennus tuli. Eihän siinä järkeä ole.
Harmi ettei niitä ole enää näkynyt, oli hyvää kun laittoi päälle poppamiehen habanero-kastiketta.