Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osta enää ikinä Lidl:n inferno pizzaa

Vierailija
17.12.2016 |

Se oli niin tulista ettei mitään muuta koko ruoasta maistanut. Tuntui vain polte ja se peitti kaikki maut. En arvannut että tuo pizza on noin tulinen, yleensä nuo kaupan tulisena mainostetut tuotteet ovat hieman tulisia, kuten liekkisiivet jne. Tämän tuotteen kohdalla tulisuus tarkoitti oikeasti tulista! Huh huh. En pystynyt syömään kuin kaksi viipaletta ja loput heitin roskiin. Harmittaa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostit siis pizzaa jota mainostetaan tulisena, ja jonka nimi on Inferno (tarkoittaa helvetinlieskoja) ja sitten uliset kun pizza on tulinen. Logiikka 5/5.

Kuten sanoin aloituksessa, nuo tulisena mainostetut tuotteet eivät yleensä ole näin tulisia. Odotin pienempää poltetta. Ja infernon merkitystä en tiennyt ennen tätä postausta.

Ap

Vierailija
22/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus erehdyin kokeilemaan ja samat fiilikset kuin aloittajalla... Mies muuten sanoi ihan samaa, vaikka ei ole kotoisin täältä. Heillä ruokakulttuuri on tosi erilainen ja ruoka perinteisesti tulista. Pois siis puheet tavis-suomalaisista :) sitä roskaa ei kyllä kukaan syö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulisuus oli vielä ihan ok, mutta se pohjan kastike itsessään oli kamalan makuista! Jotenkin makea, paskainen maku yhdistettynä siihen järkyttävään suun poltteeseen, hyi.

Enpä ennen tiennyt että pizzakin voi olla rehellisesti pahaa.

Vierailija
24/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kyllä infernoja Liiteristä kun niitä sai 1 €:lla kipale. Kyllähän ne kaikki alas menivät, mutta tulisuus peitti kaikki muut maut. En ainakaan itse koko pitsaa kerralla pystynyt syömään, eli puolet kerralla.

T. Lidl-mies.

Ei se tulisuus mitään makuja peitä. Se tulisuus vaikuttaa vain kipuhermoihin. Kapsaisiini on mautonta.

Jep, mutta liian tulinen ruoka aiheuttaa ainakin tottumattomalle sen, että sen tulisuuden alta ei maista mitään, nenä voi vuotaa ynnä muuta.

Vierailija
25/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran infernon kaljan kaveriksi. Join syöntiprosessin aikana kuusi (6) olutta, jotta sain koko pitsan alas. Oksensin kyllä kaiken ulos heti tuon jälkeen.

Ei enää infernoa.

Sä et vissiin sitten söis mun kanakeittoa. Laitan siihen lusikallisen Blair'sin Megadeathia..NAM.

Lisään vielä että olen nainen ja jääkaappini on täynnä eriasteisia chilisoosseja. Inferno menee joskus perjantaimässynä.

kuule ihan sama

Vierailija
26/75 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, hyvä kuulla! Tämä on paras suositus tulisen pizzan ystävälle - pizza, joka on tavissuomalaiselle liian tulinen. Pitää käydä testaamassa :)

Mikäs siinä jos sellaisesta pitää. Nauti pizzastasi.

Ap

Vierailija
27/75 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää testaa lidl tulista pizzaa tykkään muutenkin tulisesta 😋😋

Vierailija
28/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun makuu tulinen ollenkaa sais olla viel lisää potkua

Vierailija
29/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku mainos? Ei Suomessa saa tavallisista kaupoista mitään tulista syötävää.

Vierailija
30/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni se on juuri sopivan tulinen mutta chilin lisäksi mitä pitsassa on, niin on epälaadukasta ja tulee kovaa paskaa.

Seuraavaksi teen itse pizzaa ja lisään siihen poppamiehen chilikastiketta jotta voin ulostaa hyvää kakkaa. Maku ja mieltymykseni inferno pizzaan ei silti ole kadonnut mihinkään, hyvä jälkiruoka jos tulisen ruoan ystäviä on kokoontunut yhteen mutta älkää yksin syökö kokonaista inferno pizzaa ellette syö muutama omena pizzan jälkeen ellette halua kovaa kakkaa ulostaa. Inferno pizza on hyvä jälkiruoka 4hengen vegaani illallisen jälkeen......mutta kuten sanoin niin kokonainen inferno pizza tai kaksi sellaista kovettaa vatsaa, itse taidin syödä 3-4 inferno pizzaa yksin ilman omenoita jälkiruoaksi ja ei ollut uloste ystävällistä. Tosin yhden inferno pizzan jälkeen on hyvä syödä myös tuoretta chiliä jos se pehmittää vatsaa, en tiedä, en ole kokeillut.

Vierailija
31/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit siis pizzan, jota mainostettiin tulisena ja otit sitten nokkiisi kun se olikin tulista?

Vierailija
32/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvaus on ihan totta. Meinaan Suomessa yleisesti myynnissä olevat 'tuliset' ruuat on jotain pippurilla maustettua ketsupin taso, mutta tuo Inferno pizzassa kyllä polttaa kolmesti. Syödessä, ollessa ja poistuessa.

Ja siis itse olen asunut idässä useita vuosia, tuliset ruuat menee heittämällä, mutta edes minulle tämä inferno ei uppoa. Yksi neljännes ja soijaa puskee.. 

Vierailija
33/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissimarkkinointi on taas sitä tasoa että näitä pizzoja on varmaan taas nyt tai kohta saatavilla.

Minä pysyn kaukana Lidlin pizzoista juuri tämän tökerön markkinointistrategian takia.

Vierailija
34/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään millaisia itkupillejä naiset ovat. Heti jos on vähän tulista, niin alkaa ulina.

Tuo pizza maistui pahalle. Tulisuus oli ok, mutta se oli pahaa. N42

Vierailija
35/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut itsekään eläissäni syönyt mitään niin tulista kuin Lidlin Inferno-pizza. Se oli niin tulista, että poltti vain. Ja nauratti, kun se tuntui ihan absurdilta.😀

Myydäänkö niitä enää Lidlissä?

Vierailija
36/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sissimarkkinointi on taas sitä tasoa että näitä pizzoja on varmaan taas nyt tai kohta saatavilla.

Minä pysyn kaukana Lidlin pizzoista juuri tämän tökerön markkinointistrategian takia.

No siis ko. pizza oli ihan legendaarisen tulinen. Sen syöminen oli elämys. Voisi Lidl tuoda ainakin tilapäisinä kampanjoina sitä myyntiin.

Vierailija
37/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa päälle majoneesia niin tulisuus helpottaa hieman ja on herkkua

Vierailija
38/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää chilin laatua siinä pitsassa on ainakin näiden tekstien perusteella. Tämän ainakin saksalaiset osaavat.

Vierailija
39/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappas vaan kun meet kakalle. Saattaa peräaukko hieman hehkua, kun pusket kekäleitä ulos haha

Vierailija
40/75 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan siihen vähän cayanne-pippuria ja tabascoa päälle, vaikka aika tulista on muutenkin.