Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viittaako miehen seksin aikana hokema "You're so hot" lämpötilaan vai seksikkyyteen?

Vierailija
17.12.2016 |

Kumpi tulkintavaihtoehto on todennäköisempi? :D Jäi hirveästi häiritsemään, että mitä hän tuolla lauseella tarkalleen ottaen tarkoitti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella, todella huono aloitus. Jos kerran ymmärsit, mitä hot tarkoittaa, mikset muka ymmärrä sen merkitystä näistä kahdesta? Jos suomalainen mies sanoo ihan samaa, niin kumpaakohan tarkoittaisi? Älä nyt jaksa.

Kyllä on hiljainen aloituspäivä tänään.

Jos suomalainen mies sanoisi "Olet kuuma", NIIN EN SILLOINKAAN OSAISI SANOA, VIITTAAKO HÄN KUUMUUTEEN VAI SEKSIKKYYTEEN! Olenkohan mä jotenkin autistinen? Olen siis aivan tosissani. Mun mielestä kumpikin vaihtoehdoista vaikuttaa perustellulta tulkinnalta tuossa tilanteessa.

Ap

Olet niin kuuma ei suomeksikaan ole pelkkä toteamus lämpötilasta. Silloin kannattaa yleensä avata ikkuna.

Vierailija
22/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysynyt siltä itseltään? Vai ettekö ole niin läheisiä että olisi ollut luontevaa ottaa puheeksi?

Koska se olisi ollut typerä kysymys. Kysyin asiaa täältä, koska täällä kysellään muutenkin alituiseen typeriä kysymyksiä.

Ap

Ei provoja näin tehdä, että ensin kysytään jotain tyhmää ja sitten jäädään ketjuun jankuttamaan että miksei kukaan vastaa tyhmään kysymykseen ja lopulta paljastetaan koko juttu provoiluksi. Huonoa provoilua.

Mitä sä lässytät provoilusta? Provo tai ei, sopivan aivot vapaalla keskusteluaihe, ettei tarvita sinua analysoimaan sen syvintä olemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi arvata kenen kanssa ap on maannut

Ja mikä ihmeen kommentti tämäkin oli? Mitä tässä vihjataan? :D Joku voisi selventää.

Ap

Vierailija
24/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä ihmeen kommentti tämäkin oli? Mitä tässä vihjataan? :D Joku voisi selventää.

Ap

Pitääkö sulle selventää kaikki?

Vierailija
25/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sukupuolesta ei voi olla varma, joten tarkoittikohan että olet melkoinen kuumakalle?

26/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, leikitään. Jos mies pysäyttäisi tai hiljentäisi, katsoisi minua huolestuneena ja toteaisi, että you're so hot - voisin olettaa että puhutaan minun lämpötilastani. Jos taas mies on kiihkoissaan ja kouriessaan yms. henkäisee että you're so hot, ja jatkaa koko ajan puuhiaan, oletan sen tarkoittavan seksikästä. 

Selvensikö sinun tilannettasi?

Vierailija
27/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se tarkottaa sillon molempia :)

T. N jonka mies hokenut tuota samaa ja tarkoittanut molempia yhtaikaa.

Vierailija
28/28 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitääkö sulle selventää kaikki?

Apua, mitä tämäkin tarkoittaa?? En ymmärrä??????

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme