Paljonko on mennyt joululahjoihin rahaa?
Mulla meni n. 40 e, ostin vain kahdelle siskolleni lahjat. Ihanaa, kun ei tarvitse ostaa muille.
Kommentit (78)
Ehkä noin 50€. Muutama kuoharipullo ja itsekudotut villasukat
En ole laskenut mutta arvioisin ehkä 30€, karkkia.
En ostanut yhtään lahjaa kun ei ole varaa.Hyvä että sain jouluruuat minibudjetilla :(
Kyllä se reilusti yli tonnin lovi tuli talouteen.
Vähän alle 200 000 €. Tyttärelle, vaimolle ja itselleni uudet autot.
Varmasti lähemmäs 1000 euroa. 20 hengelle ostin lahjoja, joista 5 on lapsia.
Mulla ja miehellä mennyt yhteensä 300€. Ja ollaan opiskelijoita. Mutta kun sukulaiset "vaativat" lahjoja.
185 €
Ostin lahjat äidille, kolmelle sisarukselle, kolmelle työkaverille ja kolmelle lähimmälle kaverille.
200-400 en tiedä edes kun vähitellen olet eteentulevia juttuja keräillyt vuoden mittaan
Ollaan lähisuvun kesken sovittu että emme vaihda lahjoja.
Äidilleni ostin 15e brandypullon koska auttoi minua taloudellisesti syksyllä :)
Veljenpoika (äidin ensimmäinen ja todennäköisesti ainoa lapsenlapsi) syntyi pari viikkoa sitten joten ensi vuonna sitten varmaankin lahjotaan porukalla pikkumiestä :)
Vajaa 200 omalle lapselle ja 30 veljentytölle. Muita en lahjo eikä meidän lapsi saa lahjoja muuta kuin meiltä vanhemmilta.
Pitkin vuotta ostellut, mutta toisaalta osa lahjoista on jopa ilmaisia. Veikkaan että on mennyt maksimissaan 150e, lahjoja on 2 lapselle ja 13 aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 200 omalle lapselle ja 30 veljentytölle. Muita en lahjo eikä meidän lapsi saa lahjoja muuta kuin meiltä vanhemmilta.
Aika paljon tyttöjä veljelläsi :O
Yhteensä mennyt varmaan korkeintaan 250€ ja lahjoja ostettu 7 aikuiselle.
Joku 12000€ sis. Luksusloman koko perheelle, myös pojalle ja miniälle. :)
Me tehtiin sovinto miehen kanssa, että ei enää ostella joululahjoja toisille. Toiselle voi ostaa aina kun tarvitsee jotain. Siskon lapsillekkaan en enää osta mitään. 2 vko leikkii ja sit ne löytyykin max. Vuoden kuluttua kirpparilta. Vien ehkä leffaan. Ihanaa, kun on ollu stressitön joulu 😊
Olisit antanut vain kortin, jossa sanotaan, että saatte 3*4999,90 euroa uudenvuoden jälkeen. Verovapaa raja nimittäin muuttuu viikon kuluttua.