Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen ihastukseni ensi viikolla -- tarvitsen viime hetken vinkkejä positiiviseen muutokseen :)

Vierailija
17.12.2016 |

Eli siis ihastuin häneen noin 1,5 kk sitten ja samalla aloitin raivokkaan treenaamisen sekä kävin muutamissa vartalo- ja kasvohoidoissa, kampaamossa (mulla on pitkät hiukset, joten en käy normaalisti kampaamossa kuin maksimissaan kahdesti vuodessa) ja ostin uudet vaatteet jne. Jätin myös liiat hiilihydraatit vähemmälle ja muutin ruokailutottumuksia huomattavasti terveellisemmiksi. Olen myös tehnyt aivojumppaa/sudokuja ja syönyt tiettyjä lisäravinteita, jotka tekisivät minut skarpimmaksi sekä lukenut ja sivistänyt itseäni, jotta osaisin heittää tarpeeksi säkenöivää kommenttia hänelle. Olin aiemminkin hoikka ja sopusuhtainen sekä olen akateemisesti koulutettu jne., mutta haluaisin olla parhaimmillani, kun näen hänet. Ostin hänelle muutamia lahjojakin.

Mitä voisin vielä tehdä? Olen ihan todella epätoivoinen, sillä hän on todennäköisesti elämäni rakkaus. En ole ollut ikinä aiemmin näin ihastunut keneenkään. Joskus 19-vuotiaana oli viimeksi lähes samanlaista, muttei nyt ihan näin intensiivistä hullaantumista. Toki voi olla, että ikäni on hänelle ongelma ja vähentää viehätysvoimaani, mutta sille en valitettavasti voi mitään. Ex-mieheni haukkuu minua liian ujoksi sosiaalisissa tilanteissa ja olen yrittänyt skarpata sitäkin puolta itsessäni.

T. Nainen 30+

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan provo? Käy moikkaamassa ja pyydä kahville. Saat burn outin tuollaisella menolla!

Vierailija
2/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin yrittää juosta vielä pidempiä lenkkejä ja paastota, jotta muuttuisin mahdollisimman eri näköiseksi kuin mitä olen luonnostani. Vaalensin hieman tummia hiuksiani jne. ja yritän kävellä ryhdikkäämmin. Ongelmana on se, etten edes tiedä tarkkaan, millaisista naisista hän saattaisi pitää, joten olen toiminut oman parhaan arvioni mukaan. :/ Mun olisi pakko yrittää doupata itseni tosi sosiaaliseksi, kun näen hänet, sillä tosiaan olen välillä hieman liian vaivaantunut sosiaalisissa tilanteissa, varsinkin kun ja jos olen ihastunut. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella creepyltä.

Vierailija
4/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon mukaan provo? Käy moikkaamassa ja pyydä kahville. Saat burn outin tuollaisella menolla!

Ei ole provo. Tämä aktiivisuus on ollut välttämätöntä myös siksi, että olen voinut olla ikävöimättä ja kaipaamatta häntä liikaa. Jännitän ja pelkään sitä tilannetta kyllä aivan mahdottomasti. Hän on henkilönä tosi lempeä ja ystävällinen normaalisti, mutta olen erittäin ihastunut häneen, mikä saa mut jäätymään pahimmillani aivan totaalisesti.

Vierailija
5/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
6/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se terapeuttiinsa ihastunut?

Vierailija
7/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No haloo, sun koko elämä ja kaikki tekeminen pyörii jonkun ihmisen ympärillä, jota et edes tunne kovin hyvin(?) Yrität muuttua sellaiseksi, mistä uskoisit hänen pitävän. Oot ostanut jotain lahjojakin. Ei kuulosta minkään tasapainoisen ihmisen touhuilta.

Vierailija
8/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pelissä vähän liikaakin yritystä. Ajattelin ehdottaa vaikka jotain kasvohoitoa ja ehkä uusia vaatteita ja kampaajakäyntiä, mutta ap:han onkin laittanut jo koko elämänsä uusiksi.

Vierailija
9/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ihan tosissasi tehdä vaikutuksen johonkin sellaisena versiona itsestäsi, joka ei edes pohjimmiltaan ole "sinä" itse? Siinäkään tapauksessa, että kyseessä todella olisi joku elämän rakkaus? Mitä jos päädytte seurustelemaan? Sinähän joutuisit loppuelämäsi esittämään jotain muuta kuin mitä olet. Mietipä nyt uudelleen tätä juttua ennen kuin jatkat yhtään pidemmälle.

Vierailija
10/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin sitten vaikutat häiriintyneeltä. Yrität ihan liikaa. Haluatko, että ihastuksesi ihastuu sinuun vai johonkin, jota yrität esittää? Aitous ihmisesdä on useimpien mielestä viehättävää.

Vierailija
11/11 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole provo, niin sitten vaikutat häiriintyneeltä. Yrität ihan liikaa. Haluatko, että ihastuksesi ihastuu sinuun vai johonkin, jota yrität esittää? Aitous ihmisesdä on useimpien mielestä viehättävää.

Minunkin mielestäni aitous on erittäin viehättävää. Mutta olen itse tosi ujo hissukka ja aivan liian ihastunut, joten koen, että mun on pakko kompensoida heikkouksiani, jotta hän hyväksyisi minut edes jotenkin. Sain myös inspiraation elämänmuutokseen hänestä, sillä hän on todella sporttinen ja hoikka vartaloltaan. Olen itsekin hoikka, mutten missään nimessä lähellekään yhtä timmi ja lihaksikas kuin hän on.