Silittelen lämmintä kissan mahaa :)
Tuossa se katti pötköttää sohvalla vierelläni unisena, vähän vain käpristelee varpaita kun silitän. Pitäisi ryhtyä siivoamaan, mutta en millään hennoisi <3. Etenkin kun kissa on minulla vain "lainassa", eli hoidossa omistajien lomamatkan ajan. Miten mikään maailmassa voi olla noin suloista?
Kommentit (7)
Minun käteeni aina tarrautuvat hampailla ja kynsillä kun koitan masua silitellä...
Vierailija kirjoitti:
Minun käteeni aina tarrautuvat hampailla ja kynsillä kun koitan masua silitellä...
Tämä on kissakohtaista, miten toimivat. Ja sitten minulla on ollut kaksikin kattia, jotka nuorena eivät antaneet koskea vatsaansa, mutta vanhoilla päivillä eivät paremmasta tienneet kuin vatsan rapsuttelu :). Aloittajalla ilmeisesti käynyt hyvä säkä "lainakissan" kanssa.
Meillä kissa makailee mun vieressä sohvalla "simpukkana", eli siis ihan kippurassa niin että on vetänyt tassut pään yli eikä edes korvanlehtä näy. En raaski nousta vaikka on ihan kamala pissahätä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa makailee mun vieressä sohvalla "simpukkana", eli siis ihan kippurassa niin että on vetänyt tassut pään yli eikä edes korvanlehtä näy. En raaski nousta vaikka on ihan kamala pissahätä.
Hah, hauska nimitys tuo "simpukka" tuolle asennolle! Meillä simpukka-asento tarkoittaa, että ei saa häiritä.
Taitaa joku kissanvihaaja käydä miinustelemassa kaikki ketjun viestit...
Nonniin kissa kääntyi ja suloinen masu on piilossa, joten lampsinpa keittiötä raivaamaan. Antaa katsoa, tuleeko katti perässä. Usein kun menen keittiööön se luulee että menen syömään sen ruokia, ja viuhahtaa ohitseni ruokakupilleen :)
ap
Unohda siivoamiset, kun sulla kerta on noin paljon parempaakin tekemistä;)
Kissan pehmoinen karvamaha on ihan parasta.