Tyttöystävän mielestä pikkujouluissa toisen naisen kanssa suutelu on pettämistä
Kysyin häneltä että onko hän koskaan ollut pikkujouluissa. Kyllä oli. Mutta silti ilmeisesti noin ulapalla.
M28
Kommentit (19)
Varmaan sairaalloisen mustasukkainen ihminen. Kannattaa juosta karkuun.
No ei tietenkään ole.
Kyllä muijasikin voi nuoletuttaa itseään pikkujouluissa. Ei se ole mitään.
Montako kertaa tyttöystäväsi saa suudella toista miestä pikkujouluissa ennen kuin se mielestäsi on pettämistä? Sopiiko esim. saattaa kotiin ja suudella (intohimoisesti) hyvästiksi, vai onlo ihan ok?
Toinen kysymys sitten on, että jos haluatte noin tehdä, onko syytä jatkaa yhdessäoloa ollenkaan?
Vaimo tuli lomamatkalta ajoissa, käveli sisään makkariin ja löysi miehen pukilta. "Ei lasketa, ei ollu sisällä vielä", mies totesi.
Sinulle on siis normaalia myös, että tyttöystäväsi nuoleskelisi toisten miesten kanssa. Ehkä teillä on eri käsitys suhteesta - sinä haluat avoimen suhteen, tyttöystävä ei.
Varmaan suurimman osan mielestä toisen suutelu on pettämistä, oli se sitten pikkujouluissa tai muualla.
No ei todellakaan ole suutelu pettämistä. Kaikkihan pikkujouluissa suutelee.
Minä olen ollut kymmenissä pikkujouluissa eikä koskaan ole ollut tarvetta suudella niissä ketään. Suutelu on minusta pettämistä ja poikaystäväni on samaa mieltä. Miksi pikkujoulujen pitäisi olla jonkinlainen poikkeus tähän?
Onko tyttöystävälläsi tapana suudella toisten naisten kanssa, myös selvin päin?
Ei kismailu oo mitään pettämistä, eikä edes vahinkohässiminen jos ei oo rakastumisen / ihastumisen tunteita mukana vaan pelkästään hupsuttelua.
Se on avoimuutta , elämänmyönteisyyttä, ja ulospäin suuntautumista ja international luonteinen ihminen oli sitten nainen tai mies ..Yleensä se on nainen 18-45v
En minä pelihousujani suutelemisesta repisi, kunhan se oikeasti olisi jäänyt ja jäämässä siihen. Sietäisin helposti kaiken missä vaatteet on pysyneet päällä, vaikka kourimista kuuluisi mukaan, varsinkin jos mies katuisi.
Mutta. Olen aivan takuuvarma, että jos minä kertoisin suudelleeni toista miestä, mieheni vetäisisi niin järkyttävän riidan aikaiseksi, ettei sellaista ole koskaan nähtykään. Sillä taas on mielestäni enemmän tekemistä luonteiden kanssa, minä en ole luonteeltani sellainen, että kävisin kevyesti ihmisiä suutelemassa/panemassa sinkkunakaan. Mies taas on.
TL;DR - ihmiset ovat erilaisia, jokaisessa suhteessa on hyvä sopia yhteiset säännöt.
Suuteleminen on intiimiä koskettamista, eihän se muuten olisi kenenkään mielestä kiellettyä - tai se olisi osa jokapäiväistä toimintaa kenen tahansa kanssa siinä missä hyvän päivän toivottaminen. Miksi joku haluaisi olla intiimisti toisen kanssa, jos on jo kumppani, jonka kanssa on tarkoitus tuollaista tehdä? Ap ei ilmeisesti ole oikeasti sitoutunut tyttöystäväänsä.
Ei oo pettämistä jos pitää silmät kiinni. Sama pätee muuten myös suuseksiin,
Ei oo pettämistä jos pitää silmät kiinni. Sama pätee muuten myös suuseksiin,
Toisen kanssa suutelu on pettämistä, jos ei ole erikseen muusta sovittu. Meillä pikkujouluissa pussailu olisi ihan ok, mutta asiasta onkin keskusteltu ja yhdessä sovittu. Teillä tätä keskustelua ei ole käyty eli pettäminen määrittyy yleisen ajattelutavan mukaan.
Hah, no naiset on ihan pihalla aina 😄