Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tänäkään vkloppuna seksiä vaimon kanssa

Vierailija
17.12.2016 |

Ja hei mitään syytä ei ole, mutta vaimo sanoo ei. Miten tällaiseen pitäisi reagoida? Edellisestä kerrasta puoli vuotta.... erota en aio ikinä ellei vaimo eroa tai petä, joten mukava kärsiä loppuelämä seksin puutteesta :(

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( avioliittoterapia?

Vierailija
2/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta. Vingu ja vaadi. Syyllistä. Kopeloi aina kun on kosketusetäisyydellä, vihjaile ja heittele kaksimielisyyksiä joka toiseen lauseeseen. Älä tee kotona mitään muuta kuin vaadi seksiä, koska se on perusoikeus eikä mikään kaupankäynnin väline. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän kärsit, itse olet päätöksesi tehnyt. :) Turha alkaa vinkumaan asiasta jolle voi tehdäkin jotain.

Vierailija
4/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta ratkaisua kuin ero. Kaikkea muuta jo yrittänyt. Seksin puute on niin valtava. Ahdistaa päivä päivältä enemmän.

Vierailija
5/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kenenkään muun kanssa?

Vierailija
6/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaimon vai sinun mielipide, ettei mitään syytä ole?

Vierailija
7/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi ei siis nauti seksistä kanssasi. Olet varmaan tyyppiä rynkytys ja se siitä. Jospa huomioisit vaimonkun tarpeet vaikka tänäiltana. Hyväile, nuole ja kestä pidempään kuin 2 minuuttia.

T. Toinen haluton vaimo

Vierailija
8/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä avioliitto, ihmiskunnan paras keksintö!

Vierailija
9/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa tulee välillä pitkiäkin seksitaukoja ja se on ihan normaalia. Käyttääkö vaimosi hormonaalista ehkäisyä? Kannattaisi ehkä siitä luopua ja käyttää esim kondomia, halut saattavat palata.

Vierailija
10/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt tyydyttämässä tarpeesi muualla. Ei sua voi siitä hyvästä kovin huonona pitää. Olen pahoillani puolestasi! T. Nainen 35v. aviossa 12 vuotta ja edelleen seksi maistuu

Vierailija
11/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi mielestä hänen haluttomuutensa ei ole ongelma, eikä hän ole valmis tekemään mitään muuttaakseen asioita, ei kai tuossa tosiaan ole muita vaihtoehtoja kuin erota. Minä en ole ainakaan tavannut yhään naista, joka olisi muuten niin ihana, että viitsisin seksistä luopua hänen vuokseen.

Vierailija
12/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi mielestä hänen haluttomuutensa ei ole ongelma, eikä hän ole valmis tekemään mitään muuttaakseen asioita, ei kai tuossa tosiaan ole muita vaihtoehtoja kuin erota. Minä en ole ainakaan tavannut yhään naista, joka olisi muuten niin ihana, että viitsisin seksistä luopua hänen vuokseen.

Pitkässä parisuhteessa puolen vuoden haluttomuusjakso on aika lyhyt. Ei ihmisellä ole jatkuvaa halukkuutta koko elämää vaan halu vaihtelee. Täysin normaalia.

Vierailija
13/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosta. Vingu ja vaadi. Syyllistä. Kopeloi aina kun on kosketusetäisyydellä, vihjaile ja heittele kaksimielisyyksiä joka toiseen lauseeseen. Älä tee kotona mitään muuta kuin vaadi seksiä, koska se on perusoikeus eikä mikään kaupankäynnin väline. 

Tällä nyt ei ainakaan saa! Vaimo pitää vietellä, näyttää hänelle että rakastaa ja haluaa. Ja sitä täytyy pitää yllä. Täytyy olla MIES! M29 ja latino

Vierailija
14/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa alasti vuoteella, juhlakunnossa ja huuda vaimo pikaisesti paikallle.

Vierailija
15/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa puolen vuoden haluttomuusjakso on aika lyhyt. Ei ihmisellä ole jatkuvaa halukkuutta koko elämää vaan halu vaihtelee. Täysin normaalia.

En tiedä, onko kymmenen vuoden parisuhde pitkä vai lyhyt, mutta ainakin minusta  vuosi ilman seksiä samalla, kun kumppani ei halua tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi, on ainakin minusta hyvin epänormaalia. En osaa kuvitella tilannetta, jossa laiminlöisin kumppanini seksuaalisia tarpeita monta kuukautta enkä olisi valmis tekemään asialle mitään, ja samaa kohtelua odotan itsellenikin. Se mitä muissa suhteissa tehdään, ei kauheasti liikuta minua, mutta on tosi surullista, jos tuollainen on oikeasti tavallista.

Vierailija
16/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne??

Vierailija
17/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi ei siis nauti seksistä kanssasi. Olet varmaan tyyppiä rynkytys ja se siitä. Jospa huomioisit vaimonkun tarpeet vaikka tänäiltana. Hyväile, nuole ja kestä pidempään kuin 2 minuuttia.

T. Toinen haluton vaimo

Tietysti syyn on pakko olla miehessä. Ihan aina ja iankaikkisesti, aamen.

Vierailija
18/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, kirjoititkin puoli vuotta. Luin väärin, että olisit puhunut kokonaisesta vuodesta. No, jos jollekulle on normaalia olla haluamatta minkäänlaista seksiä puoleen vuoteen, ja normaalia olla puhumatta asiasta ja olla tekemättä sille mitään, tuollainen nainen ei ole varmaankaan ole kovinkaan sopiva kumppani minulle. Jo huonot kommunikointitaidot ja puhumattomuus olisivat iso vaaran merkki.

Vierailija
19/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko kymmenen vuoden parisuhde pitkä vai lyhyt, mutta ainakin minusta  vuosi ilman seksiä samalla, kun kumppani ei halua tehdä mitään tilanteen korjaamiseksi, on ainakin minusta hyvin epänormaalia. En osaa kuvitella tilannetta, jossa laiminlöisin kumppanini seksuaalisia tarpeita monta kuukautta enkä olisi valmis tekemään asialle mitään, ja samaa kohtelua odotan itsellenikin. Se mitä muissa suhteissa tehdään, ei kauheasti liikuta minua, mutta on tosi surullista, jos tuollainen on oikeasti tavallista.

Aina sille haluttomuudelle ei voi tehdä muuta kuin odottaa, että halut palaavat. Esim jos perheeseen on tullut vauva, niin imetyskin vie joiltakin naisilta halut. Silloin on normaalia, ettei seksiä ole. Halut palaavat aikanaan kun imetys loppuu. Parisuhde ei ole tarpeiden tyydyttämistä. Mielestäni se on surullista, ettei ymmärretä normaalia elämänkulkua vaan pitää pakkonaida velvollisuutena. Se rikkoo ihmistä.

Vierailija
20/97 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä saa vaimon mielestä tehdä mitään helikopteri esitystä tms. "hassua", ei sellainen sytytä ja ole soveliasta. En tosin tiedä mikä sytyttää hänet, selvästi en minä ainakaan :(

Pitää vaan odottaa ja rassata jotain... erota en halua vaikka rakkaus tästä kärsiikin.

Tykkään tyydyttää ja huomioida vaimoani sängyssä mutta ei siihen anneta mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi