Unituntijat, mitä tarkoittaa jos näkee unta että puoliso pettää ja nauraa päälle
Näin todentuntoisen unen ja herätessä teki mieli mennä halaamaan vaimoa kun huomasin että oli vain unta.
Unessa vaimo oli pettänyt punttimaken kanssa ja tämä siilitukka valkoisessa neuleessa tervehti karhunhalauksella minua ja muita jossain tilaisuudessa. Vaimo virnuili takana ja kikatteli kun oli saanut kyydit.
Unessa päällimmäisenä tunteena oli raivo ja voimattomuus siitä että ei voinut tehdä mitään asialle.
Kommentit (24)
Mä luin joskus hirveän paljon unista.
Koska elin tapahtuman josta unet varoitteli mua kuukausia. Näin unessa et veljeni harrasti seksiä naisystäväni kanssa. Näin ton unen todella monta kertaa.
Olin alitajuisesti nähnyt siis merkit että tuo voisi pitää paikkaansa. Edelleenkään en tiedä varmaksi mistä, ehkä olen huomannut miten he katsovat toisiaan tai puhuvat toisilleen.. Ehkä ääni on muuttunut puhuessa tai ihan mitä vaan.
Lopputulos oli se että sain heidät rysän päältä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin unta, että olin matkoilla jossain hiekkamaassa ja siellä kohtasin viehättävän naisen. Rakastelin hänen kanssaan siinä hiekalla ja hän oli tosi karvainen siis joka paikasta. Kuuma tapaus kuitenkin. Mitäs tämä kertoo? Heräsin aamulla kovaan stondikseen.
Et sun kannattaa kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin unta, että olin matkoilla jossain hiekkamaassa ja siellä kohtasin viehättävän naisen. Rakastelin hänen kanssaan siinä hiekalla ja hän oli tosi karvainen siis joka paikasta. Kuuma tapaus kuitenkin. Mitäs tämä kertoo? Heräsin aamulla kovaan stondikseen.
Et sun kannattaa kasvaa aikuiseksi.
Jaa, oon jo yli 50.