IS: Danny, 74, väleistään tangokuningatar-Erikaan, 23: "Kyllä, suhde on olemassa"
Ehkä kuvottavin suhdeuutinen ikinä. Mitä mieltä te muut olette?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612172200042112_vi.shtml
Musiikkineuvos kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa suhteestaan Erika Vikmaniin.
Danny puhuu Ilta-Sanomille suhteestaan tangokuningattareen.
Musiikkineuvos myöntää, että suhde on olemassa.
Erika kertoi perjantaina Iltalehdelle olevansa seurustelusuhteessa.
Iskelmätähti Dannyn, 74, ja tangokuningatar Erika Vikmanin, 23, suhde on puhuttanut jo pitkään. Kumpikaan ei ole myöntänyt seurustelua, vaikka heidät on kuvattu useaan otteeseen läheisissä tunnelmissa.
Viimeisin käänne tarinaan saatiin, kun Tapani Kansa kirjoitti kotisivuillaan Dannyn ja Vikmanin suhteesta.
- Ehkä nuori 23v. Erika, hänestä hellästi hyvää huolta pitävä, tossut jalkaan tuova tyttöystävä, on antanut Ilkalle uutta virtaa, Kansa kirjoitti virallisella kotisivullaan.
Myöhemmin Iltalehden tavoittama Kansa sanoi, ettei hänellä ole tarkempaa tietoa kaksikon suhteen laadusta.
Suhdekohun noustua uudelleen otsikoihin myös Danny itse on kommentoinut asiaa Ilta-Sanomille.
- Olemme tunteneet Erikan kanssa puolentoista vuoden ajan. Hän on iloinen, energinen ja kyvykäs artisti. Viihdymme hyvin yhdessä. Ja kyllä, suhde on olemassa, Danny tunnustaa lehdelle.
Dannyn mukaan hän lähtee pian pidemmälle aurinkolomalle. Myös Erika lähtee mukaan.
- Erika ei ole minulle yhdentekevä. Lähden pitemmäksi aikaa Thaimaahan lomalle, ja Erika ehtii kiireiltään myös siellä piipahtaa luonani, Danny paljastaa.
Myös Erika Vikman kertoi suhdekuvioistaan perjantaina Iltalehdelle. Hän kertoi olevansa onnellisesti seurustelusuhteessa, muttei paljastanut kenen kanssa.
- En ole sinkku. Seurustelu on muotoutunut hiljalleen ja vakiintunut, Erika sanoi.
- Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Armi ja Danny - Kaiken sulle antaisin 1977
Armi oli tässä kuin enkeli.
1977 oli se vuosi, kun Armi valittiin Miss Suomeksi, hän oli vasta 18-vuotias!
Ja Danny oli 35-vuotias vuonna 1977!!! Miten helppo on ollutkaan kokeneelle miehelle hurmata nuori tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan se tytön vanhemmista tuntua aika kornilta, kun tyttä tuo kotiin heidän isänsä ikäisen poikaystävän....voi vähän aikaa tarvita sulatella.
Eikö nää ollu tv:ssä silloin. Näytti, että äitikin ois ihan valmis D:lle. Ne oli ylpeitä, että tyttö on piireissä. Semmoisia juntteja peräkyliltä, jotka palvoo Dannya.
Eniten nauratti kun Erika jossain haastattelussa puhui miten "pojat" tulee hyvin toimeen keskenään; eli pappaikäiset Frederik, Kansa ja Danny....semmosia poikia juu.
Miksi Erikaa ei laiteta pakkohoitoon? Jossain psykoosissa täytyy olla...
Dannyn näkökulmasta ymmärrän, vaikka toiminta onkin arveluttavaa ja myötähäpeää aiheuttavaa. Ihmettelen vaan mitä tuon Erikan ajatuksissa on mahtanut liikkua? Tunteeko tuon ikäiset naiset oikeasti seksuaalista vetoa 74-v pappoihin?? Minä ei ymmärtää. Naiset selittäkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny vaan panee ja muut vinkuu. Voin kuvitella, että saa tehdä vapaasti kaikki temput mitä ikinä haluaa.
No ihan varmasti, kakkonenkaan ei vieraaksi jää. Muijalla taas tannyn luottokortti käytössä.
Tuon ikäsen temput tiedetään. Sit musta D ite oli vaimonsa siipeilijä. Ei se niin varakas ole. Voi olla tarkka rahoistaan.
Kateelliset mammat juoruilee. Danny on alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olen itse 50+ ja en todella voisi kuvitella naivani tyttäreni ikäistä "naista". Ei hyvää päivää mihin se pippeli miehiä vie...
Ei tarvi naida tyttären ikäistä vaan, jos tyttäresi lapsien ikäluokkaa. Siis Dannyhan on ollut 51-vuotias, kun Erika syntyi eli nyt ei ole isä-tytär -ikäerosta kyse vaan isoisä-lapsenlapsi -ikäerosta.
En tosiaan ole hanakka tuomitsemaan toisten ikäeroja. Tuo on vaan jotenkin jo... perverssiä.
Ei siinä ole mitään perverssiä. On naurettavaa nykyaikana että pitäisi hyväksyä samaa sukupuolta olevien liitot mutta jos ikäero on liikaa niin se on sitten oksettavaa ja vastenmielistä.
Kaksinaismoralisteja suurin osa tämänkin ketjun kirjoittajista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tyttösellä kaikki kotona. :"D sääliksi käy. Taitaa hakea jotain hyväksyntää.
Miten niin ei ole kaikki kotona?
Mitä vikaa on kahden aikuisen ihmisen suhteessa?
Olet tekopyhä
Tällä palstalla on todella vastenmielistä ja pikkusieluista porukkaa, jotka haaskalintujen lailla täällä aina ruotii muiden ihmisten yksityisasioita ja tekee arvailuita heidän henkisestä tilastaan. Käyttäkää enemmän aikaa oman henkisen tilanne arviointiin, koska tästäkin ketjusta päätellen olette sen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Tanny on kyllä kunnon pervo limanuljaska. Miten nuori tyttönen voi koskea tuollaiseen vanhaan hikiperseeseen?
Itse olet limanuljaska.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erikaa ei laiteta pakkohoitoon? Jossain psykoosissa täytyy olla...
Ai niinkuin homot ja lesbotkin laitetaan pakkohoitoon ja tehdään niistä heteroita?
Vierailija kirjoitti:
Dannyn näkökulmasta ymmärrän, vaikka toiminta onkin arveluttavaa ja myötähäpeää aiheuttavaa. Ihmettelen vaan mitä tuon Erikan ajatuksissa on mahtanut liikkua? Tunteeko tuon ikäiset naiset oikeasti seksuaalista vetoa 74-v pappoihin?? Minä ei ymmärtää. Naiset selittäkää
Naiselle on puoleensavetävää miehen kokemus, valta, itsevarmuus. Dannyn tapaukseen en ota kantaa.
Kaunista ja hellää rakkautta. Kunhan tekisivät myös yhteisen lapsen tai useampia, etteivät laatugeenit mene hukkaan ja tulee myös kannettua vastuu uusien veronmaksajien muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on puoleensavetävää miehen kokemus, valta, itsevarmuus. Dannyn tapaukseen en ota kantaa.
Nämä siis pintapuolisessa suhteessa. On aluksi ehkä niin jännittävää kun pääsee näkemään maailmaa ja toinen tietää kaikesta niin paljon enemmän. Oikean rakkauden kanssa noilla ei olekaan sitten paljon tekemistä.
Vuosi 1978 videossa Armi ja Danny
Armissa näkyy jo surumielisyys ja se kirkkaus, mikä hänestä loisti on sammumassa.
Hyvin paljastava kohta videossa: 2:25 - Armi katsoo ja hipelöi kuohuviinilasiaan, kuin siitä lohtua hakeakseen. Tuhon tie alkoi.
Erikan täytynee tykätä Dannysta ihan oikeasti, koska oman uran ja julkisuuskuvan kannalta suhteesta on ollut lähinnä haittaa. Dannyn kautta ei ole enää tarjolla sellaisia kontaktejakaan, että niiden takia kannattaisi ikämiehen seuraneitinä istua. Dannyn aikalaiset ovat jo mullan alla tai ukkokodeissa, ja alakin on tainnut muuttua sitten Dannyn kulta-aikojen.
Olen 51v. ja Danny olisi liian vanha mulle ja Erika voisi olla mun lapsi.
No ihan varmasti, kakkonenkaan ei vieraaksi jää. Muijalla taas tannyn luottokortti käytössä.