Nukkuessa särkee lonkat. Mikä avuksi? Rv 18 vasta
Molemmat särkee eikä pelkästään päällimmäinen jalka. Kuvittelin vaivan hoituvan tyynyllä jalkojen välissä mutta edelleen herään särkyyn. Miten voisi vielä yrittää nukkua? Koitin viime yönä nostaa jalan korkealle ja laitoin sen miehen päälle mutta sängyn puoleinen lonkka ainakin oli tosi kipeä. Toki saattaa johtua siitä, että aiemmin olin jo varmasti maannut toisella kyljelläni ilman kunnon tukea.
Ai vähänkö olen pulassa loppuraskaudessa. Mahalla on kyllä jo nyt kokoa että saattaa johtua siitäkin
Kommentit (4)
Mulla oli sama ja kivut oli kovat loppuun asti ja vielä jälkeenkin. Yöllä auttoi parhaiten pitkä 150cm pötkötyyny johon pystyi sekä nostamaan jalan että nojaamaan. Niin että lonkkakin sai tukea. Lisäksi kylmäkuumaa pusseilla aina fiiliksen mukaan. Särkylääkettä välillä.
Tosi paljon tsemppiä. Koita pitää monin tavoin hyvää mieltä yllä jos kivut yltyy koviksi.
Mulla auttoi vähän se että piti jalkaa miehen päällä, tyyny oli ihan liian litteä. Ja tukivyö auttoi myös vähän loppuraskaudessa (pidin päivällä, en yöllä.. :D).
Mulla lonkkakipu alkoi myös ennen 20 viikkoa mutta ei oikeastaan kamalasti pahentunut raskauden edetessä. Sen sijaan myöhemmin alkoi kyllä särkeä öisin myös polvia ja sorminiveliä.
Paikat löystyvät tulevaan koitokseen. Itse käytin imetystyynyä jalkojenvälissä. Btw mulla tuntui supistukset vain lonkissa..
Tyyny haaroväliin. Venyttelyjä päivisin.