Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä käynyt pihavarkaita?

Vierailija
16.12.2016 |

Itseltäni on viety kaksi lyhtyä ja näyttää siltä, että taas on joku käynyt yrittämässä. Kovin hintavia nämä eivät ole joten en oikein ymmärrä, mikä siinä korkeintaan parin kympin saaliissa niin kiinnostaa :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamerat on hyviä näiden hörhöjen narauttajia. Niissä on liiketunnistin ja nappaavat kuvan kun joku liikkuu esim. pihassa. Lähettävät sitten kuvan automaattisesti kuvaviestinä puhelimeen, sähköpostiin jne.

Vierailija
22/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän näitä alkaa taas liikkua. Naapurini varasti lyhtyni viime syksynä ja pokkana pisti tänä syksynä lyhhdyn omalle pihalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hävinnyt joskus joku kolikko. Niin ja katuharja. En tiedä onko viimeisinkin sukulaisen "lainaama" kuten hävisi ruohonleikkurikin.

Vierailija
24/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riistakamerat on hyviä näiden hörhöjen narauttajia. Niissä on liiketunnistin ja nappaavat kuvan kun joku liikkuu esim. pihassa. Lähettävät sitten kuvan automaattisesti kuvaviestinä puhelimeen, sähköpostiin jne.

Sitten voit pällistellä että jaaha, tuon näköinen veijari. Mitä hyötyä? Jos sanot että laitat kuvat poliisille, salli mun nauraa.

Vierailija
25/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi joskus. Tontin kulmasta hävisi kolme metriä kun mökki naapuri teki tiensä "vahingossa" minun puolelta osittain.

Vierailija
26/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä vietiin kukkapenkistä 3 syysleimukukkaa, kunnon pehkot n. 15v. sitten elokuussa. Suuret saappaan jäljet oli mullassa. Ei kukaan ihan lähinaapuri ollut, sillä heillä ei ole istutuksia.... eikä heille uusia ilmaantunut. 

Tarkoituksella on tultu, kun omalapio oli mukana ollut.

Vierailija
27/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meiltä hävisi keväisin istusta odottavia kesäkukkia ja ruukkuja,lähellä asuva mummo oli tallentunut riistakameraan, kävi reppana myös kaivelemassa tavaroita ja kurkki ikkunoista sisään.

Seuraavan kerran otan kopiot ja tiputan koko naapuroston postikaatikkoon kopiot kuvista.

Vierailija
28/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voit pällistellä että jaaha, tuon näköinen veijari. Mitä hyötyä? Jos sanot että laitat kuvat poliisille, salli mun nauraa.

Se on juurikin noin ellei kyseessä ole joku poliisin vanha tuttu joka on hyvin tunnistettavissa.Muuten tekijää hyvin vaikea saada kiinni vaikka kuvat onkin, valitettavasti.

Vierailija
29/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla töihinlähtiessä pimeällä meinasin astua tyhjyyteen, kun en heti huomannut, että piha oli varastettu ja portaiden edessä oli pelkkä tyhjyys.

Vierailija
30/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin, kasveja on hävinnyt myös, kun asuin vakituisesti muualla. Pari vuotta sitten raparperi vaihtoi n. 10m paikkaa. Ihme juttu sekin, löysin ylöättäen ikkunan alta vaikka ennen kasvoi varjoisassa seinän ja pensasaidan välissä.

Jotkut täällä eivät kai tajua että asun täällä, ja suku kai luulee omistavansa siinä kuin minäkin.

Ps. Autokin hävisi, kai se romutettu on.

Vierailija
31/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meiltä vietiin kukkapenkistä 3 syysleimukukkaa, kunnon pehkot n. 15v. sitten elokuussa. Suuret saappaan jäljet oli mullassa. Ei kukaan ihan lähinaapuri ollut, sillä heillä ei ole istutuksia.... eikä heille uusia ilmaantunut. 

Tarkoituksella on tultu, kun omalapio oli mukana ollut.

elämäntapalusmut sossunelätit ovat kyllä hyvin ahkeria, kun on kyse jostain muusta kuin töidenteosta

Vierailija
32/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hävinnyt joskus joku kolikko. Niin ja katuharja. En tiedä onko viimeisinkin sukulaisen "lainaama" kuten hävisi ruohonleikkurikin.

Kolikko hävisi pihalta?

Miten ja miksi säilytät kolikkoa pihalla? 

Vierailija
33/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihakukkia on viety ja kottikärryt.

Niin ja kanini vietiin kun olin lapsi, sillä oli katollinen ulkotarha jottei pedot vie sitä, ja maan alla esteet ettei kaiva ali, kerran kun tulin koulusta kotiin oli tarhan ovi auki ja kani tipotiessään. Ei koskaa selvinnyt kuka sen vei, toivottavasti piti siitä huolta sitten.

Vierailija
34/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolikko hävisi pihalta?

Miten ja miksi säilytät kolikkoa pihalla? 

Olin kuistille tyhjentänyt joitain kolikkoja taskuista. Ihme ettei enempää ole hävinnyt kun nämä hävisivät. Olivat pitkään siinä jollain lautasella, olisko euro jotain ollut, yhtäkkiä ei ollutkaan. Asun todella syrjässä ja tänne nyt tulee aika tarkoituksella, jos kerran muutamaan vuoteen joku ovelle tulee.

Vierailija
35/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, meiltä hävisi keväisin istusta odottavia kesäkukkia ja ruukkuja,lähellä asuva mummo oli tallentunut riistakameraan, kävi reppana myös kaivelemassa tavaroita ja kurkki ikkunoista sisään.

Seuraavan kerran otan kopiot ja tiputan koko naapuroston postikaatikkoon kopiot kuvista.

Tuosta tuli mieleen yksi naapurin mummeli, jonka nähtiin kulkevan soratietä ja kiveävån sitä. Sitten jatkoi mummolan porkkanamaalle kitkemään porkkanoita.

Ja edelleen houraillen tietä pitkin. Äiti soitti ambulanssin, ja niin katsottiin kun piti mummeli-rassukka lopulta kaataa maahan ja viedä väkisin hoitoon.

Vierailija
36/39 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyörä oli joskus lähtenyt kävelee yöaikaan ja sitten se löytyi naapurin pihalta ja naapurilta oltiin varastettu takakontista oluita.

Varkaat jäivät kiinni poliisikoirien avulla :)

Niillä varkailla oli oikein kunnon saalis varastettua tavaraa huushollissaan.

Tästä sain tietää kun lehdessä oli juttua joskus.

Vierailija
37/39 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki irtoava lähtee. Jopa sukulaislapselta saaduista kahdesta itse maalatusta leppäkerttukivestä toinen vietiin etupihalta. Olisi vienyt sitten edes molemmat, pienen perunan kokoisia olivat vain. Rivitalo päättyvällä tiellä, takapiha aidattu 2m aidalla niin siellä onneksi tavarat pysyy.

Vierailija
38/39 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarit pyörii pihoilla. Jopa pienissä kunnissa huonojen kulkuyhteyksien päässä

pääkaupunkiseudulta. Aika epätoivoista meininkiä. Turvattomuutta tietysti lisää tuollainen.

Vierailija
39/39 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilta on viety lyhdyt. Nykyään ovat ketjuilla kiinni prkl.