Videopelejä pelaavien aikuisten täytyy olla jotenkin jälkeenjääneitä
Kommentit (46)
No tv:tä tuijottavat ne sitten vasta ovatkin jälkeenjääneitä. Pelaaminen on aktiivista tuijottamista, tv:n katselu passiivista.
Fiktiivisiä elokuvia katsovat aikuiset ovat jälkeenjääneitä, muuta selitystä ei ole.
Onneks mä pelaankin tietokone- enkä videopelejä!
Vierailija kirjoitti:
Onneks mä pelaankin tietokone- enkä videopelejä!
Tietokonepelitkin ovat videopelejä. Ainakin Wikipedian mukaan videopelejä ovat kaikki elektroniset pelit, joiden pelaamiseen tarvitaan käyttöliittymä ja näyttölaite:
Samaa mieltä. Järjetöntä pelata kun tositv:tä tulee tuutista.
Niinhän he ovatkin. Usein he ovat työttömiä, syjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia. Ei osata laittaa ruokaa ja siisteydestä huolehtiminen on lähes mahdoton tehtävä. Hygienian kanssakin on vähän niin ja näin. Harva heistä pystyy kunnolliseen seurusteluun perheen perustamisesta puhumattakaan. Monet heistä ovat ikätasoistaan jopa 20 vuotta jäljessä. Mutta hyviä pelihetkiä itse kullekkin!
Päälle tulee usein alkoholiongelma ja sosiaalisten taitojen olemattomuus.
Ja aihevapaata käyttävät jotenkin syrjäytyneitä?
Ei maailman älymystö käytä aikaansa zombieitä räiskien.
Suomen palkkatilastojen kärki, hmmm, mistäköhän alalta he olivatkaan? Vakavasti otettavia lääkäreitä ja lakimiehiä... Eiku.
Se, että käytät windowsia ei tee sinusta Bill Gatesia. Se, että pelaat aamusta iltaan ei tee sinusta Supercellin omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että käytät windowsia ei tee sinusta Bill Gatesia. Se, että pelaat aamusta iltaan ei tee sinusta Supercellin omistajaa.
Mutta pelaamalla ja vain pelaamalla voit voittaa millin. Kaikki ei tietenkään voita. Ei oikeastaan monikaan. Mutta kaikki voittajat harjoittelee kovaa.
Ja oliko muuten Hifk joka just vähän aikaa sitten pati e-sportjoukkueen
Ei ne kuotenkaan sitä jälkeenjääneitä auttaakseen tehneet
Ei ole sen pahempaa kuin kaupassa pelikoneiden pelailu voittojen toivossa vaikka suurinosa rahoista menee kankkulan kaivoon koska ne koneet on ohjelmoitu niin:)
Olen oikein mielelläni sellainen jos vaihtoehto on olla Ap :)
Ajatella, minä vielä opiskelen aihetta yliopistossakin. Olen varmaan aivan supertyhmä :D
0/5, perjantaina pitäisi pystyä parempaan.