Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyttäätkö kaverisi jos hän on joulu ihminen vaikket itse ole?

Vierailija
16.12.2016 |

Vähätteletkö joulun merkitystä tai joulu touhotusta tahallasi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on yritetty lytätä koko mun elämäni ajan alaspäin. Pahimpana lyttääjänä äiti, sitten tämä kaveri. Isäni ja mummini ovat olleet ainoat oikeat kannustajani ja tukijani ja sanoneet hyvää minusta. No, isän sisko nyt ollessani aikuinen, myös. Silti kukaan heistä ei ole tajunnut, minkälaisen lyttäämisen kohteeksi minä valikoiduinkaan koska kukaan ei ollut kuulemassa asuessani kaksin äitini kanssa. Ei sitä voi tajuta, jos on terve mieli. Ja millaista apua ja tukea mä olisin tarvinnut. Ei sitä ole tajunnut kukaan. Ei kukaan muu paitsi jumala ja mun nykyinen terapeutti ehkä lähimmäs. Mies ei tajua, mitä apua ja miten paljon mä oisinkaan ollut vailla, mutta hyväksyy minut kaiken sen alla mikä mua riivaa, vaikkei tiedä mistä kärsin. Kiitos miehelle ja minulle, että en ole antanut lyttäyksen sittenkään sulkea minua hullujenhuoneisiin.

5

Joo. Tosi kypsästi osaat käsitellä asiaa, etkä anna sen haitata nykyistä elämääsi...

Kiitos niin osaankin. Ja kun tästä nousen niin mulla ei ole roppakaupalla tiedostamattomia laahusankkureita niin kuin heillä, jotka eivät käsittele asioita.

Et tainnut tajuta viestin sarkasmia? No ei sinua ainakaan älyllä ole pilattu. Taisi äitisi olla oikeassa.

Luuletkos itse olevasi älyllä pilattu kun menet lyttäämään ja halveksimaan ihmistä jota on lytätty tai joka selkeästi kokee lytätyksi tulleensa.

Jos on älyllä pilattu, niin ei pompi maassa maakaavan päällä ja pilkkaa ketään.

Vierailija
22/23 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vihaa joulua ja on töissä joka joulu. Minua tämä ei häiritse. Vietän jouluni perheeni kanssa. Lahjoja emme osta toisillemme.

Ei mieheni ole pakko viettää joulua ja toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta työkaverin kanssa meinasi mennä hermo. Työpaikka on kuorrutettu joulukrääsällä. Joka saamarin seinällä on punaista kartonkitonttua, enkeliä ja muuta härpäkettä. Kaikki ikkunalaudat on täynnä "kivoja itse tehtyjä" koristeita. Siinä vaiheessa kun kysyi mielipidettäni jouluverhoista vihelsin pelin poikki ja ilmoitin että sellaiseen emme käytä työaikaa. Pistäkööt kotiinsa mitä haluaa mutta työpaikka on eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi