Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokas opettaja soitti tänään poikani tupakoinnista ihan kuin se minua jotenkin liikuttaisi

Vierailija
16.12.2016 |

Kertoi tohkeissaan, että oli narauttanut rysän päältä pojan ja hänen pari kaveriaan ruoka-aikaan tupakalta koulun takaa kulkevalta kadulta. Totesin siihen vaan että "no entäs sitten?" niin johan meni ämmä hiljaseksi. Sitten alkoikin piipitys tyyliin "mutta kun kouluajalla, jälki-istunto blaa blaa blaa..." En jaksanut sitä kauaa kuunnella ja toivotin hyvät päivänjatkot. Minä en oikein ymmärrä tätä opettajien logiikkaa, kun siis mitä se minun häiriköinti puhelimitse tässä auttaa? Minulla on töissä parempaakin tekemistä kuin kuunnella virkaintoisten opettajien jeesustelua keskellä päivää.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen turhanpäiväinen soittelu on laitonta, nimittäin kotirauhan häirintää. Rikosilmo!

Vierailija
22/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä toivottavasti on, mutta tällaisia vanhempia on oikeasti olemassa. Ei tarvitse ihmetellä millaisista perheistä syrjäytyneet pojat tulevat. Ap:llekin se pysyvä ehkäisykierukka jo teini-iässä olisi ollut paras ratkaisu. Ei tarvitsisi ottaa vastaan noita opettajien häirikkösoittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika voi rikkoa rauhassa lakia ja pilata terveytensä, eikä äitiä kiinnosta pätkän vertaa. Oi siinäpä hyvä vanhempi

Jos poika tupakoi, niin sitten tupakoi. Ei se opettajan häirikkösoitto muuta sitä asiaa suuntaan taikka toiseen.

- ap

Normaalit vanhemmat puuttuvat lastensa tupakointiin, sinunkaltaisilla on ihan sama.

Jos minulla sattuu olemaan eri kasvatusmetodit kuin sinulla, niin se tekee minusta epänormaalin, niinkö?

- ap

Eli ostatko ala-ikäiselle pojalle tupakat, kai oluet myös?

Vierailija
24/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä toivottavasti on, mutta tällaisia vanhempia on oikeasti olemassa. Ei tarvitse ihmetellä millaisista perheistä syrjäytyneet pojat tulevat. Ap:llekin se pysyvä ehkäisykierukka jo teini-iässä olisi ollut paras ratkaisu. Ei tarvitsisi ottaa vastaan noita opettajien häirikkösoittoja.

Miksi olisi provo? Loppujen lopuksi tässä on hyvin yksinkertaisesta asiasta kysymys, eli siitä onko mitään järkeä kiusata vanhempia kesken työpäivän näin mitättömillä huolenaiheilla.

- ap

Vierailija
25/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa. En ole "white trash" enkä haluaisi oman lapseni koskaan ikinä tupakoivan.

Mutta jos sellaisesta joskus "jäisi kiinni", ei siitä tarvitse töihin soitella. Helmiviesti riittää. Ei tosiaan pääse töistä takavarikoimaan tupakoita pois kuitenkaan.

Vierailija
26/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä niin haiseva provo ettei tosikaan. Mukava wt, opettajat, ja ikivanha klassikko, huono mutsi. Kotiin harjoittelemaan mars!

Vierailija
27/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika voi rikkoa rauhassa lakia ja pilata terveytensä, eikä äitiä kiinnosta pätkän vertaa. Oi siinäpä hyvä vanhempi

Jos poika tupakoi, niin sitten tupakoi. Ei se opettajan häirikkösoitto muuta sitä asiaa suuntaan taikka toiseen.

- ap

Normaalit vanhemmat puuttuvat lastensa tupakointiin, sinunkaltaisilla on ihan sama.

Jos minulla sattuu olemaan eri kasvatusmetodit kuin sinulla, niin se tekee minusta epänormaalin, niinkö?

- ap

Eli ostatko ala-ikäiselle pojalle tupakat, kai oluet myös?

Minä annan pojalle kuukausirahaa, mutta on hänen oma asiansa mihin ne käyttää.

- ap

Vierailija
28/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi provo? Loppujen lopuksi tässä on hyvin yksinkertaisesta asiasta kysymys, eli siitä onko mitään järkeä kiusata vanhempia kesken työpäivän näin mitättömillä huolenaiheilla.

- ap

Tupakointi ei ole kyllä mikään mitätön huolenaihe, vaan yksi maailman turhimmista terveysriskeistä.

Vierailija
29/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo...

Mutta vaikka olisi tottakin niin siinä tapauksessa tässä saadaan seurata ylisukupolvisia huono-osaisuuden jatkumoita kai sitten aitiopaikalta. Parempaa ei voi oppia, kun esimerkin antajaakaan ei kiinnosta. Turha siinä on koittaa opettajan ja yhteiskunnan opettaa yhteiskuntavastuuta ja sääntöjä, kun se jonka tehtävä se olisi kumoaa omalla toiminnallaan lähtökohtaisesti sen.

Vierailija
30/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten ku sun poikas tukehtuu pullaan kesken koulupäivän? Saako sitten soittaa arvon rouvalle?

Tietenkin, mutta soitto kotiin jonkun tupakoinnin takia on minusta kyllä kaikkien ajan haaskausta.

- ap

Sähän sanoit olevasta töissä?

Vierailija
31/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten ku sun poikas tukehtuu pullaan kesken koulupäivän? Saako sitten soittaa arvon rouvalle?

Tietenkin, mutta soitto kotiin jonkun tupakoinnin takia on minusta kyllä kaikkien ajan haaskausta.

- ap

Sähän sanoit olevasta töissä?

"Soitto kotiin" tarkoittaa koulumaailmassa yleistä soittoa kotiväelle, eli vanhemmille, ei siis välttämättä kirjaimellisesti kotiin rakennuksena.

Vierailija
32/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni teidän täydellisten mammojen täydellisistä kakaroista tosiasiassa polttaa tupakkaa :D Joten lopettakaa se jeesustelu muiden kasvatustaidosta ja ruvetkaa kyyläämään omien kakaroidenne tekemisiä, jos vaan palstailulta ja siiderin litkimiseltä ehditte.

Vierailija
33/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämpää olis kasvattaa vaikka kannabista ja poltella sitä. Huomattavasti terveellisempää tavaraa.

Vierailija
34/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös poika ole kuullut sähkösavukkeista? Niillähän voi poltella vaikka sisätiloissa, niin ei tule turhaan jälki-istuntoa noista koulualueelta poistumisista.

Vierailija
35/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ihmetellyt kuinka minun poika polttaa myrkkykäärylettä. Olisin ollut hyvin huolissani. 

Vierailija
36/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me poltamme osin juuri siksi, että vanhat idiootit saisivat slaagin ja kuolisivat pois tieltä... Menkäähän sinne vanhainkotiin siitä, hus hus :D