Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokas opettaja soitti tänään poikani tupakoinnista ihan kuin se minua jotenkin liikuttaisi

Vierailija
16.12.2016 |

Kertoi tohkeissaan, että oli narauttanut rysän päältä pojan ja hänen pari kaveriaan ruoka-aikaan tupakalta koulun takaa kulkevalta kadulta. Totesin siihen vaan että "no entäs sitten?" niin johan meni ämmä hiljaseksi. Sitten alkoikin piipitys tyyliin "mutta kun kouluajalla, jälki-istunto blaa blaa blaa..." En jaksanut sitä kauaa kuunnella ja toivotin hyvät päivänjatkot. Minä en oikein ymmärrä tätä opettajien logiikkaa, kun siis mitä se minun häiriköinti puhelimitse tässä auttaa? Minulla on töissä parempaakin tekemistä kuin kuunnella virkaintoisten opettajien jeesustelua keskellä päivää.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja haluaa parasta pojallesi. Opettajan näkökulmasta toivoisin että vanhemmilta tulisi opettajille "apua" eivätkä vain vesittäisi kaikkia opettajien aikaansaannoksia. Esim käytöstapoja on vaikea opettaa jos kotoa tulee vastakkaiset opit. Opettajan työhön kuuluu kuitenkin myös kasvatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten ku sun poikas tukehtuu pullaan kesken koulupäivän? Saako sitten soittaa arvon rouvalle?

Vierailija
4/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet wt paskasakkia.

Vähä aika sitten kuulin sivusta kun kaltaisesi roskasakin edustaja räväkän punaisessa tukassaan lesosi kaltaisilleen 120 kiloisille ämmän löhnäkkeille matalalla äänellään, kuinka oli käyttäytynyt autokoulussa.

Ajo-opettaja oli huomauttanut kun se ämmä ei ollut katsonut muuta liikennettä ja oli meinannut tulla kolari.

Ämmä imitoi itseään: Kävikö mitään!!!!??? Osuko mihinkään !!!!!!! Kuoliko joku!!! Ja aina perään rääkäisi itse että: EI!

-No niin, kannattiko Mulle aukoa päätään?

Kannattiko hänelle aukoa päätään. Voi ziisuz. Hänelle ei auottu päätään, ja hänen räkättämisensä ei varmaan kovinkaan paljoa pannut ajo-opelle luuta kurkkuun.

Kammottavaa että tuollaisilla roskaämmillä on jälkeläisiä.

Vierailija
5/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä poika saa tupakat, jos on alaikäinen? Ei sua kiinnosta?

Vierailija
6/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menolla teistä tehdään kohta lasu koulun toimesta.

Vierailija
7/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi tohkeissaan, että oli narauttanut rysän päältä pojan ja hänen pari kaveriaan ruoka-aikaan tupakalta koulun takaa kulkevalta kadulta. Totesin siihen vaan että "no entäs sitten?" niin johan meni ämmä hiljaseksi. Sitten alkoikin piipitys tyyliin "mutta kun kouluajalla, jälki-istunto blaa blaa blaa..." En jaksanut sitä kauaa kuunnella ja toivotin hyvät päivänjatkot. Minä en oikein ymmärrä tätä opettajien logiikkaa, kun siis mitä se minun häiriköinti puhelimitse tässä auttaa? Minulla on töissä parempaakin tekemistä kuin kuunnella virkaintoisten opettajien jeesustelua keskellä päivää.

No eikö ole parempaa tekemistä kuin räpättää av-palstalla.

Paskapersehän sinä olet.

Vierailija
8/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan oma asia. Miksi pitäisi kiinnostaa?

- ap

Vierailija
9/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Speden ilmatilaloukkaus-sketsi tästä avauksesta.

Vierailija
10/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voi rikkoa rauhassa lakia ja pilata terveytensä, eikä äitiä kiinnosta pätkän vertaa. Oi siinäpä hyvä vanhempi

Vierailija
11/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä opettaja. Luuli että äitiä kiinnostaisi, mistä lie keksinyt sellaista.

Vierailija
12/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten ku sun poikas tukehtuu pullaan kesken koulupäivän? Saako sitten soittaa arvon rouvalle?

Tietenkin, mutta soitto kotiin jonkun tupakoinnin takia on minusta kyllä kaikkien ajan haaskausta.

- ap

Vierailija
13/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika voi rikkoa rauhassa lakia ja pilata terveytensä, eikä äitiä kiinnosta pätkän vertaa. Oi siinäpä hyvä vanhempi

Jos poika tupakoi, niin sitten tupakoi. Ei se opettajan häirikkösoitto muuta sitä asiaa suuntaan taikka toiseen.

- ap

Vierailija
14/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poika tupakoi, niin sitten tupakoi. Ei se opettajan häirikkösoitto muuta sitä asiaa suuntaan taikka toiseen.

- ap

Normaalit vanhemmat puuttuvat lastensa tupakointiin, sinunkaltaisilla on ihan sama.

Vierailija
15/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no äipältä tietty jonka tukka on just värjätty pinkiksi tokmannilta ostetulla väriaineella.

joo, mua hävettäis jos oisin noin sivistymätön juntti etten edes yrittäisi kasvattaa lastani.

mutta jos ite on niin alikehittynyt henkisesti niin mitenpä sitä voi odottaa lapselta jotain enemmän.

Vierailija
16/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et välitä pojastasi? Opekin välittää enemmän :O

Vierailija
17/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Nii nii, että annat penskas kävellä ylitses. No mikäs siinä, jatkakaa.

Vierailija
18/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt, wt-ämmä! On vain yksi oikea tapa olla äiti, ja se on av-mamman tapa! Tupakkaa ei saa polttaa, mutta toisia saa kyllä mielihyvin haukkua roskasakiksi. Se on sitä av-sivistystä.

En minäkään työpäivän aikana pääse niitä tupakoita pojalta pois hakemaan. Viesti asiasta riittää, ei tarvitse soitella työpaikalle. Asiahan ei ole niin kiireinen.

Vierailija
19/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Normaalit vanhemmat puuttuvat lastensa tupakointiin, sinunkaltaisilla on ihan sama.

Jos minulla sattuu olemaan eri kasvatusmetodit kuin sinulla, niin se tekee minusta epänormaalin, niinkö?

- ap

Vierailija
20/36 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap provo vai onko niin pa$koja vanhempia olemassa oikeasti?