Onko sinusta toisten hellyyden osoituksen julkisilla paikoilla
Kommentit (10)
On. Erittäin.
Monta kertaa ihan vaan bussi-/juna-asemallakin on ollut näitä pariskuntia, joista toinen on lähdössä ja he siinä nuoleskelevat ja puristelevat perseestä toisiaan enkä minä tiedä minne katsoisin. Jos ääneen huokailee tai katsoo pariskuntaa ärtyneesti, niin ne vaan luulee, että olen kateellinen ja nuoleskelevat toisiaan kahta kauheammin.
itsekästä ja epäkunnioittavaa käytöstä
Jäätävä imuttelu ja nuoleskelu joka lähentelee jo seksiä on kiusallista, joku kädestä pitäminen, halailu, pienet pisut ei haittaa yhtään.
Riippuu tietenkin siitä, miten hellyyttä osoitetaan. Minuutteja kestävä nuoleskelu on ällöä, samoin puristelu. Mutta käsi kädessä / käsikynkässä kulkeminen, pusujen vaihto ja halaukset on tosi hellyyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä imuttelu ja nuoleskelu joka lähentelee jo seksiä on kiusallista, joku kädestä pitäminen, halailu, pienet pisut ei haittaa yhtään.
No kyllä mua haittaisi julkiset pissaleikit :DD
Sori oli pakko.
On suutelemisia ja suutelemisia. Riippuu täysin huomionosoituksen motiivista. Usein näkee miten nuoret laittavat pystyyn näytöksen sivullisia varten. Pahin kerta on ollut, kun nuori pari suuteli keskellä jalkakäytävää, mutta tyttö katseli SAMALLA näkevätkö ohikulkijat varmasti ja miten reagoivat. Se poika oli taatusti surkea suutelija. Se oli feikein mahdollinen tilanne.
Kauneinta oli kun noin 70-vuotias pariskunta suuteli bussiasemalla kun mies oli lähdössä matkalle. He osoittivat hellyyttä toisilleen eivätkä välittäneet, vaikka ei ollut yleisöä.
On.