Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppiset vakituisessa/vakavassa parisuhteessa olevat tai avoliitossa asuvat

Vierailija
16.12.2016 |

Miksi heität villin ja vapaan nuoruuden hukkaan? Ei nuorena pidä sitoutua ja vakiintua. Nuorena pitää kokeilla ja harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa, muuten katuu myöhemmin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just :D

Vierailija
2/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt sitten pitäisi katua? - Sitäkö, ettei saanutkaan tippuria, eikä edes herpestä, tai pelännyt, että sillä satunnaisella kumppanilla oli varmaan aids. - Vaikea se on ulkopuolisena mennä sorkkimaan sanomaan, että milloin sitä on lupa löytää itselle "se" oikea kumppani, tai olla löytämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin onnekas ja löysin jo teini-ikäisenä vierelleni sellaisen ihmisen, jota en vaihtaisi mihinkään seikkailuihin ja yhden illan juttuihin mistään hinnasta. Rakastan miestäni enemmän kuin mitään.

- 22v ja 23v, toistemme ensimmäiset ja toivottavasti viimeiset <3

Vierailija
4/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, siis pitäisi heittää hyvä parisuhde menemään jossa olen ollut teini-ikäisestä asti että voisin lähteä baariin ja saada paskoja panoja? Joo ei kiitti. Olen löytänyt ihmisen jolla on saman mielenkiinnon kohteet ja tavoitteet elämässä ja olemme edelleenkin täysin rakastuneita. En tule todellakaan löytämään ikinä parempaa miestä kuin tämä ja en haluakaan. Joten mene sä sinne baariin ja pane niitä humalaisia jos tahot. Onneks kaikkien ei tarvi.

N23

5/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Mikähän sinä olet sanomaan mikä toisille ihmisille on tärkeää ja mikä ei? Toiset rellestää vuosia toiset vuosikymmenen, sama pätee kumppanin löytymiseen. Itse saan niin paljon enemmän irti parisuhde elämästä kuin sinkkuudesta!

6/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, siis pitäisi heittää hyvä parisuhde menemään jossa olen ollut teini-ikäisestä asti että voisin lähteä baariin ja saada paskoja panoja? Joo ei kiitti. Olen löytänyt ihmisen jolla on saman mielenkiinnon kohteet ja tavoitteet elämässä ja olemme edelleenkin täysin rakastuneita. En tule todellakaan löytämään ikinä parempaa miestä kuin tämä ja en haluakaan. Joten mene sä sinne baariin ja pane niitä humalaisia jos tahot. Onneks kaikkien ei tarvi.

N23

Aamen 🙏

Vierailija
7/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään avoin reikä kaikille hyi v*ttu. En ikinä harrastaisi irtosuhteita ja yhen yön panoja. Enkä todellakaan jää mistään paitsi. Löysin unelmieni kumppanin 17-vuotiaana ja yhä ollaan yhdessä ja suhde on loistava, tuntuu lottovoitolta.

N24

Vierailija
8/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän kyllä täysillä nuoruuttani - kumppanini kanssa! Mitkään yhden yön panot ei todellakaan ole mua varten enkä suosittele muillekaan.

Vierailija
9/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi paneskella menemään pitkin kyliä vaikka olisinkin sinkku :D seksi puolison kanssa on upeaa, ja sitä saa niin paljon kuin haluaa :)