Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Subwaysta?

Vierailija
16.12.2016 |

Itse en tykkää. Tekisivät valmissämpylöitä joita voisi ostaa ohimennen. En tosiaan ehdi ruokatauolla jonottamaan varttia ja sen jälkeen kaivaa laukusta reseptiä sämpylälle ja luetella varttia mitä haluan.

Naurettavaa että johonkin parin euron leipään ihmetellään joka kurkkuviipaleen palasta.

Ei Hesburgerissakaan kysytä kaikkea älytöntä. Mitä siitäkin tulisi jos hese toimisi kuin subi. Laitetaanko sämpylän päälle siemeniä? Otatko yhden vai kaksi suolakurkkua hampurilaiseesi? Haluat kylmän vai lämpimän suolakurkun viipaleen? Laitetaan tomaattia? Laitetaanko ketsuppia? Paistetaanko alapuolinen sämpylä? Laitetaanko pihviä ollenkaan?
Jossain jenkeissä tuo tyhjänpäiväinen lässyttäminen on varmaan on kansallishupia, mutta minä haluan saatana maksamani sämpylän nopeasti.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tilaamisessa kauan kestä jos ei ole jonoja, esim. päivän subi kokojyväleivällä, mieto juusto, kaikki kasvikset paitsi jalapeno, amerikansinappi kastikkeeksi, ei mausteita.

Miksi unohdit juustot, paahdetaanko jne, ym ym

Jos on vaihtoehtoja niin todella harvoin menen subwayhin.

Vierailija
42/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva terveellinen valinta jos tahtoo syödä jotain nopeaa kaupungilla. Kunhan osaa valita oikeat täytteet ja juoman.

Huvittaa kun jotkut käy siellä terveellisyyden vuoksi ja ottaa välii pekonia sun muuta ja sitte limsa ja keksi kylkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kanasubista mutten halua syödä thaimaalaista lihaa...

Vierailija
44/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko subin kana/lihat edelleen tuota thaimaalaista aspiriini kanaa ja halalia? Hyi helvetti. Mistäköhän subin kasvikset nykyään tulee? Ennen tais tulla vähän sieltä sun täältä. Kurkkukin ruotsista.

Vierailija
45/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tilaamskonsepti on ok, mutta tuotteet jääneet ajasta jälkeen. 10 vuotta sitten maistui, muttei enää. Kaipaan laatua tilalle. Lisäksi kanat on thaimaasta jne.

Veikkasn että jos ketju ei uudistu mauissa ja raaka-aineissa, menee 10 vuoden sisään nurin Suomessa.

Vierailija
46/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subway on tosiaan ahdistava. En halua luetella kaikenmaailman täytteitä ja kastikkeita erikseen vaan haluan vain osoittaa leivän listalta. Yksi niistä paikoista, missä pitäisi jotenkin mystisesti vain tietää, miten siellä toimitaan tilattaessa.

Miten niin pitäisi mystisesti tietää? Siinähän se lukee tiskissä nenän edessä kohta kohdalta, mitä missäkin vaiheessa valitaan.

Vierailija
47/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aikoinaan pidin subista ja oli ykkös to-go paikka jos halus vähän tollasta pikaruokaa. tykkään muutenkin enemmän tuoreesta 

Vierailija
48/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt käynyt kolme kertaa ja tykkään tosi paljon.

Vuosia sitten kävin sen ekan kerran ja silloin kyllä oli ahdistavaa kun piti sekunnissa miettiä kaikki täytteet erikseen.

Nyt olen uskaltanut käydä uudelleen ja osaan toimia :D.

Se puolikas patonki ja kahvi eilen 5,90.

Ei paha hinta ja maku oli erittäin hyvä .

Asiakaspalvelu on tässäkin asiassa tosi tärkeä. Mulla kynnys näihin mennä oli just se että myyjä selvästi oli v---tunut kun en tajunnut systeemiä (eka kerta ).

Nämä kaksi muuta kertaa olleet hyviä kokemuksia :).

10cm patongin palanen ja kusinen kahvi 6€? Ei paha hinta? Thäh? Taidat vielä elättää itsesi viikkorahoilla jos tuota pidät hyvänä vastikkeena rahoillesi.

Haha, olen 48v :D. Ei tule viikkorahoja.

Helsingin keskustassa kahvi ja tuon tasoinen sämpylä muualla 9-12e.

Minulle sopii, yritä sinä pärjätä raivosi kanssa :).

48veeee:D.Niin varmasti :). Passiivisagressiiviset hymiöt ja taitavat pisteiden käytöt :). Epäilen että olet 8veee:). Mutta yritä pärjätä vaikka kihiset raivosta:).

Vierailija
49/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko subin kana/lihat edelleen tuota thaimaalaista aspiriini kanaa ja halalia? Hyi helvetti. Mistäköhän subin kasvikset nykyään tulee? Ennen tais tulla vähän sieltä sun täältä. Kurkkukin ruotsista.

Tällainen löytyi vuodelta 2013 http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/05/28/avoimuus-vaihtelee-pikaruokapai…

Ei tosiaan houkuttele epämääräinen pakasteena maailmaa kiertänyt kana. On se uskomatonta että sen myyminen on halvempaa kuin lähellä kasvaneen... saati sitten onnellisen. Maailmassa on monta asiaa väärin.

Vierailija
50/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi verrata heseä/ mäkkäriä subiin.

Joo kaikki on hiilaripaskahöttöä, mutta mielipiteitä on erilaisia.

Mä en halua syödä hampurilaisia ym, kun en halua syödä sitä kummallista majoneesia tai ketsuppimössöä.

Subissa saa itse valita sen hiilarisämpylän väliin täytteet.

Hampurilaispaikoissa voi myös jättää täytteitä pois. Lisämaksusta saa myös lisää pihviä, juustoa yms.

51/51 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea noissa listan valmisleivissä on, jos kuitenkin pitää luetella mitä halua sinne väliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä