Kehutaan miehiä ketju tässä
Täällä palstalla kun aina haukutaan miehiä niin tässä on nyt ketju jossa saa ja pitää kehua miehiä!
Antakaa palaa, kehukaa miestänne tai miehiä
Kommentit (15)
Minähän olen sanonut että miehet on mukavia.
Mun ihana mies on mun suojelija, henkinen tuki ja tsemppari, samalla aaltopituudella, tuntuu että se osaa sanoa just oikeat asiat enkä oo kenenkään kanssa voinut olla näin vapaasti. Se on myös rehellisesti hyvä ja luotettava ihminen. Ja se rakastaa mua.
Pääasiassa miehet on ihania ja huomaavaisia, hyväntuoksuisia, hyviä keskustelijoita ja turvallisia. Go miehet, luv u!! ♡
t. nainen
Onhan näitä miehenkehumisketjuja ollut aikaisemminkin. Heti ekalla sivulla joku mies tuli pilkkaamaan kirjoittajia. Siksi sanon vain, että minulla on hyvä mies.
Lisäksi huomautan, että harva ihminen on täydellinen. Siitä maailman parhaasta ja rakkaasta ihmisestä löytyy puolia, jotka saa toisen välillä raivon partaalle. Välillä naurattaa, kun joku nainen kirjoittaa kyllästyneensä kerämään miehen likaisia sukkia lattialta, niin heti paikalle hönkää mies kiljumaan "miesvihaa".
David beckham
Cristiano Ronaldo
Brad Pitt
Cheek
Matti Nykänen
Ihania miehiä
Mun mies on ainakin ihana :) Saa mut nauramaan joka päivä, tukee ja kannustaa mitä ikinä haluankin tehdä, ihana isä tyttärellemme. Oma isä oli samanlainen.
Kaverimiehetkin on tosi kivoja, hauskoja, fiksuja ja huomaavaisia muttei kuitenkaan sellaisia "kiiltokuvakohteliaita".
Mun elämässä suurin osa miehistä on ollut mukavia, kusipäät olleet huomattavan pieni vähemmistö.
Hän on huomaavainen miehenä hellä ja lämmin isänä,syli aina avoin kaikille meille,ihania keskusteluja ja ihan sairaan pantava edelleen.oon kiitollinen hänestä,turvallisin olo on öisin kun hän vetää minut lantiosta tiukkaan syleilyyn.siihen on ihana nukahtaa
Minulla on käynyt hyvä tuuri miesten kanssa: mukavia ja maanläheisiä sukulaismiehiä, oma rakas mies jo kaksikymmentä vuotta ja sen lisäksi muut miehet, joiden kanssa olen muuten vain tekemisissä. Ovat aina avuliaita ja kuuntelevat mitä minulla on sanottavana. Huumorikin kukkii! Nimanuljaskoita en ilmeisesti vedä puoleeni.
Mulla on ihana mies kotona ja töissäkin mukavia miehiä työkavereina. :) Auttavaisia yleenä, monella on naseva huumorintaju, joitakin on kiva katsella, joidenkin kanssa on kiva tehdä projekteja kun ajatuksen osuu yksiin. :)
Olen tuntenut monenlaisia miehiä, sama päteen naisiin. Asunut kumpienkin kanssa, miesten kanssa on helpompaa asua.
Oma mieheni on mahtava, ei täydellinen, mutta juuri sopiva minulle. Tulemme loistavasti toimeen, alusta asti kuin parhaat kaverit, mutta myös seksin suhteen sovimme yhteen mainiosti. Uskaltaa myös kertoa tunteistaan ja arvostaa minua sellaisena kuin olen.
Oma mieheni on rakastava, antelias, hauska ja älykäs, myös herkkä ja avoin. Hän on myös valtavan seksikäs ja pantava, ja olen todella kiitollinen että saan olla hänen ainoansa.
Tunnen monta mukavaa, fiksua miestä, työkavereita, sukulaisia, tuttuja. Ja sit tunnen yhden ihan ookoon joka on kuitenkin vähän sivistymätön, ehkä jopa rasittava. Aika hyvä jakauma mielestäni.
Meillä on yksi sellanen möhkö. Kiltti ja älykäs ja jaksaa leikkiä lasten kanssa loputtomiin ja lapset pitää tietty ihan jumalana sen takia. Ei varmaan kaikkien unelma, mutta enpä vaihtaisi :)
Ihana mieheni tekee ruokaa ja hoitaa lapsia myös...ja on aika tiikeri lakanoiden välissä