Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amerikkalaisissa elokuvissa kahvin pitää olla kofeiinitonta?

Vierailija
16.12.2016 |

Mikä idea edes on kofeiinittomassa kahvissa? Juoko ne siellä sitä oikeessakin elämässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini lisää helposti ahdistusta.

Vierailija
2/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini aiheuttaa toisille pahaa riippuvuutta ja sitten sitä kahvia on litkittävä samaan kellon aikaan joka päivä ettei ala jumalaton päänsärky. Muun muassa siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien kahvi on ihan helvetin vahvaa ja kamalan makuista eli tollanen take a way kahvi on n. 10 tykimpää kyin suomessa. Samalla titysti sisältää järjettömän määrän kofeiinia.

Vierailija
4/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sponsoroitua?

Vierailija
5/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kofeiini aiheuttaa toisille pahaa riippuvuutta ja sitten sitä kahvia on litkittävä samaan kellon aikaan joka päivä ettei ala jumalaton päänsärky. Muun muassa siksi.

Mulla näin, mutta en koe sitä ongelmaksi. Kuppi aamulla, lounaalla ja iltapäivällä.

Vierailija
6/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viime aikoina miettinyt vakavasti kofeiinittoman kahvin juomisen aloitusta.

Mulla on taipumusta sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja olen huomannut että kahvi pahentaa sitä. Kofeiini aiheuttaa tärinää, sykkeen nousua ja sellaista ahdistuneisuutta.

Vierailija
7/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisista en tiedä, mutta itse juon keskipäivän jälkeen vain kofeiinitonta. Muuten en nukahda illalla ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä Amerikkaan asti tarvitse lähteä.Tiedän monta kofeiinittoman kahvin juojaa. Kofeiinista tulee päänsärkyä, riippuvuutta,ylivireyttä jne. Joskus tekee mieli juoda cappucino illalla ja teen sen silloin kofeiinittomana muulloin tavallisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi