Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko mieheni törkeä mielestäsi?

Vierailija
16.12.2016 |

Mies oli väärinymmärtänyt viestini. Luuli, että kotona on ruokaa kun oikeasti tarkoitin että huomisessa kyläpaikassa on ruokaa (Mies voisi vähän miettiä. miten olisin kesken työpäiväni muka taikonut kotiin ruokaa?). Iltavuoron päätteeksi (loppui 20 illalla) kävin nopeasti kaupassa ja ostin kaksi tonnikalapizzaa (sellaista n. euron maksavaa mikroon laitettavaa, jotta olisi edes JOTAIN mitä syödä JOS on kamala nälkä). Mies virheellisesti luuli että olisin tehnyt ruokaa. Mies saapui sitten kotiin illalla.

Mies suuttui kun en ollutkaan tehnyt ruokaa (oli ymmärtänyt viestini väärin)ja oli silleen että "Onko tää muka jotain ruokaa???" kun katsoi sitä tonnikalapizzaa. Ja sitten se sanoi että "Paska paikka..." (=tämä meidän koti ilmeisesti).

Mitä mieltä? Itse olen niin tottunut että vaikea objektiivisesti ajatella että onko tuo miten törkeästi sanottu. Minun mielestäni olin ajattelevainen, kun ilman niitä tonnikalapizzoja kotona ei olisi ollut MITÄÄN ruokamaista. Parempi kuin ei mitään, MUN MIELESTÄ.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut.

2/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Toinen reagoi harmistukseensa. Jotkut ihmiset reagoivat ääneen ja toiset eivät, anna mennä toisesta sisään ja toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut.

Ei edes tuo "Paska paikka" -kommentti?

Vierailija
4/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan todennut, että vielä paskemmaksi muuttuu ja lopettanut tuonkin palvelun. 

Vierailija
5/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä siihen viestiisi oikeasti kirjoitit että tällainen väärinkäsitys pääsi syntymään? Toiseksi: miksi mennä kauppaan vain kahden tonnopizzan takia, mikset ostanut muutakin? Eikä  jääkaapissa tai pakastimessa ollut mitään muuta syötävää?

Mun on vähän vaikea  asettua kummankaan puolelle koska meillä ei  euron pizzoja syödä ja pakastimessa on aina jotain prodea ja kasviksia mistä saa kohtuuajassa syötävää ruokaa. Ei  euron pizza ole oikeaa ruokaa mutta nyt kun kaupat ovat pitempään auki, oisi mieskin voinut jotain haukkapalaa sieltä hakea.

Vierailija
6/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jätä se ja nyt turvakotiin. Muista viedä miehen omaisuus erossa.

7/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut.

No jos hän mielessään "vitsillä" käänsi sen ravintolan (=koska ruoka valmiina) tarjoamaksi ruoaksi? Kyllähän se olisi melko surkea ravintola. 

Vierailija
8/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä siihen viestiisi oikeasti kirjoitit että tällainen väärinkäsitys pääsi syntymään? Toiseksi: miksi mennä kauppaan vain kahden tonnopizzan takia, mikset ostanut muutakin? Eikä  jääkaapissa tai pakastimessa ollut mitään muuta syötävää?

Mun on vähän vaikea  asettua kummankaan puolelle koska meillä ei  euron pizzoja syödä ja pakastimessa on aina jotain prodea ja kasviksia mistä saa kohtuuajassa syötävää ruokaa. Ei  euron pizza ole oikeaa ruokaa mutta nyt kun kaupat ovat pitempään auki, oisi mieskin voinut jotain haukkapalaa sieltä hakea.

minä: "tuutko siis huomenna sinne sukulaiselle x?"

mies: "monelta?"

minä: "varmaan 17 aikoihin"

minä: "eiku 18.30 aikaan sittenki!"

minä: "on ruokaa" <------ TUO ON SE KRIITTINEN KOMMENTTI JONKA MIES YMMÄRSI VÄÄRIN

mies: "jos ehin niin tuun"

Vierailija
9/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut.

Ei.

Vierailija
10/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta tuo paska paikka ei tarkottanut kotia vaan vähän kuin kävipä huonosti kun ymmärsin väärin. Me miehet ei oikein osata aina oikeita sanoja valita.

Vierailija
11/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan todennut, että vielä paskemmaksi muuttuu ja lopettanut tuonkin palvelun. 

Kostuiko matto "nokkelaa" miesvihakiimaviestiä näpytellessä? Tässä nähdään kuinka ihana suomilehmä oikein onkaan.

Vierailija
12/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kyllä harvinaisen tyhmä mies kun ymmärsi tuon viestittelyn noin väärin.

Ja tuosta kommentoinnista - mietipä asia toisinpäin. Että olisit miehen tullessa kotiin haukkunut hänen ruokaostoksensa että onko tämä muka ruokaa ja sanonut perään että paska paikka. Olisiko mies suuttunut siitä? Jos olisi, niin ei hänellä ole sen kummempaa oikeutta sanoa sinullekaan tuolla tavalla.

Jätä ensi kerralla ostamatta ruokaa sille. Jos valittaa että mikset ostanut ruokaa, niin voit sanoa että eihän viimeksikään ostamasi ruoka ollut sinun mielestäsi ruokaa. Jos siihen jotain valittaa niin voit myötäillä, että juu tämä on tämmöinen paska paikka.

Vierailija
13/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kysymystä:

1. Oletko sinä tottunut niin miehen jatkuvaan haukkumiseen tyyliin "paska paikka", että siksi et osaa olla objektiivinen? Huonompi homma, jos näin on.

2. Eikö teillä oikeasti ole MITÄÄN kotivaraa, jota voisi laittaa ruuaksi silloin, kun tullaan nälkäisinä ja väsyneinä kotiin? Osta seuraavalla kauppareissulla purkki säilykelihaa ja pussillinen makaronia. Niistä tulee ainakin parempaa ruokaa kuin einespizza.

Vierailija
14/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne euron pizzat on ihan hirveitä, ei kukaan täysjärkinen syö niitä.Taidan siis olla miehesi puolella.Miks et ostanut pizzapohjia ja täytteitä, nopeasti ja parempaa.

Vierailija
15/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä ennakoinnilla tuommoisista tilanteista voisi hyvin välttyä. Esimerkiksi edellisenä päivänä voisi keskustella ruoka-asiat kuntoon; mitä syödään, kuka valmistaa jne. Etukäteen voi tehdä vaikka pakkaseen jotain, niin hätätilanteessa on jotain oikeaa ruokaa tarjolla. Ei se ole kumma kun monella käy vyötärö leviämään jos suunnittelu on tuolla tasolla. Terveellisen ja laadukkaan ruuan eteen kannattaa nähdä vaivaa, samalla jäisi tuommoinen typerä kommentointi väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi