Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään miehellä pakkomielle kerätä kaikkea roinaa

Vierailija
04.07.2008 |

nurkat täyteen? Tuntuu, että kotimme on romuvarasto. Onko ylipäätään tapana pitää olohuoneessa jotain atk/korjaus/peli/romupajaa. Pahvilaatikoita ja johdonpätkiä kaikkialla ja tietokoneen osia. Kun yritän ehdottaa tavaroiden siirtämistä tai pakkaamista jonnekin piiloon niin ehdotukseen suhtaudutaan kuin mahdottomaan tehtävään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onneksi meillä on ylimääräinen huone, jota lapsetkin kutsuvat isän romuhuoneeksi. mieheni äiti on samanlainen romunkerääjä ja mikä pahinta hän kantaa sitä roinaa meille:(

Vierailija
2/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä VIHAAN niitä tavararöykkiöitä, mutta olen näköjään täysin voimaton taistelemaan niitä vastaan.

Meillä ei ole mitään suurensuuria avio-ongelmia, mutta musta on niin inhottavaa elää miehen paskakasojen keskellä että jos me oltaisiin rikkaita, haluaisin asua sen kanssa esim. naapureina enkä samassa asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi ja äitinikin laahaa meille kaikkea vanhaa käytettyä rojua. Anoppi dumppaa kaikki vanhat huonekalunsa ja mies on tietysti aina ihan innoissaan, että voi kuinka kivaa saada sohva tai pöytä! Minä en kehtaa kieltäytyä. En ole koskaan ollut mikään 80-luvun fani, mutta siltä ajalta kaikki tuntuu olevan. höystettynä romuilla. Kun puhun miehelle sisustamisesta niin hän innostuu välittömästi ja hetken päästä selviää, että kun minä puhun huonekaluista, väreistä tekstiileistä niin mies suunnittelee uutta äänentoistoa ja ensiksihän tulee äänentöisto ja sitten muu... Niin me taas istutaan rumassa olohuoneessa johtojen keskellä ja mies on teipannut kaiuttimet kiinni juuri niihin oikeisiin kohtiin jossa on optimaalinen etäisyys ja...plaa...plaaaaa......

Olispa jokin huone mihin sen voisi sulkea pois näkyvistä.

ap

Vierailija
4/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on olohuoneessa studio. Siis raitureita, soittimia, kilometritolkulla piuhaa...aaarrgghh!!!! Kovasti etsitään isompaa asuntoa, jotta mies saisi romppeilleen oman huoneen.. On kuitenkin hänelle rakas harrastus ja osittain työkin, joten en voi vaatia että rojut poistuisivat.

Samalla tavalla hänellä on myös tapana jättää kaikki käsistään siihen, missä niitä on käytetty. Sekalaista rompetta vyöryy ympäri asuntoa, ja vaikka tyhjennän miehelle uusia ja uusia säilytystiloja, ne joko pysyvät tyhjinä tai täyttyvät jollain aivan päättömällä kamalla. Mies on myös sitä mieltä, että hän ei ole mitenkään sidottu tavaraan vaan on harkitseva tavaroiden suhteen ja kriittinen kuluttaja. HAH HAH. On myös tosi paljon vastaan kaiken uuden ostamista jos se lähtee minun aloitteestani (kuten uudet pyyhkeet 10 v vanhojen haisevien tilalle, ei saa ostaa, vanhat on IHAN HYVÄT!!! pitää mua hulluna kerskakuluttajana!) Mistäköhän kertoo tämäkin...

Vierailija
5/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut ja niinpä mies on soluttautunut joka soppeen ja nurkkaan, ihan kamalaa. Kyllä on feng shuit vitullaan.

Vierailija
6/6 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekaluja huutonettiin myyntiin pilkkahinnalla. Romut siis pahvilaatikkoon ja ulos ja käske miehen käydä laatikot läpi, mikäli laatikko ei tyhjene niin kaikki menee roskiin. Meilläkin oli ennen sama ongelma kunnes ymmärsin, että sen on loputtava. Tosin ulkovarasto on vielä täynnä romua, mutta sekin saa vähitellen luvan tyhjentyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme