Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Ulosmittaus työttömyysturvasta?

Vierailija
16.12.2016 |

Eli olen ollut pitkään Kelan maksamalla työttömyysturvalla jota tulee kk se vähän päälle 500€ ja muita tuloja ei ole.

Tuli ilmoitus että 23.12 multa ulosmitataan 150€ eli kaikki Mulla tällä hetkellä olevat rahat ? Miten tää voi olla mahdollista?

Nekö vaan menee ja ottaa mun tililtä ton rahan pois tuolloin vai mitä??

En ole tehnyt velkaa vaan en ole pystynyt maksamaan sairaalahoidossa tulleita laskuja (900€) ja sen takia olen ulosotossa. Sossu tms ei auttanut tilanteessa sanoivat vaan että Anna mennä ulosottoon. Tästä on jo muutamia vuosia aikaa.

Joo sitä saa miettiä mitä loppu vuoden syö sitten jos ne tosiaan vie vaan tililtä kaiken...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Ensin tehdään velkaa ja valitetaan kun joudutaan maksamaan ne. Sä nyt ääliönä ulosoton kautta. Aina pitää olla säästöjä!! Ehkäpä sä opit jotain

Vierailija
2/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu. Ensin tehdään velkaa ja valitetaan kun joudutaan maksamaan ne. Sä nyt ääliönä ulosoton kautta. Aina pitää olla säästöjä!! Ehkäpä sä opit jotain

Säästöistä ei ole iloa kun ulosotto vie ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen ollut pitkään Kelan maksamalla työttömyysturvalla jota tulee kk se vähän päälle 500€ ja muita tuloja ei ole.

Tuli ilmoitus että 23.12 multa ulosmitataan 150€ eli kaikki Mulla tällä hetkellä olevat rahat ? Miten tää voi olla mahdollista?

Nekö vaan menee ja ottaa mun tililtä ton rahan pois tuolloin vai mitä??

En ole tehnyt velkaa vaan en ole pystynyt maksamaan sairaalahoidossa tulleita laskuja (900€) ja sen takia olen ulosotossa. Sossu tms ei auttanut tilanteessa sanoivat vaan että Anna mennä ulosottoon. Tästä on jo muutamia vuosia aikaa.

Joo sitä saa miettiä mitä loppu vuoden syö sitten jos ne tosiaan vie vaan tililtä kaiken...

Työttömyyskorvaus ja muut kelan etuudet sekä soppalan tuet eivät ulosmitattavissa. Veronpalautus ja ansiosidonnainen ovat

Vierailija
4/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili tyhjäxi:)

Velkaneuvonta ja sossuun reklamaatio. Kysy sosiaaliasiamieheltä oikeuksiasi.

Vierailija
5/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalietuuksista esim. (työmarkkinatuki, asumistuki,toimeentulotuki) ei saa ulosmitata senttiäkään.Ja tilille pitää jättää n. 600€ suojaosuus, en muista summaa tarkalleen, jota ei voi ulosmitata.

Vierailija
6/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mukavaa ja lämmintä joulua sinulle. Nauti läheisistäsi ja yltäkylläisyydestä. Olet elänyt elämäsi esimerkillisesti ja olet ansainnut paikkasi jalustalla missä voit osoitella syyttävällä sormella muita jotka elämässään ei pärjää kuten sinä. Sinä olet pyhimys maan päällä ja me kaikki palvomme sinua.... NOT!

Vierailija
7/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulosotto pystyy viemään rahat tililtäsi 23.12., jos nostat ne sieltä sitä ennen? Epäilen kyllä muutenkn, että tässä on jokin väärinkäsitys. Oletko saamassa jotain rahaa 23.12. ja ulosotto n ottamassa niistä 150 euroa? Yleensä ulosottomiehen kanssa pystyy neuvottelemaan aika hyvin, kun ottaa itse yhteyttä.

Vierailija
8/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vitun ulosottoja EI olisi jos olisi ollut alunperin säästöjä. Täällä muutkin maksaa omat menonsa eikä valita

Vierailija
9/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkahommia joulupukkina tai postiin kiireapulaiseksi. Sinne vaan, marsmars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi