Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvisirkus Muisti Hurjaruuth

15.12.2016 |

En suosittele :(
Taso laskenut aivan älyttömästi, yleisö joutuu seuraamaan aivan uskomattoman kauan temppuilijan "keskittymis-ja harjoitteluvaihetta" ja sitten kun odottaa jotain huipennusta niin sitä ei tulekaan..
Esiintyjien taso on matala, kaikki vähäinen puhe muilla kielillä kuin suomeksi, mitään huippukohtaa ei ole, ja esim. pallotemput samaa tasoa kuin mitä näkee omalla takapihallaan kun pikkulapset kikkailee pallolla.
Tästä huvista saa sitten maksaa 30eur/aikuinen ja 18eur/lapsi. Välttäkää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kateellinen, muttei välitetä siitä...tule karhun syliin...

2/5 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mistä? Niillekö, jotka eivät hukanneet turhaan rahojaan tuohon esitykseen? Niin olen!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku muukin on samaa mieltä kuin minä! En ole nähnyt aikaisemmin talvisirkusta, joten ei ole vertailupohjaa. Olin kuullut paljon hyvää ja kehuja ennakkoon.

Mutta voi itku mikä pettymys :( Se oli juuri kuten kuvasit ap: pitkitettyjä ja puuduttuvia ohjelmanumeroita ilman mitään kliimaksia. Ei ollenkaan mitään huippulahjakkuuksia vaan aika paljon peruspallottelua. Ja 2,5 tuntia tätä!

Visuaalinen ilme ja taustavideot sekä bändi olivat hyviä!

Vierailija
4/5 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aikaisemmin tykännyt, mutta tänä vuonna oli vaisu esitys. Lapsetkaan eivät liiemmin tykänneet.

5/5 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitäköhän on tapahtunut :( viime vuonna oli jo tuollaisia huonoja kohtauksia, mutta show oli muuten kokonaisuutena ok+. Tänä vuonna koko show alusta loppuun täyttä kuraa. Ohjaajakin sama kuitenkin. En käsitä :(