Nainen, eikö hauras naisen egosi kestä lyhyttä miestä?
Kommentit (20)
En valitse ystäviäni ulkonäön perusteella. Voin ihastua mieheen, vaikka olisi 120 cm tai 200 cm. Eikä haittaa muutkaan ulkoiset " vammat".
:D Ei mulla ainakaan ole ollut mitään ongelmaa seurustella aivan upean itseni pituisen (169-170) lyhyen miehen kanssa... ehkäpä egoni ei ole olekaan kovin "hauras" mitä sillä ikinä tarkoititkaan!
Mun eksä oli 167 cm, sitä edellinen 170 cm. Suhteet päättyivät ihan muista syistä kuin pituudesta johtuen. Nykyinen mies on 174 cm.
- N 169 cm
Ehkä lyhyen miehen ego ei kestä itse omaa lyhyyttään...just saying...
Mun miehet järjestäen olleet minun mitaisia tai lyhyempiä. minua ei haittaa, mutta miehiä ne on haitanneet.
Missä menee lyhyen miehen raja? :D Sitä paitsi lyhyt mies voi olla jostain muualta todella iso... ;)
mua ei ole haitannu se pituus mutta se ilkeämielisyys ja kuittailu kyllä on haitannut. ja aika usein lyhyillä miehillä on heikko itsetunto mitä peittelee ilkeilemällä. pitäisin tällä hetkellä yhdestä lyhyestä miehestä, mutta hänelle taitaa olla kova pala se että pukeudun koroihin ja olen vieläpä koulutetumpi.
Tarkotatko lyhyellä lyhyttä noin niinkuin yleisessä miesten pituuden mittakaavassa vai lyhyempää kuin itseä? Mulla ei ainakaan olisi ongelmaa kummankaan kanssa kunhan miehelläkään ei ole ongelmaa sen kanssa että tyttöystävä on pitempi.
Egoni ei kestä prinssin nakkia
T. Homo-Setä
Mieheni on 166cm pitkä ja minä 172cm. Onneksi ei ole hauras ego kummallakaan.
Urokset ovat luomakunnassa yleensä kookkaampia ja voimakkaampia. Ei se ole egosta kiinni. Nainen tuntee luonnostaan kiinnostusta isompaan mieheen.
Exä oli 170cm ja se suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin pituuteen.
Ei. Ei kestä. Miehen täytyy olla minua vähintään 15cm pidempi.
T. N 170cm
Pitkän miehen kanssa saa pitkiä lapsia.
Hyvin kestää ego, mulla pituutta 176, käytän 10 cm korkkareita, mies 165. Päät pystyssä kuljetaan, olemme ylpeitä toisistamme.
Nykyinen 165. Olen pitkienkin kanssa seurustellut. Ei vaikuta miehen pituus viehättävyyteen ellei hän itse anna sen vaikuttaa.
Riippuu mitä lyhyt tarkoittaa. Todella lyhyt, siis sellainen jonka kohdalla tuntuu että minä massiivinen amazoni saatan vahingossa istua miehen littaan ihan tarkoittamatta on kyllä liian pieni. Sama jos mies on laiha luipero joka voisi piiloutua selkäni taakse. Toisaalta jokunen sentti pituudessa ei tunnu missään jos mies on samalla tavalla urheilullinen ja lihaksikas kuin itsekin olen. En siis halua olla parisuhteessa se ilmiselvästi isompi ja fyysisesti voimakkaampi osapuoli.
Mulla on 190 cm pitkä mies. Toivottavasti kukaan ei luule että olen hänen kanssaan pituuden takia tai että kiinnostuin hänestä siksi, että hän on pitkä.
Olen tätä suhdetta ennen pitänyt lyhyistä, yleensä suunnilleen itseni pituisista (170cm) miehistä.
Nyt pidän vain hänestä ja koska 190cm pituus on osa häntä, pidän myös siitä. Kun oikea ihminen tulee kohdalle, aiemmat "ihanteet" joutaa romukoppaan.
Kyllä miehen pitää olla naista pitempi,onhan se huvittavan näköistä jos mies on naista lyhkäsempi.
Mulla on lyhyehkö mies, eli kestää kyllä.