Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan kämppään muutan? :D

Vierailija
15.12.2016 |

Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja asuntoehdokkaat ovat seuraavat:
1. 70m2, kolmio, vastaremontoitu, paritalo, puutarha, autopaikka ja 15m2 terassi kivalla näköalalla. Pari kilsaa keskustasta, mutta töihin pitäisi mennä autolla tai varata paljon aikaa liikkumiseen julkisilla.
Vuokra melko kallis (kuitenkin vähemmän kuin nykyisessä asunnossani), joten minulla olisi siihen kuitenkin varaa.

VAI

2. 60m2, kolmio, ok-kuntoinen mutta ei mikään silmänilo, parveke, keskustassa ja hyvät kulkuyhteydet myös kävellen.
Vuokra todella edullinen, eli saisin hyvin rahaa säästöön.

Asunto tulisi seuraavaksi pariksi vuodeksi minulle ja miehelleni. Haaveissa myös perheenlisäystä. Olen asunut koko elämäni keskustassa ja tottunut kävelemään joka paikkaan. En varmaan enää edes osaa ajaa autoa. Se on siis merkittävä kynnyskysymys asunto nro 1 kohdalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nro 2, koska en halua ajaa autolla tai käyttää julkisia. Lisäksi saisitte rahaa säästöön, jos olette hankkimassa omaa asuntoa jossain vaiheessa?

Vierailija
2/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin numero 2. koska sijainti on mulle tärkeintä. Myös edullinen vuokra on plussaa. Helpostihan sitä siistitte vähän kivemmaksi? Uutta maalia vähän jos on tuhruista ja mieleiset huonekalut tekee jo paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto nro 2. Pari vuotta saat säästettyä pääomaa ja sijainti on parempi.

Vierailija
4/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ostamassa asuntoa lähiaikoina, koska liikkuva elämäntapa. Mutta muuten tietysti rahaa on kiva saada säästöön/enemmän muuhun käyttöön.

Vierailija
5/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tarkennus: emme asu Suomessa, ja täälläpäin on tapana vuokrata asunnot kalustettuna ja sisustettuina. Yleensä asuntoja ei saa mennä maalaamaan eikä huonekaluja poistamaan. Asunto 2. on 80-luvun tyyliin sisustettu, että pientä totuttelua vaatii.

Asunto 1. viimeisen päälle arkkitehdin laittama ja miellytti silmää..

Vierailija
6/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se missä tuntisit viihtyväsi. Eli asunto nro. 1. Pari kilsaa keskustaan menee pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan