Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian pienet nännit

Vierailija
15.12.2016 |

Samaa ongelmaa? :( D-kupin rinnat suht isolla nännipihalla mutta nännit on pienet... Ne on nii pienet et niillä tuskin tehdään hienoja imetyssuorituksia saaden vuoden äiti palkinnon enkä nauti siitä että niihin kosketaan. No, en minä lapsia kyllä haluakaan mutta silti... Kohtalontovereita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman kuvia mitään.

Vierailija
22/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sisäänpäinkääntyneet, ovat oikeastaan aika törkeän näköiset kun palelen tai olen viileässä suihkussa ym. En usko että on kamalampaa kosmeettista vaivaa rinnoissa kuin tämä :D. Rinnat ovat jotain E-F-kuppia ja muuten kyllä ihan näppärät, vaikka olenkin imettänyt pari lasta. Eivät siis menettäneet edes kimmoisuuttaan tai alkaneet roikkua ainakaan paljon, mikä onkin omituista kun isoista tisseistä kyse. 

Täysimetin molempia lapsiani 4-6kk ja osittaisesti reilun vuoden. Aloitin rintakumien avulla, joka teki kyllä kipeää, mutta kipu meni ohi nopeasti ja nänni alkoi venyä. Nykyään ne ovat silti vielä sisäänpäin kääntyneet, joku vetää ne aina sinne kuopalle. MIes ei onneksi ole niin nirso, vaan on kyllä tykännyt niillä leikkiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap up

Vierailija
24/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet mihin? Imettäessä voi käyttää rintakumia, joten ei ole ongelma.

Mikä muuten on kohtaloNtoveri?

Vierailija
25/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit kasvavat raskauden aikana. Näin ainakin minulle kävi.

Vierailija
26/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en näe asiassa mitään ongelmia,tissejä on niin paljon erillaisia,mutta olen nähnyt dokkarin missä leikattiin tuollaiset nännit,ihan nopea pieni operaatio paikallispuudutuksessa,nännipihoihin ei koskettu eikä laitettu mitään täytettä.

Nännilävistyksellä saadaan myös nänni nöpöttämään.

Nännipihan kokoa jos muutetaan jää ikuiset arvet,katsokaa sen cheyennen kuvia.

Vierailija
27/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös E-kupin rinnat ja todella matalat nännit. Nännit ovat myös todella pehmeät, eivät oikeastaan näy, vaikka olisi päällä pelkkä ohut toppi ilman rintaliivejä. Nyt olen imettänyt vähän päälle neljä kuukautta rintakumien avulla, vauva ei saanut otetta millään. Vauvaa kumi ei näytä onneksi haittaavan, kova on tissin perään. Imettämisen jälkeen nännit ovat hetken hieman venyneet, mutta palautuvat melkein heti takaisin. Onneksi sentään on keksitty tuollaisia apuvälineitä, muuten joutuisin pumppaamaan.

Mies ei ole sanonut nänneistä mitään, ihan tyytyväinen on ollut niihin, enkä itsekään ole kiinnittänyt huomiota tähän kokoasiaan ennen kuin se tuli imettämisen takia oleelliseksi. Muistan synnärillä tuijottaneeni erään juuri suihkusta tulleen naisen todella isoja nännejä ja ajatelleeni, että siinä on onnekas vauva. Sitten huomasin naisen vihaisen ilmeen, hän oli huomannut, että olin ihan avoimesti tuijottanut hänen rintojaan. :'D

Vierailija
28/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännit kasvavat raskauden aikana. Näin ainakin minulle kävi.

Minulle ei.

Vierailija
29/32 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat kokoa 85M

Ihan hyvät selkätreenit siinä, kun kaks päätä keikkuu rinnalla 24/7.

Kieltämättä! En tällä hetkellä harrasta mitään salitreenejä, mutta selkälihakseni ovat todella timmissä ja näkyvässä kunnossa :D 

Muuten sitten ryhti on ajoittain heikko, niskarangan vääntymä aiheutunut rintojen painosta jo yläasteen loppupuolella, niska-hartia-alueen säryt, migreeni jne.. Ongelmat suurempia kuin hyödyt, en ymmärrä miksi jotkut käyvät ehdoin tahdoin laittamassa itselleen erittäin isoja silikoneja, eihän Suomesta saa edes sopivia vaatteitakaan isoille rinnoille :p 

N21 85M

Vierailija
30/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sun rinnat 85M kokoiset?

Vierailija
31/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sisäänpäin kääntyneet nännit! Ole huoletta, menee siis sinuakin huonommin :D

N22

Eksälläni oli samanlaiset. Ei kyennyt imettämään niiden takia.

Vierailija
32/32 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.