Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian pienet nännit

Vierailija
15.12.2016 |

Samaa ongelmaa? :( D-kupin rinnat suht isolla nännipihalla mutta nännit on pienet... Ne on nii pienet et niillä tuskin tehdään hienoja imetyssuorituksia saaden vuoden äiti palkinnon enkä nauti siitä että niihin kosketaan. No, en minä lapsia kyllä haluakaan mutta silti... Kohtalontovereita?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kupin*

Vierailija
2/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jannu joka tykkää heittää matskun just tollasille kannuille.5/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jaksa. oikeasti.

Vierailija
4/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kehiin niin nähdään mimmoiset ovat. No ei vaiskaan jokainen nänni on taivaan lahja.

Vierailija
5/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen apuna voi käyttää sellaisia imukuppimaisia tutteja. Ei satu se touhu niin paljon ja kestävät keittämisen imetysten välissä. ja onnistuu vaikka mininännit.

Vierailija
6/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä jaksa. oikeasti.

Jopa aikuiset naiset on kommentoinut et "eihän sulla edes ole nännejä. .."

Vierailija
8/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä jaksa. oikeasti.

Jopa aikuiset naiset on kommentoinut et "eihän sulla edes ole nännejä. .."

-ap

Vierailija
9/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni mieheksi kun mulla ei ole niitä... Miehilläki on isommat. :/ Tämä yhdistettynä siihen että olen keskivertoa pidempi ja harteikkaampi nainen.

Miehethän haluavat isoja nännejä, ei pieniä...

Vierailija
10/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sisäänpäin kääntyneet nännit! Ole huoletta, menee siis sinuakin huonommin :D

N22

Vierailija
11/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sisäänpäin kääntyneet ja pienet nännit todella isoilla nännipihoilla, tulevat esiin vain stimuloidessa ja joskus jopa itsekin. Rintani ovat kokoa 85M, joten en tiedä tuleeko imetys onnistumaan muutenkaan näillä vai tukehtuuko vauva rintaan sen massan vuoksi.... Pienentää aion vasta lastensaannin jälkeen, sillä en halua kahta leikkausta (mahdollisesti raskauden tuomat muutokset/kilot/maidonnousu/lasku jne, en halua ajokoiran korvia). 

N21

Vierailija
12/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan mullakin olla sisäänpäin kääntyneet?

-ap

Vierailija
13/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat kokoa 85M

Ihan hyvät selkätreenit siinä, kun kaks päätä keikkuu rinnalla 24/7.

Vierailija
14/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-70e/f täällä jolla on nyös pienet nännit, mutta myös olemattomat nännipihat.

Jos niillä tarpeeksi stimuloi tunnen kyllä, mutta kukapa nyt tahtoisi pienten herneiden kokoisilla leikkiä. Ja väri on myös haalea, hyvä kun erottaa missä rinta loppuu ja nänni alkaa. Eli todella kalpeat, raskausarpiset(eikä ole edes lapsia) isot, pieni nänniset lollottimet täällä. Ei kiva...

Onneksi on sentään kelvannut niille, ketkä ne on nähnyt ja erot eivät johtuneet nänneistä, ja sinkkuna sillä ei nyt niin paljoa väliä ole.

Pitäisikö hankkia sellaiset teko nännit jotka Samanthalla oli sex and the cityssä?:::D

Vierailija
15/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö hankkia sellaiset teko nännit jotka Samanthalla oli sex and the cityssä?:::D

Eiks niihin saa tatskojakin nykyään? Otat sellaset pinkit sydänkuviot nännipihoihin.

Vierailija
16/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä ongelma on pienissä nänneissä, paljon nätimmät ja paremmat omaan silmään. Tai no ihan sama minulle millaiset nännit muilla on, mutta en itselleni haluaisi todellakaan sellaisia isoja tötterönännejä.

Vierailija
17/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä ongelma on pienissä nänneissä, paljon nätimmät ja paremmat omaan silmään. Tai no ihan sama minulle millaiset nännit muilla on, mutta en itselleni haluaisi todellakaan sellaisia isoja tötterönännejä.

No joo mutta ite ainaki huolestuttaa kun ei tiedä aamulla herätessä missä omat nännit on... Kun niitä ei meinaa edes nähdä...

Vierailija
18/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta ite ainaki huolestuttaa kun ei tiedä aamulla herätessä missä omat nännit on... Kun niitä ei meinaa edes nähdä...

Anteeksi ei saisi nauraa mutta hihitin ääneen:D Terveisin Samanthan tekonännejä miettivä.

Ja tiedän tunteen, kun tulen suihkusta saa etsiä suurennuslasin.

Vierailija
19/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ei saisi nauraa mutta hihitin ääneen:D Terveisin Samanthan tekonännejä miettivä.

Ja tiedän tunteen, kun tulen suihkusta saa etsiä suurennuslasin.[/quote

Jep, nännit sulautuu niin hienosti ja tasaisesti muuhun rintaan ettei niitä meinaa erottaa siitä... Ja silloin ku ne nousee nii ne nousee pari milliä ylemmäs kuin on normisti...

Vierailija
20/32 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 40, ja nuoresta asti kärsinyt samasta.

Imettäminen onnistui, ensin ns.nännikumien avulla, mutta alkuhermoilujen jälkeen onnistui ilmankin.

Toisen lapsen kohdalla uskaltauduin luottamaan itseeni enkä käyttänyt enää laisinkaan nännikumeja.

Olen inhonnut ikäni rintojani. Isot nännipihat, keskiruskeat, sisäänpäinkääntyneet nännit jotka iän kuluessa kyllä ovat tulleet pikkuisen ilospäin suuntautuviksi, sitä tuskin miut huomaa kuin minä itse.

Rinnat ovat d-kokoa, ehkä vähän turbulaariset.

Roikkuvathan ne, eikä nuoruuden kimmoisuutta.

Myönnän että asia ei ole jättänyt rauhaan. Oikeastaan päivittäin ainakin pukiessa ja riisuessa sitä hymähtää surullisesti.

Miksen ole leikkuuttanut niitä....

Koska itselläni ei ole koskaan ollut varaa ja mieheni on sitä mieltä että niihin on turha panostaa rahallisesti.

Jos olisin nuorempi, tekisin toisin. Leikkauttaisin rintani kohotusleikkauksella ja nännit muotoiltaisiin uudelleen .