Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko ok, jos pitkässä parisuhteessa saisit kerran viikossa?

Vierailija
15.12.2016 |

Olisiko sinulle ok, jos saisit seksiä pitkässä parisuhteessa kerran viikossa (tai kerran kahdessa viikossa)? Ei siis puhuta alun kanivaiheesta vaan vuosien jälkeen yhdessä olosta. Kerro myös, oletko mies vai nainen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meillä suunnilleen on ja se on mielestäni ihan sopiva määrä. Joskus on useimmin ja joskus harvemmin. Ei ole toistaiseksi tarvinnut juuri ottaa asiasta ongelmaa. Kerta viikossa riittää ihan hyvin.

Parisuhdetta takana 10 vuotta, aviossa 7 vuotta, 3 lasta.

Vierailija
22/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyisin tuohon, mieluiten kuitenkin päivittäin. (Nainen) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tuuppaan omaa kultaani vain kerran pari viikossa, kun ei enempää irtoa. Viriilinä miehenä puuttuvan seksin paikkaan työpaikan sutturoiden kanssa hässimällä ja tietysti viikonloppuisin poikain ressuissa löytyneiden pubiruusujen kanssa

Vierailija
24/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meillä on, yleensä viikonloppuaamuisin kun ollaan virkeitä ja on aikaa. Usein kyllä sekä la että su. Tyytyväinen olen, ja mies myös. Joskus haluaisin muulloinkin, mutta mieheltä irtoaa harvoin keskellä viikkoa kun on niin väsynyt. En koe jääväni kuitenkaan mistään paitsi.

N22, 2 vuotta yhdessä

Vierailija
25/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, mutta sen verran saan. Ei auttanut vaihtaminenkaan vaan syystä tai toisesta kohdalleni osuu aina miehiä, joille kerran viikossa tai kahdessa riittää. Pahin oli yksi jolle riitti kerran kolmessa kuukaudessa 🤔

- Nainen 27v.

Vierailija
26/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa olisi minulle Ok. Se olisi enemmän kuin tällä hetkellä. N39.

Vierailija
27/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo enemmän kuin ok, nykyisellään seksiä oli viimeksi kaksi ja puoli vuotta sitten. Jos yritän ottaa puheeksi parisuhteen tilan, seuraa aina vihamelttari ja lapsilla uhkailua. N36

Vierailija
28/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä mä  haluan useammin kuin kerran viikossa

nainen

Vierailija
29/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva määrä. Vielä parempi pari kertaa viikossa. M

Vierailija
30/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiireetön koko ilta toistemme hyvänäpidolle, niin olisi ok pitkässä suhteessa. Muuta hellyyttä ja puheita pitäisi olla pitkin viikkoa, ja yhdessä nukkumista.

Vähän tuo on minimi, ja yhtään ei sitten saa jäädä väliin tai alan kiipeillä seinille ja katsella liikaa kaikkea mikä liikkuu.

N49

Vierailija
31/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 1 krt viikkoon oli meillä pitkään kompromissiratkaisuna, molemmat olivat jotakuinkin tyytyväisiä tilanteeseen. Tosin tiettyjen fyysisten rajoitteiden takia maksimi on kolmesti viikossa muutenkin, mies kun ei ole herkimmästä päästä ja neljän tunnin jyystämista ei mun paikkani kestä, eikä siihen aikaakaan olisi.. Pakko siis rajoittaa sen takia, että pysytään inhimillisellä tasolla ajankäytöllisesti.

Vierailija
32/45 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok mikäli se olisi aina perseseksiä pitkän kaavan mukaan

Vierailija
33/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tämän hetken tahti. Pieni lapsi ja molemmilla työkiireitä. On OK. Sitten taas kun aika niin enemmän.

Kumpikaan ei halua mitään mimuutin väsyneitä pikapanoja arkena.

Hellyyttä ja haleja on kyllä koko ajan kun ollaan lähekkäin, se kantaa pitkälle.

Vierailija
34/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tämän hetken tahti. Pieni lapsi ja molemmilla työkiireitä. On OK. Sitten taas kun aika niin enemmän.

Kumpikaan ei halua mitään mimuutin väsyneitä pikapanoja arkena.

Hellyyttä ja haleja on kyllä koko ajan kun ollaan lähekkäin, se kantaa pitkälle.

Tämä siis n36.

Vierailija
35/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sitä kyllä vähän enemmänkin olla, mutta jos muuten kaikin puolin oikea ihminen minulle niin en tekisi tuosta mitään kynnyskysymystä. Olisiko tuossa optio pikaiseen käsihoitoon aina silloin tällöin, jos kovasti tulee paineita?

M40

Vierailija
36/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisinkin.

Viimevuoden syksyyn saakka sain kelvollista seksiä (läheisyyttä vain sängyssä, muuten tyydyttävää) viikoittain kun tein itse aloitteen ja olin kaikin tavoin "saatavilla". Sitten mieheni alkoi viihtymään yhä enemmän eri sivustoilla ja videoita katsomassa ja "unohti" senkin vähän mitä meillä oli ollut. Kun tajusin tämän lopetin aloitteiden teon nähdäkseni onko meillä mitään jäljellä. No, eipä ole...

Lopetti sitten toiveestani em kuvien ja videoiden katselun yrittääkseen saada seksin toimimaan meidän välillä. Nyt tahti on 3-4 viikon välein mikä ei tyydytä mua ollenkaan. Varsinkaan kun siihen ei edelleenkään liity mitään hellyyttä sängyn ulkopuolella ja sitten pitäisi yhtäkkiä olla halukas ja mukana.

Kun ei nappaa niin ei nappaa. Olen vielä kelvollinen, seksistä ja läheisyydestä älyttömästi pitävä ja eri tavoin nauttiva joten en aio todellakaan kuroa pilluani umpeen vielä 50+ ikäisenä. Jos ei miestä vaimo kiinnosta niin olkoon, ehkä tulee jotain muuta parempaa minullekin tilalle!

Vierailija
37/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi ok, aivan liian vähän. Nainen ja avioliitossa olen.

Vierailija
38/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on just sopiva tahti. Onneksi mies on samoilla linjoilla. En ymmärrä, miten jotkut jaksaa joka päivä. Onko kyse jostain 5 minuutin pikapanoista vai mistä? Tuskin kellään on aikaa ja jaksamista tunnin/tuntien sessioihin joka ikinen päivä. Eikö se touhu ala jo kyllästyttää?

Vierailija
39/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on just hyvä. N40

Vierailija
40/45 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan ok.

N