Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada flunssa? En ole koskaan kipeänä...

Vierailija
15.12.2016 |

Muut tuntuu sairastavan vähintään pari flunssaa vuodessa, mutta itse olen ollut flunssassa viimeksi kolme vuotta sitten ja sekin kesti vain yhden ainoan päivän. Haluaisin joskus vain lepäillä kotona flunssassa, mutta ei. Miksen tule koskaan kipeäksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
2/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, tasan ei mee nämäkään. Olen kuukauden sisään jo toistamiseen flunssassa, ennen kuin edellisestä edes täysin toivuin. Huolehdin käsihyhieniasta jne., mutta mulla on vaan ilmeisesti paska vastustuskyky. Mitenkähän sitä olisi jatkuvati kipeänä jos yrittäisi karaista itseään jättämällä kädet pesemättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö epäterveellisesti, drinksut sillon tällön ei haittaa

Älä pese käsiä

Käy ulkona liian vähissä vaatteissa

Stressaa paljon eli ota enemmän hommaa kuin jaksat

Nuku vähän

Käy paljon tiloissa joissa käy paljon ihmisiä, marketeissa, take away-ravintoloissa jne.

Terveysasema on ykkösmesta! Siellä on flunssaista sakkia

Vietä aikaa pikkulasten kanssa

Kyllä se flunssa vielä tulee!

Vierailija
4/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, tasan ei mee nämäkään. Olen kuukauden sisään jo toistamiseen flunssassa, ennen kuin edellisestä edes täysin toivuin. Huolehdin käsihyhieniasta jne., mutta mulla on vaan ilmeisesti paska vastustuskyky. Mitenkähän sitä olisi jatkuvati kipeänä jos yrittäisi karaista itseään jättämällä kädet pesemättä?

Niin ja tää sairastaminen on kamalaa kidutusta. Ilman muuta oisin terveenä ja vaikka töissä, kun "lepäilisin". Olo on ihan karsea päivätolkulla, ei pysty nukkumaan.

Vierailija
5/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pese käsiä

Nuku vähän

Käy paljon tiloissa joissa käy paljon ihmisiä, marketeissa, take away-ravintoloissa jne.

Nämä vaan parantaa vastustuskykyä. Mä teen näistä kaikkia ja flunssaa ei ole ollut vuosiin. En valita. :) 

Vierailija
6/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää influenssa on ollut kamala. En suosittele. 38,6 lämpö, keuhkot kipeät, yskä, kurkku kipeä, lihakset kipeät, en jaksanut eilen edes istua. Onneksi mies hoiti lapsen.

Vierailija
7/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääl. Välillä ois kiva nostaa palkkaa sairastelemalla kotona mut kun "flussat" yleensä kestänyt yhden illan jos semmoseks voi sanoa. Oksennustautia minulla ei ikinä ole ollut. Pää on joskus kipeä :D

Vierailija
8/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään rehellisesti sanottuna olla joskus flunssassa kotona. Kun saa vaan levätä ja hemmotella itseään. Ja siis sillä tavalla sopivan sairas, ei kuitenkaan liian. Mutta jatkuva sairastelu ei naurata, mielummin sitten terveenä aina. Terveyttä arvostaa yleensä vasta kun sen menettää.

Vierailija
9/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule käymään meillä. Miehellä alkoi flunssa viikonloppuna. Minulla oli tiistai aamuna nenä tukossa ja flunssa tuli.

Jos mieheni on flussassa, se tulee hyvin suurella todennäköisyydellä myös minulle.

Nukun liian vähän ja harrastan liian vähän liikuntaa.

Ruokaremonttia olen tehnyt. En sentään ole yleensä enää niin räkäinen flunssassa kuin aikaisemmin.

Vierailija
10/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pese käsiä

Nuku vähän

Nämä vaan parantaa vastustuskykyä. Mä teen näistä kaikkia ja flunssaa ei ole ollut vuosiin. En valita. :) 

Väitätkö jotain ruoka-aineita?

Kuuluuko ruokavalioosi margariineja?

Harrastatko liikuntaa?

Vierailija
11/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte jäädä flunsassa niin "helposti" sairaslomalle?

Meillä pomo ei anna lupaa saikkuun, jos on kuumeeton flunssa 😔

Sentään kokkina työskentelen.

Minulla on nyt flunssa ja kyllä tämä vie olon aika kurjaksi 😞

Onneksi huomisen työpäivän jälkeen on reilun viikon loma 😄.. .😃

Vierailija
12/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jos sairastaa, niin viikonloppuna, niinkuin minä.

Vierailija
13/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä juuri kukaan ei sairastele. Joko se on tuuria tai sitten johtuu siit valkosipulin määrästä jota syömme. Meillä syödään myös paljon porkkanaa, paprikaa ja mustikkaa.

Vierailija
14/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perkele vaan kaikille tuu vaikka kuinka pyöris virusten seassa, ja tosiaan voi jopa parantaa immuniteettia entisestään.

Mites päinvastanen? Desinfioit koko kämpän, peset käsiä jatkuvasti, vietät jonku aikaa karanteenissa ja sitte otat viruskylvyn.

Jos pelkästään sairaslomaa ja luvallista lepoa havittelet, pnhan niitä muitakin suht kevyitä tauteja kuin flunssa, esim. joku ruokamyrkytys tai lievähkö fyysinen loukkaantuminen. Toki flunssa on silleen kivempi, että optimaalisimmillaan ei tarvi kuin kuluttaa vitusti nessuja, ehkä yskään ja kurkkukipuun juoda kuumaa (rommia) finrexiniä netflixin ääressä. Ihan kiva semmonen flunssa, itellä tulee ehkä kerran vuodessa.

Vierailija
15/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Joko ei ole kuumetta tai sitten sitä on vähintään 39 ja hikoilen punkassa. Viimeksi oli vuonna 2007. Taidan alkaa keksimään syitä saikuttamiseen.

Vierailija
16/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! En ikinä kipeänä ja mulla vielä yksi aika vakava tauti joka heikentää immuunipuolustusta.. Ei aids :D ja silti, en ikinä kipeä.

Vierailija
17/24 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanko meidän osoitteen? Täältä saa flunssat aina kovin helposti. Pienet lapset jotka osaavat taitavasti aivastaa päin naamaa ja ympäriinsä. Et voisi välttyä!

Vierailija
18/24 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pese käsiä

Nuku vähän

Väitätkö jotain ruoka-aineita?

Kuuluuko ruokavalioosi margariineja?

Harrastatko liikuntaa?

En vältä, sianlihaa en tosin yleensä syö koska maistuu pahalta.

Syön kyllä margariinia.

Kuuluu, nyt olen tosin ollut puoli vuotta hävettävän vähällä liikunnalla, on ollut niin hirveä kiire ettei ole yksinkertaisesti ollut aikaa liikkua.

Vierailija
19/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pese käsiä

Nuku vähän

En ees korona aikana oo pessyt käsiä, kuin korkeintaan vessa käynnin jälkeen. Muut sairastelee jatkuvasti, jotain nuhia. Ite haluaisin vaan lomaa paskasta työpaikasta, mutta ennemmin varmaan sairastun henkisesti, kuin saisin jonkun pikkuflunssan. Koronaa en halua.

Vierailija
20/24 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä perusflunssa vie sairaalaan. Sairastan hortonia ja flunssa laukaisee kivut. Työkaverit välillä kadehtii salkkunani, mutta en minä niistä nauti. Mieluiten olisin terveenä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi