Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5/-10kg vko11

13.03.2006 |

heups kaikki,

Tämä onkin sitten kiva kertoa, että tuo vaaka näytti perjantaina 59.5kg. Vaaka teki lakon etten voinut tänään pomppia vaaalle. Eli nyt olis tavoite saavutettu, nyt tarkoitus on saada paino pysymään 60-61 paikkeilla. Siinä sitä haastetta onkin.

Tuo soppakuuri oli loppujen lopuksi helppo toteuttaa ja nälkää en nähnyt mutta mulle aiheutti ongelmiavatsan toiminta kun en kuitupitoista ruokaa syönyt, sen kyllä huomasin. Nyt palasin puurolinjaan aamuisin.

Tänään onkin vapaapäivä ja kohta ulos kun muutama pakkas aste vielä hellittää

Hauskaa viikkoa kaikille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea nanna! nyt ajattelisi että painon pitäminen noissa halutuissa lukemissa olisi helpompaa kun tämä pudotus :) tiedä sitten onko mutta ajattelisin että on.

Itselläni siis paino sama 75kg kuten viim. viikolla ja nyt on soppaa keitetty mutta kuten sanoin mä sovellan sitä vähän, eli syön kyllä hieman kuitujakin mutta en isoissa määrin ja soppaa en suostu syömään pelkästää koko päivää, että jotain sen kanssa tulee syötyä joko sitten lihaa, kalaa tai muuta valkuaista. Katsotaan nyt mihin tällä päästään (kovat on ainakin odotukset).

Tällä viikolla poika on mummolassa koko viikon niin nyt on aikaa tehdä suursiivousta taloon ja käydä muutaman kerran jossain esim. salilla ja vesivyöjumpassa :) Ja talon siivoomisessa kyllä saadaan hiki päälle, se on varma! siivoomista kerran löytyy...

Mutta tsemppiä ja palaillaan ja toivottavasti nanna et jätä meitä kokonaan...

Vierailija
2/2 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvänä esimerkkinä meille muille!

Kuinka paljon oikein pudotit painoa? Ja mikä oli viimeisen soppaviikon kokonaissaldo?

Toivon, että saat pidettyä painosi. Ja alussa, ehkä noin kuukauden ajan se vaatii vielä aika paljon, kun nesteitä alkaa taas kertymään. Muista siis liikkua mahdollisimman paljon ja muistaa terveelliset ruokatavat. Varmaan silloin kuukauden päästä paino jo tasottuu ja on helpompi pitää paino siinä noin 59,5 kilossa.

(Tämä oli minun omasta kokemuksesta kirjoittettu. Jos sai jonkun painon pysymään joitakin viikkoja, niin se ei nouse kovin helposti.

Esim. kun minulla oli paino 74,5 kg ja se oli siinä pari viikkoa, ja vaikka kolmannella viikolla herkuttelin aika rajusti, ei paino enää noussut. Mutta tietysti minun piti sitten viime viikolla rajoittaa syömistä kunnolla ja liikkua paljon, jotta sain tänään alla olevan lukeman puntariin.)

Minulla tipahti taas yksi voipaketti!!!

Eli olen 500g kevyempi. (Olen kyllä tehnyt sen eteen kauheasti töitä.)

Nyt voin merkitä: e.

Kukka:

Sinun soppailu kuulostaa kans hyvältä, toivottavasti saat sillä jotain pois painostasi. Muista jättää herkut pois ja: Onnea soppailuun!

(Minulla puuttu enää kilo siitä meidän pääsiäistavoitteesta. Yritän nyt viikon säilyttää tämän painon ja sitten seuraavilla viikoilla jos sais taas sen 500g pudotettua pari kertaa, niin sitten se ois siinä. Tää tuntuu vaan hankalammalta, mitä lähemmäs tavoite tulee. Enää ei auta entiset liikunnat ja syömiset, vaan tästä tulee kohta täyttä työtä. Saa nähdä milloin minä voisin toteuttaa kokonaisen soppaviikon, olisi ihana seurata sen positiivisia tuloksia.)

Intoa siivoiluun! (Meilläkin pitäisi siivota, mutta ehkä sen ehtii tehdä myöhemminkin, nyt menee aika ihan muuhun. Vaikka puhdas ja siisti koti ois tosi kiva!)

Missä muut klubilaiset on???

Hu huu....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi