Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-miehen mielestä minulla on "liian miehekäs työ ja se näkyy jo kropassakin"

Vierailija
15.12.2016 |

Työskentelen muuttofirmassa ja kieltämättä lihasta on kertynyt kun painavia tavaroita nostelee. Onko toivoa vai siirrynkö suosiolla seuraavaan?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka lihaksikas olet, kyllä sulla silti on useampi kilo ylipainoa.

Vierailija
42/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BmIn mukaan kyllä mut tuskin kukaan arvaisi tätä painoa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kilot kohdillaan. Pitkäksi ja isoksi ihmiseksi vyötärö 73 cm on aika hoikka.

Vierailija
44/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BmIn mukaan kyllä mut tuskin kukaan arvaisi tätä painoa : )

Laita kuva, niin saadaan ihmetellä tätä luonnonoikkua. 

Vierailija
45/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se fitness ole kuuminta hottia?

Vierailija
46/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta muuttohommista et fitness kroppaa saa.

Minäkin haluaisin nähdä 178/88 hoikan naisen. Joka ei ole MtF.

Todennäköisesti tutustua myös.

-M

Vierailija
47/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

73cm on toki vielä terveen rajoissa mutta kaukana hoikasta. Itsellä 67cm vyötärö mutta kyllä tässäkin vähän ylimääräistä on vatsalihaksista huolimatta.

Vierailija
48/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, mutta muuttohommista et fitness kroppaa saa.

Minäkin haluaisin nähdä 178/88 hoikan naisen. Joka ei ole MtF.

Todennäköisesti tutustua myös.

-M

Milä on MtF? Olen siis tuo 178/88 en siis mikään pieni mut esim. Vyötärö hoikka ja lihaksia sopivasti.

Vierailija
49/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

73cm on toki vielä terveen rajoissa mutta kaukana hoikasta. Itsellä 67cm vyötärö mutta kyllä tässäkin vähän ylimääräistä on vatsalihaksista huolimatta.

En siis ole mikään pieni ja mulle 73 cm on vähän, vatsassa ei läskiä ole. Kun on pitkä niin 73 cm on ihan eri kiin160 cm pituiselle, sellaisella vyötärön hyvä olla reilusti alle 55 cm.

Vierailija
50/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 175cm pitkillä fitness-malleilla on yleensä alle 68cm vyötärö vaikka vatsalihakset löytyy.

Vierailija
51/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Ehdotan että mikäli et koe oloasi lopullisesti loukatuksi, et ota nokkiisi koska käytännössä hän sanoi vain että sinulla on tosi paljon lihasta ja ilmeisesti enemmän kuin mihin hän on tottunut tai osasi odottaa. Saattoi olla vahingossa tylympi kuin tarkoitti. Voi myös olla että tarkoitti että olet sellainen keijukainen jolta ei odota huonekalujen ympäriinsä raahailua saati muskeleiden olemassaoloa ja että hän koki asian jotenkin järkyttävänä koska se tuli hänelle uutena eikä sopinut lainkaan siihen mitä hän odotti. Kyllähän sinä näet sen aika äkkiä pitääkö hän sinua kauniina vai ei. Toisaalta jos olo on jo vähän hermostunut etkä koe oloa viehättäväksi enää, pois pakittaminen on hyvä ja turvallinen vaihtoehto koska jotkut miehet yrittävät laskea naisen itsetuntoa vaivihkaa tarkoituksella saadakseen hänestä helpommin käsiteltävän. On tärkeää että tunnet olosi arvokkaaksi jotta voit pitää puolesi.

Tuo on Tinderissä lähes välttämättömyys, että alentaa naisen arvoa, koska se on epärealistisen korkealla. Kun menee keskusteluun sillä asenteella, että ei kiinnosta vittuakaan, niin nainen kiinnostuu useammin. Ikävää, että naisille pitää olla töykeä, että he kiinnostuvat.

Minulla on muutama ystävällinen avaus, muutama neutraali, mutta nopeasti asiaan menevä avaus ja sitten minulla on pari ylimielistä avausta. Ylimieliset johtavat parhaiten tapaamisiin, jotka päätyvät seksiin, neutraali ja nopea johtaa hyvin tapaamisiin, mutta ei yhtä useasti seksiin  ja ystävällinen avaus ei yleensä johda mihinkään. 

Miesten minulle tekemät avaukset:

1. Muutama neutraali mutta nopeaa tapaamista ehdottanut -> eivät johda mihinkään.

2. Myönteisiä, kiinnostusta ja älyä ilmaisevia avauksia -> johtavat poikkeuksetta keskusteluun, tähän mennessä aina myös tapaamiseen, yksi johtanut myös seksiin ja mahdollisesti toinen piakkoin myös.

3. Myönteisiä ja kiinnostusta ilmaisevia, mutta ei erityisen fiksuja avauksia -> johtaneet aina keskusteluun mutta ei kertaakaan tapaamiseen.

4. Pari ylimielistä avausta -> yksi johti välittömään matchin poistoon, muut eivät mihinkään.

5. Mies ei avaa keskustelua ollenkaan -> ei ole johtanut mihinkään.

T. Nainen

Tästä huomaa, että naiset eivät itsekään tajua milloin heitä manipuloidaan. Tottakai pitää olla älykäs ja alentaa naisen arvoa ilman, että hän edes sitä itse tajuaa. Tullaan keskusteluun siten, että minä olen tässä ja miksi ihmeessä minun pitäisi kiinnostua sinusta. Se saa naisen kiinnostumaan. 

XD

Suora lainaus sen miehen avausviestistä, jonka kanssa päädyin seksiin: "Mua kiinnostaa aivan älyttömästi selvittää lisää susta". Huom. tuo ei ollut se koko viesti, eikä tuollainen heitto toimi mieheltä, joka ei pysty osoittamaan itsekin olevansa kiinnostava. Hänen viestissään mm. referoitiin profiilitekstiäni ja tehtiin siitä huomattavan oivaltavia tulkintoja. Arvoni alentamisesta, suorasta tai piilotetusta, viestissä (tai seuraavissa viesteissä) ei ollut tietoakaan.

Oikeasti, ylimielisellä käytöksellä varmaan saa joitakin naisia kiinnostumaan, mutta lähinnä sellaisia ongelmallisimmasta päästä olevia tapauksia. Ei kai siinä mitään, jos se sulle riittää, mutta älä tule kuitenkaan noilla tiedoilla ns. opettamaan isääsi nussimaan.

T. 16

Isääni nussimaan? Oletko kenties sittenkin mies, joka iskee naisia? Aiemmin oletin sinun olevan nainen, joka on kiinnostunut miehistä. Et sinä siten tiedä sen enempää naisten iskemisestä kuin hirvi tietää metsästämisestä. Minä olen iskenyt sentään muutaman sata naista.

Ei naisen arvon alentaminen tarvitse olla loukkaavaa, mutta usein se on tehokkainta. Riippuu tietenkin naistyypistä millaisen kuvan haluat itsestäsi antaa. 

Aika heikko esitys nokittelusta ja yrityksestä osoittaa olevasi jotenkin mua ylempänä. Voit palata sinne tinderiin jatkamaan harjoituksia. Et tosin minun kanssani, koska tuolla asenteella siunattuihin miehiin en siellä tuhlaa aikaani. Vaikutat ihan tyypilliseltä insinöörityyliseltä miekkoselta, joka "saalistaa" naisensa veren maku suussa ja otsa rypyssä. Itse tykkään siitä, kun elämää eletään myönteisen kautta.

Ai niin, pitääpä vielä lainata sen toisenkin miehen aloitusviestiä, joka vaikuttaa tällä hetkellä siltä että juttu voisi edetä sänkyyn asti: "Sulla on tosi mielenkiintoisia kysymyksiä profiilissa, esim. X ja Y". Mies näyttää siis avoimesti sekä sen, että on kiinnostunut, että myös sen, miksi ja mistä erityisesti on kiinnostunut. Viestin loppuosassa ja omassa profiilissaan hän näyttää, miksi hän itse on kiinnostava. Ei pelaamista, ei manipulointia, ei arvoasetelmien luomista. Kiinnostavan miehen kun ei tarvitse esittää kiinnostavaa. Hän vain on sitä.

t. 16

Vierailija
52/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Tinder niin vakava paikka

Vierailija
53/53 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies! Nykyään moni haluaa nimenomaan fit naisen. Miksi niin monilla miehillä on niin surkea itsetunto, että ei voi yrittää niitä naisia, jotka oikeasti on omaa tyyppiä... Sitten pitää haukkua naisia vääränlaisiksi.

höpö, höpö... paino on isompi kuin Pituus-100, niin nainen on läski tai iso lihaskasa. Ei tuollaista yleensä kukaan mies halua...