Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut pikkupoikaan!

Vierailija
15.12.2016 |

Kyllä nyt on roolit vaihdettu, olen 33-vuotias nainen ja näen tämän 16-vuotiaan pojan niin seksikkäänä etten pysty pitämään itseäni erossa hänestä. Olen ajatellut tarjoavani hänelle kebabin ja toivoa että hän antaa minulle

Mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu alaikäiseen. Seksi taitaa olla jo laillista 16-vuotiaan kanssa, mutta en kyllä suosittelisi tekemään sellaista. Jospa palaisit asiaan parin vuoden päästä ja jos vieläkin natsaa molemmilla, niin anna palaa.

Vierailija
2/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu alaikäiseen. Seksi taitaa olla jo laillista 16-vuotiaan kanssa, mutta en kyllä suosittelisi tekemään sellaista. Jospa palaisit asiaan parin vuoden päästä ja jos vieläkin natsaa molemmilla, niin anna palaa.

18-vuotias on liian vanha, kyllä sen 16  pitää olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Vierailija
4/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän 16-vuotias nuorukainen sentään ihan mikään "pikkupoika" enää ole.

Anna mennä vaan. Ja tämä on siis Sinua yli 10 vuotta vanhemman miehen mielipide.

Itse olisin ollut ikionnellinen 16-vuotiaana (ja sen jälkeenkin), jos 33-vuotias, tai ylisummaan minkä ikäinen tahansa nainen olisi edes joskus tullut tekemään ihan suoraan seksuaalialoitetta.

Tosin ympäristö voi suhtautua ilkeästi, kun tämä koko maa on niin ilkeä, mutta on hyväksi elämässä, jos osaa tai opettelee olemaan liiaksi huomioimatta kaikenmaailman ulosteenjauhantaa.

Enkä siis tarkoita, että ketään ei missään asiassa saisi ottaa huomioon, mutta eiköhän tuo aihe ole ihan pelkästään teidän välisenne.

Ei se nuorukainen seksistä mitään vaurioita saa, vaikka jotkut vihamieliset ihmiset tietenkin niin väittävät näennäisen kaunosieluiseen puheenparteen verhottuna. Pikemminkin hänen poikapuoliset ystävänsä ja luokkatoverinsa saattavat joutua turvautumaan terapiaan, jos kaveri "saa" Sinulta ja he eivät keneltäkään.

Vierailija
5/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa! Itse aikoinaan 17vee nuorukaista pidin opissa lähes vuoden. Olin tuolloin 35 vee yh.... Naapurit oli kyselleet lapsiltani, että onkos tämä nuorimies heidän isoveljensä..... Käskin sanomaan, että on kummipoikani...

Siitä on jo yli 10 vuotta, emmekä ole katuneet kumpikaan. Uusintaerästä nuorimies vielä joskus vihjailee, mutta kun on jo tahollaan naimisissa, niin en viitsi pakkaa sekottaa.

Mutta tee sitten heti kärkeen selväksi, sekä itsellesi että nuorelle miehelle, että se on pelkkää seksiä! Minun nuorukaiseni nimittäin alkoi melko pian aprikoimaan, että mennäänköhän me joskus naimisiin.....? Vähän luonteesta riippuen, kun saattavat nämä nuoret henkilöt liimautua emotionaalisesti liikaa. Jos on heti alussa tehty pelisäännöt selviksi, niin ei tule jälkeenkään päin mitään väärinkäsityksiä.

Äläkä sitten itsekään rakastu! Näitäkin nimittäin on nähty, kun nainen on 60v ja mies vasta neljissäkymmenissä. Kumpikin vaikuttaa vähän luuserilta. Tällasissa tapauksissa kun se olettema aina on, että naisella on mukavasti rahaa ja miehellä mukavasti aikaa....

Vierailija
6/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan olla. Todellinen rakkaus ei omista, vaan toinen on vapaaehtoisesti jos on. Siis älä ainakaan tee aloitetta. Olet aikuinen, olet vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä