Mihin yksi ihminen tarvitsee 83792415 huulilakkaa Kylieltä ja muilta turhakkeilta?
Onko tällaisen taustalla jokin astetta vakavampi mielenterveysongelma?
Kommentit (9)
Onko sulla myös joku ongelma jos toisten tavarat ärsyttää?
Kuvittelee tulevansa kauniimmaksi, paremmaksi, hyväksytymmäksi ihmiseksi.
Eihän kukaan osta oikeasti järkyttäviä kosmetiikkakasoja tarpeeseen.
Haluaa saada ihailua muilta ja hakee hyväksyntää.
Kyllä mä tykkään, että kynsilakkoja saa olla paljonkin. Erivärejä on kiva varioida. Kylien lakoissa oli hyvät selkeet värit. Mietin, että ostaisin perheen tytöille (itselle ja kolmelle tyttärelle) yhteiseksi joululahjaksi paketin.
Ehkä mä olen sitten mielenvikainen, kun tykkään väreistä ja värjätyistä kynsistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla myös joku ongelma jos toisten tavarat ärsyttää?
Onko sulla joku ongelma kun tämä aloitus noin kiukuttaa? Hihihi.
Jotkut saavat iloa ja pientä luksusta arkeen kosmetiikasta ja se on muutenkin ikään kuin harrastus. Toiset keräävät kippoja kuppeja ja jotkut taas jotain figuureita ja osa on kiinnostuneempi vaatemuodista jne. Ymmärrän oikein hyvin, koska itsekin olen hurahtanut tietyissä määrin kosmetiikkaan, mutta yritän pitää ostelun suht kohtuuden rajoissa. Esimerkiksi yksi huulituote tietyltä brändiltä kuuden samanlaisen, mutta eri sävyisen sijaan on tarpeeksi ja tyydyttää kokeilunhaluni.
En usko että kellään yksittäisellä ihmisellä on yli 80 miljoonaa huulilakkaa, joten sikäli kysymyksesi tuntuu hiukka turhalta. Mutta olisihan tuo nyt ihan sairaalloinen määrä toki, jos jollakulla niitä noin paljon olisi.
Mitä?