Mies kertoi, että oli lähes ensitapaamisella päättänyt, että menee vielä kanssani yhteen
Ja toiminut määrätietoisesti sen eteen siitä hetkestä lähtien. Romanttista vai pelottavaa? Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja mies on kyllä aika ihana joka tapauksessa.
Kommentit (18)
No romanttista!
Omakin mieheni ajatteli noin. Ollaan oltu yhdessä 20 onnellista vuotta :)
Omassa parisuhteessani sama, tosin minä olin se määrätietoinen, heti ensimmäisestä päivästä kun näin mieheni.
Romanttista vai pelottavaa? No voi olla kumpaa vaan. Sinä parhaiten tiedän millainen mies on. Kuunteleeko ja arvostaako mies yleensä sun mielipiteitä? Lähinnä aattelen että jos hän on tuollaista päättänyt niin onko hänen mielestään sulla siihen mitään sanottavaa vai kokeeko oikeudekseen päättää myös sun puolesta?
Sehän riippuu siitäkin, tarkoittaako se sitä, että mies myös pitää arvona sitä, että pysytte yhdessä ja toimii parisuhteessanne sen mukaan.
Romanttista. Niin munkin mies ilmoitti ja edelleen ollaan onnellisesti yhdessä 23 vuoden jälkeen 💕
Voi elämä näitä akkojen keskusteluja. Sama kuin akat vertailis eksä ja nyksämiehen varvashikien laatuja ....
Mullekkin mies kertoi noin.
Onneksi vasta sen jälkeen, kun parisuhde oli vakiintunut. Liian aikaisin tuon kertominen ois vaan ollu ahdistavaa, aivan kuin olisin joku "palkinto", jonka saavuttaa hyvällä suunnitelmalla ja ahkeralla työnteolla.
Koska mies kuitenkin on kaikkea mitä voisin toivoa, niin tuo kuulostaa romanttiselta. Olenhan siis ilmeisesti myös ollut hänelle kaikkea mitä toivoa. Hän on edennyt sopivaan tahtiin, kuunnellut minua, halujani ja toiveitani. Ollut tuki ja turva. Ja uskon, että tämä molemminpuoleinen kunnioitus ja panostus kantaa.
Jos olisin ollut vain nätti kainalokoriste niin suhtautuminen olisi toinen
Mitä pelottavaa tuossa on? Minäkin päätin noin, ihan pari tuntia siitä, kun olin ensimmäisen kerran tavannut tulevan mieheni ja keskustellut hänen kanssaan. Huomasin jo viiden minuutin sisällä, että hänessä on paljon enemmän potentiaalia kuin kenessäkään aiemmin tapaamassani miehessä ja parin tunnin kuluttua olin jo päättänyt, että jos se on minusta kiinni, alamme seurustella ja omalta osaltani kyse oli enää lähinnä siitä, onko mies sopiva ihan avioliittoon asti vai ei. Puolen vuoden kuluttua olin jo siitäkin asiasta varma. Miehellä itsellään avioliittopäätöksen kypsymiseen meni melkein kaksi vuotta.
Minun ex-mieheni puhui tuollaisia ennen naimisiinmenoa. Sitten heräsin mustelmat kaulassa eikä se muka muistanut mitä oli tapahtunut. Erosin tietenkin.
Romanttista minusta.
Minun mieheni sanoi joskus ensimmäisillä treffeillä että haluaa mun kanssa ainakin kymmenentuhatta lasta. Hän oli ollut salaa ihastunut muhun lähes vuoden ajan, katsellut vaivihkaa etäältä ja tottakai tunnetasolla minua aika tavalla edellä.
Minunkin mies sanoi noin,yhdessä 25v ja yhä onnellisesti
Minä ajattelin, että tuossapa elämäni mies, kun näin mieheni ekan kerran baarissa. Menin vastoin tapojani juttusille, mutta vastaanotto ei ollut kovin innostunut. En alkanut hulluksi stalkkaajaksi, vaan otin kännit ja unohdin koko törpön.
Vuosia myöhemmin tutustuimme sitten ihan toisissa merkeissä, ystävystyimme ja lopulta rakastuimme.
Minäkin kerron mielelläni juttua, miten rakastuin ensi silmäyksellä. Mutta jos siitä ei olisi tullut mitään, koko juttu olisi jäänyt mieleeni päähänpistona jos ollenkaan. Varmasti monella muulla sama juttu.
Tuli mieleen How I met your mother ja Dobler/Dahmer Theory.
Ei oikein kumpaakaan. Lähinnä olisin kysynyt mitä olisi tapahtunut jos siihen pisteeseen suhde ei syystä tai toisesta koskaan olisi edennyt tai minusta olisi esimerkiksi paljastunut asioita joiden takia hän ei olisi halunnutkaan jatkaa.
Romanttista.
Älä nyt viitsi olla tollanen.