Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystävän kiireet se klassinen tekosyy, kun haluaa etäisyyttä?

Vierailija
15.12.2016 |

Olen huomannut hänen olevan somessa hyvinkin aktiivinen. Minulle ei ehdi laittaa viestiä kiireisiinsä vedoten. Annanko olla rauhassa ja siirryn minäkin takavasemmalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someaktiivisuus on kuitenkin eri asia kuin tapaamiset. Hänellä voi oikeasti olla kiireitä tai sitten "kiireitä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pari sellaista ystävää, joilla on aina olevinaan niin kiire. Nykyään en jaksa edes ehdottaa tapaamisia enää. Olkoon. 

Vierailija
4/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut tapaamista, vaan ihan viestittelyä vaan. Siihenkään ei ole aikaa. ap

Vierailija
5/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut tapaamista, vaan ihan viestittelyä vaan. Siihenkään ei ole aikaa. ap

Jos hän ei itse ota yhteyttä mutta viestittää kuitenkin muiden ystävien kanssa niin luultavasti. Ehkä haluaa ottaa sinuun etäisyyttä tai jopa katkaista välit.

Vierailija
6/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin taitaa olla. Joulupaketin jo kerkesin lähettää, mutta muuten jätän hänet kyllä nyt rauhaan. ap

Vierailija
7/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lakannut pitämästä yhteyttä sellaisiin, joilla ei ole aikaa tavata eikä viestitellä. Jos laitan useampilauseisen viestin ja vastaus on ":)" tai "ok" tai "jep" niin eipä juuri kiinnosta enempää viestitellä. Omassa tuttavapiirissäni nämä ovat yleensä niitä, joiden lapsilla on harrastuksia niin paljon, että perheellä ei ole koskaan vapaa-aikaa. Synttäri- ym. kutsut tulevat 2 kk etukäteen, kun muuten he eivät saa aikataulujaan järjestettyä. Jos jokin tapaaminen joskus onnistuukin niin se on max. 1,5 h kun pitää taas lähteä jonnekin treeneihin tai muuhun. Tai sitten tapaamiset perutaan  viime hetkellä jonkun harrastusaikataulun muutoksen takia. Ei millään pahalla, mutta itse en vain jaksa pitää yhteyksiä tällaisiin ihmisiin. Jos ovat valinneet elää elämäänsä lastensa harrastusten kautta niin siitä vaan. En halua, että joudun tekemään varauksen ystäväni kalenteriin 2 kk ennen kun haluan tavata häntä. 

Vierailija
8/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on lapseton sinkku, jolla ei ole mitään omiakaan harrastuskiireitä. Ei vaan kiinnosta ystävyyteni sitten. Sellaista sattuu. Täytyy hyväksyä ja päästää irti, toivottaa hänelle mielessään kaikkea hyvää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi