Olen 20v alkoholisti
Arkena tulee tissuteltuu semmonen 8-12 kaljaa per päivä. Viikonloppuisin sitten saattaa mennä jo se pullo viinaa ennen baarin menoa. Oon kyllä yrittäny lopettaa dokaamisen mutta maksimissaa viikko kestää pää selvinpäin ja alan taas dokaa. Huumeita ja lääkkeitä tulee myös silloin tällöin käytettyy sekasin alkoholinkaa mutta alkoholi se mitä päivittäin tarvii.
Kommentit (8)
Sulla on todennäköisesti vielä paljon vuosia edessä (jos nyt vaan tissuttelet). Että kannattaisi käyttää tulevat vuodet vähän laadukkaammin ja nauttien elämästä MUULLA TAVALLA kuin päihteitä käyttäen. Ottaisitko yhteyttä AA:han tai vastaavaan? Nykyään alkoholismia pidetään sairautena, älä siis häpeä sitä vaan hae reippaasti apua.
Vierailija kirjoitti:
Kuolet ennen kuin täytät 30 tota menoa. Määrät tulee kasvamaan..
Höpö höpö. Jollain määrät kasvat ja kuolo korjaa keski-iässä. Moni voi juoda noin ja elää eläkeikään. Julkisuudessa uutisoidaan nuorena kuolleet ja vaietaan vuosikymmeniä ryypänneet.
Anna mennä vaan. Mun äiti just kuoli 31-vuotiaana tän takia. Ei se kyl haittaa onneks epäsuorasti opetti minut olemaan koskematta tuohon saatanan juomaan.
Vierailija kirjoitti:
On tässä muutama kerta tullu herättyy sairaalast alkon ja huumeiden sekakäytön takii. Mut tuskimpa elän vanhaks näil elämäntavoil.
Miksi ihmiset edes haluu elää vanhax niikuQ? 30 on kyllä hyvä aika kuolla koska koko elämä tapahtuu 20-30 ja varsinkin kun uskon että ihminen kääntyy Lehmäksi kuoleman jälkeen. Lehmänä olo on parempaa ku niikuQ ihmisenää
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset edes haluu elää vanhax niikuQ? 30 on kyllä hyvä aika kuolla koska koko elämä tapahtuu 20-30 ja varsinkin kun uskon että ihminen kääntyy Lehmäksi kuoleman jälkeen. Lehmänä olo on parempaa ku niikuQ ihmisenää
😁
t :50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä muutama kerta tullu herättyy sairaalast alkon ja huumeiden sekakäytön takii. Mut tuskimpa elän vanhaks näil elämäntavoil.
Miksi et hae apua itsellesi? AA - kerhoja on monella paikkakunnalla!
Et varmaankan olisi kirjoittanut tänne, jos olisit tyytyväinen tilanteeseesi?